Провідний/на фахівець/чиня з підготовки та ведення звітності за проєктами

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
AnnaDiudenko

vacancy_dfrfycsz(14) prostirjob
Провідний/на фахівець/чиня з підготовки та ведення звітності за проєктами

Національний комітет Товариства Червоного Хреста України (ТХЧУ) оголошує конкурс на посаду Провідний фахівець з підготовки та ведення звітності по проєктах Відділу організаційного розвитку.

Товариство Червоного Хреста України – найбільша гуманітарна організація України, яка одна з найперших реагує на всі надзвичайні ситуації в країні і надає допомогу тим, хто найбільше її потребує. 

Відчуваєте, що можете зробити світ кращим? Приєднуйтесь до Товариства Червоного Хреста України:  

  • Можливість творити добро: Допоможіть тим, хто цього потребує, і відчуйте натхнення  від зробленого внеску  
  • Нові знання та навички: Пройдіть цікаві тренінги, станьте волонтером або співробітником і отримайте досвід, який стане у пригоді в житті.
  • Друзі та однодумці: Приєднуйтесь до команди небайдужих людей, які завжди готові прийти на допомогу.
  • Гордість за свої дії: Долучайтесь та відчуйтесь гордість за те, що ви – герой!

ТЧХУ – це тисячі людей по всій Україні, які щодня роблять світ кращим. 

 

Основними напрямками роботи даної посади буде забезпечення процесу збору, аналізу та моніторингу інформації, звітності та результатів програми Розвитку Українського Червоного Хреста, систематизації зібраних даних та надання звітності партнерам (англійською мовою).

Обов’язки: 

  • Участь у аналізі річного плану відділу раз в півроку;
  • Забезпечення відстеження реалізації планів МО у рамках програми Розвитку;
  • Загальний моніторинг МО з аналізу річних планів кожні 6 місяців у рамках програми Розвитку;
  • Аналіз та обробка квартальних звітів для відстеження динаміки діяльності МО та ОО у рамках програми Розвитку;
  • Забезпечення проведення оцінки потреб згідно Шаблону в МО у рамках програми Розвитку;
  • Дистанційна підтримка МО та ОО згідно їх запитів, перенаправлення на відповідних спеціалістів у рамках програми Розвитку;
  • Допомога фахівцям щодо адаптації нових організацій після підключення до програми Розвитку;
  • Адаптація нових фахівців та допомога у використанні та написання звітів;
  • Проведення моніторингових візитів до МО та ОО у рамках програми Розвитку та згідно розпоряджень керівництва;
  • Співпраця з відділами Департаменту та відділом планування, мониторингу, оцінці та звітності (ПМОЗ) (обмін інформацією по планах, моніторингах, звітах, збір та передача даних, розробка інструменів ПМОЗ та т.і.);
  • Підготовка та формування звітів по проектам, партнерам, загальні та річні;
  • Введення баз документів (онайлн сховища Share Point);
  • Систематизація, обробка та аналіз профайлів та інфографіків по діяльності МО у рамках програми Розвитку;
  • Популяризація використання методичних інструментів серед МО та ОО;
  • Створення та впровадження інструментів та компонентів з організаційного розвитку;
  • Підтримка координації з відділом ПМОЗ та проектного офісу, відділів НК з налагодженням системи збору даних, що йдуть в рамках програми Розвитку;
  • Створення системи заповнення, сповіщення та нагадування про подачу звітів (щотижневу, щомісячну, щоквартальну тощо) для НК та партнерів у співпраціз відділом ПМОЗ та іншим фахівцями Департаменту орг розвитку;
  • Моніторинг та адаптація, редагування отриманої інформації та звітів;
  • Створення, розвиток та підтримка системи збору даних (наприклад Kobo toolbox), а також забезпечення своєчасної підготовки та створення інформаційних продуктів (дашборди, інфографіка, інформаційні панелі та карти, для обміну інформацією);
  • Написання наративних/описових звітів за попередніми шаблонами парнерів;
  • Взаємодія з регіональними відділами та командами для забезпечення збору та обробки даних на міжрегіональному рівні в рамках програми Розвитку;
  • Розробка та впровадження інструментів та методів ПМОЗ для вдосконалення процесів збору, аналізу та звітності даних;

 

Додаткові обов’язки:

  • Участь у організації роботи керівних органів ТЧХУ;
  • Участь у розробці політик та стратегій Товариства у сфері ПМО
  • Участь у національних або регіональних волонтерських заходах;
  • Виконання доручень керівництва щодо організаційного розвитку ТЧХУ;
  • Виконання обов’язків начальника відділу під час його відсутності. 

 

Вимоги:  

  • Вища освіта буде перевагою
  • Досвід роботи в Товаристві Червоного Хреста України, Неприбуткових організаціях у соціальній сфері, Державних установах та організаціях у соціальній сфері буде перевагою.
  • Навички написання, аналіз та обробка звітів
  • Вміння користуватисьінструментами та програмами Microsoft
  • Навички написання наративних/описових звітів
  • Обов’язкове професійне володіння українською та англійською мовою на рівні B2+ для створення письмових звітів.

Товариство Червоного Хреста України пропонує: 

  • Цікаву, різноманітну та багатозадачну роботу;
  • Працевлаштування згідно КЗпП;
  • Своєчасну виплату заробітної плати;
  • Дружній і згуртований колектив однодумців;
  • Участь у тренінгах та семінарах в Україні та за її межами.
  • Унікальний досвід роботи в найбільшій громадській організації України

Робоче місце: м.Київ   

Випробувальний термін – 3 місяці. 

Просимо надсилати резюме із зазначенням бажаного рівня зарплати з позначенням посади за наступною адресою: [email protected]

Зважаючи на велику кількість запитів, ми зв’язуємося з кандидатами, які повністю відповідають вимогам вакансії. 


Останні публікації цього розділу:

Експерт/ка з проведення оцінки системи забезпечення найкращих інтересів дитини

Експерт/ка зі створення соціального центру (віддалених робочих місць)

Тренер/ка з управління випадками

Тренер(ка) з міжсекторальної взаємодії

Тренер(ка) з надання соціальної послуги Позитивне батьківство

Експерт/ка з міжсекторальної взаємодії