Психолог/иня Лінії підтримки
ЗАВЕРШЕНО
Опис вакансії
Veteran Hub працює, аби воїни та їхні близькі отримували безумовну підтримку й розуміння та були почутими. Ми залишаємось на зв’язку щодня та надаємо безоплатні послуги онлайн і телефоном — тим, хто не може дістатися до фізичного простору Ветеран Хабу.
Нині ми шукаємо психолога або психологиню в команду Лінії підтримки в просторі київського хабу. Такого або таку, що розуміє, як поводитися з людьми у кризі, щоб спрямовувати їх до наступних фахівців.
Психолог/иня Лінії підтримки — це людина, яка:
- Вміє розрізняти межові психологічні стани
- Розв’язує конфлікти ненасильницьким способом
- Має додаткову психологічну або психотерапевтичну освіту
- Пунктуальна та стресостійка
Кваліфікаційні вимоги:
- Вища освіта з психології або практичної психології
- Знання про межі норми психологічного здоров’я
- Розуміння правового регулювання психіатрії
- Додаткова психологічна/психотерапевтична освіта
Що потрібно робити:
- Визначати суть психологічного запиту клієнта
- Брати участь у створенні та наповненні документів, пов’язаних з діяльністю Лінії підтримки: положення, інструкції, протоколи, кодекси
- Моніторити емоційно-психологічний стан команди
- Надавати психологічну підтримку клієнтам Лінії підтримки, в тому числі кризову та психоедукативну
- Формувати звіти з відгуками від клієнта по своєму напряму діяльності
- Діяти відповідно до протоколів та використовувати у своїй роботі методи згідно з етичними стандартами, принципами надання психологічної підтримки та терапевтичної роботи
- Організовувати навчання команди щодо роботи з клієнтами
- Збирати та опрацьовувати зворотний зв’язок від клієнтів Лінії підтримки, що отримали психологічну підтримку
Що ми пропонуємо:
- Повну зайнятість із гнучким графіком роботи (8 годин у день, п’ять днів на тиждень)
- Офіційне працевлаштування
- Лояльність та підтримку на всіх етапах роботи
Що може бути перевагою:
- Досвід роботи в громадському секторі
- Бути ветераном, ветеранкою або членом їхніх родин
- Досвід клінічної роботи в лікарні
Етапи, які ми разом пройдемо, перш ніж стати однією командою:
- Дзвінок з HR
- Онлайн-інтерв’ю
- Тестове завдання
- Підсумкове інтерв’ю наживо
Надсилай резюме та мотиваційний лист з бажаним рівнем заробітної плати та темою: «Психолог/иня Лінії підтримки / твоє прізвище» на адресу: [email protected].
Шановні кандидати, відправляючи своє резюме ви даєте згоду на обробку персональних даних, з відповідністю Закону України «Про захист персональних даних».