Радник_ця з розвитку фінансів
ЗАВЕРШЕНО
Ukrainian Red Cross Society (URCS) opens a vacancy for the position of Finance Development Advisor.
In this role, you will have a unique opportunity to bring great help and benefits to the Ukrainian people.
Requirements:
Education:
Certified Public accountant, Chartered Accountant or ACCA (CPA, ACCA, ICAN)
Experience:
- Minimum of 5 years’ experience of coaching, facilitating, managing and/or supporting staff in financial management and or audit field.
- 3-5 years’ experience in a Big Four audit firm is desired
- Familiarity with the COSO Framework on Internal Controls, IAS, IFRS and SIAs.
- Proficient with Microsoft Visio and Excel
- Familiar with ERP’s and their respective deployments.
Main duties:
Improved accountability, transparency & governance
- Assist NS in financial statement preparation in accordance with IFRS as applicable.
- Coordinate external audits of URCS in accordance with the International Auditing Standards (IAS)
- Coordinate and assist in Internal Audits in accordance with the Standards of Internal Audits (SIAs).
- Support in review and dissemination (trainings) of policies and procedures throughout NS including those on Fraud and Corruption & the Finance & Accounting manual.
Improve efficiency and effectiveness of Finance function
- Support in implementing an efficient Finance structure that meets URCS operational, reporting and compliance goals.
- Conducting specialized trainings for finance staff on accounting, treasury, budgeting and grants & compliance based on the needs.
Improve efficiency and effectiveness of Internal Control processes
- Compile, map, and analyze processes within the Finance Department on an ‘As Is’ basis.
- Evaluate inherent and control risk on an as is basis while reviewing internal control coverages at a process level.
- Design new processes, internal controls while focusing on efficiencies and operation, reporting and compliance objectives.
- Evaluate the internal controls and provide recommendations on improving different components in the Finance Department.
- Supports URCS in preparing or revising policies and procedures including Finance & Accounting manuals.
Increased efficiency, reliability and relevance of financial reporting
- Focus on assisting URCS in terms of improving financial reporting (internal and external) insofar that efficiency, effectiveness and relevance increases.
- Introduce capabilities in URCS accounting software to ensure automated, customizable, transparent and reliable financial reports are produced
Ukrainian Red Cross Society offers:
- Interesting, diverse, and multitasking work.
- Opportunity to help the Ukrainian people.
- Participation in training and seminars in Ukraine and abroad.
- Employment according to the Labor Code.
- Timely payment of wages.
If you are interested in this position, please send your application to [email protected] by February 20, 2023. All the applications will be reviewed on a rolling basis, and HR may contact eligible candidates prior to the deadline for submission as such early application is encouraged.
Радник з розвитку фінансів
Товариство Червоного Хреста України (ТЧХУ) оголошує конкурс на посаду радника з фінансового розвитку. У цій ролі ви матимете унікальну можливість принести велику допомогу та користь українському народу.
Вимоги:
- Освіта:
Сертифікований бухгалтер, дипломований бухгалтер або АССА (CPA, ACCA, ICAN)
- Досвід:
- Мінімум 5 років досвіду навчання, фасилітації, управління та/або підтримки персоналу у сфері фінансового менеджменту та/або аудиту.
- Бажаний досвід роботи в аудиторській фірмі Великої четвірки від 3-5 років
- Знайомство з Концепцією внутрішнього контролю COSO, IAS, IFRS та SIA.
- Вправне володіння Microsoft Visio та Excel
- Знайомство з ERP та їх відповідними розгортаннями.
Основні обов’язки:
- Покращена підзвітність, прозорість і управління
- Допомагати у підготовці фінансової звітності відповідно до МСФЗ.
- Координація зовнішніх аудитів ТЧХУ відповідно до Міжнародних стандартів аудиту (IAS)
- Координація та допомога у внутрішніх аудитах відповідно до Стандартів внутрішнього аудиту (SIA).
- Підтримка в перегляді та розповсюдженні (навчання) політик і процедур, включаючи ті, що стосуються шахрайства та корупції та посібника з фінансів і бухгалтерського обліку.
- Підвищення ефективності та результативності фінансової функції
- Підтримка у впровадженні ефективної фінансової структури, яка відповідає оперативним цілям ТЧХУ, звітності та відповідності.
- Проведення спеціалізованих тренінгів для фінансового персоналу з питань бухгалтерського обліку, казначейства, бюджетування та грантів і відповідності відповідно до потреб.
- Підвищення ефективності та результативності процесів внутрішнього контролю
- Компілюйте, картографуйте та аналізуйте процеси у фінансовому відділі на основі принципу «як є».
- Оцінка властивого ризику та ризику контролю за принципом “як є”, одночасно переглядаючи охоплення внутрішнього контролю на рівні процесу.
- Розробляйте нові процеси, внутрішній контроль, зосереджуючись на ефективності та роботі, звітності та дотриманні цілей.
- Оцінка внутрішнього контролю та надання рекомендацій щодо вдосконалення різних компонентів у Фінансовому відділі.
- Підтримує ТЧХУ у підготовці або перегляді політик і процедур, включаючи посібники з фінансів і бухгалтерського обліку.
- Підвищення ефективності, достовірності та актуальності фінансової звітності
- Зосередьтеся на допомозі ТЧХУ з точки зору вдосконалення фінансової звітності (внутрішньої та зовнішньої) у міру підвищення ефективності, результативності та відповідності.
- Запровадження можливостей у бухгалтерське програмне забезпечення ТЧХУ для забезпечення автоматизованого, настроюваного, прозорого та надійного створення фінансових звітів
Товариство Червоного Хреста України пропонує:
- Цікава, різноманітна та багатозадачна робота.
- Можливість допомогти українському народу.
- Участь у тренінгах та семінарах в Україні та за кордоном.
- Працевлаштування згідно КЗпП.
- Своєчасна виплата заробітної плати.
Якщо вас зацікавила ця посада, надішліть своє резюме на адресу [email protected] до 20 лютого 2023 року. Усі заявки розглядатимуться на постійній основі, і відділ кадрів може зв’язатися з відповідними кандидатами до кінцевого терміну подання.