Радник/ця із земельного законодавства

Зафіксувати у Google календарі!


Chemonics logo
Радник/ця із земельного законодавства

Загальна інформація:

Програма USAID з аграрного і сільського розвитку (АГРО) є семирічним проектом міжнародної технічної допомоги, що впроваджується компанією «Кімонікс Інтернешнл Інк.» у межах Договору про співпрацю з Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) починаючи з 15 листопада 2019 р.

Метою Програми є прискорення економічного розвитку сільських громад України, що потребують найбільшої підтримки, шляхом покращення управління в сільськогосподарському секторі, що сприяє розвитку більш продуктивних, сучасних та прибуткових мікро-, малих та середніх сільськогосподарських підприємств (ММСП), які успішно інтегруються в конкурентні українські та міжнародні ринки.

Цілі програми співпадають із трьома елементами ринкової системи: ланцюги доданої вартості, функції підтримки, нормативно-правова база. 

З метою забезпечення швидкого реагування на продовольчу кризу, що розгортається в Україні та світі у звязку із розвязаною Росією війною, АГРО працює задля відновлення сільськогосподарського сектору, зокрема його модернізації, підвищення ефективності та диверсифікації, що в свою чергу сприятиме довгостроковому економічному відновленню України та покращенню глобальної продовольчої безпеки.Кімонікс-АГРО є одним із виконавців  Ініціативи USAID на підтримку стійкості агросектору – AGRI-Україна, спрямованої на посилення стійкості українського агросектору і забезпечення продовольчої безпеки. Діяльність АГРО ґрунтується на концептуальному підході, що передбачає розвиток ринкової системи (https://beamexchange.org).

У 2023 році кошторисна вартість проекту збільшена до 205 млн дол. США, строк реалізації – продовжено до 13.11.2026, на сьогоднішній день у Проекті працює понад 80 українських штатних працівників. 

Мета роботи

Мета роботи

Метою роботи Радника із земельного законодавства (надалі – «Радника із земельного законодавства») є забезпечити захист та реалізацію прав на землю та впровадження земельної реформи.

Основні обов’язки та зобов’язання (основні функції):

  • Проведення аналізу проектів нормативно-правових актів та підготовка висновків та пропозицій до них;
  • Аналіз державної політики та підготовка коментарів до неї у разі необхідності;
  • Розробка програмних документів та проектів нормативно-правових актів з питань земельного, антирейдерського та іншого законодавства, що належить до сфери діяльності проекту АГРО;
  • За дорученням організація роботи з Міністерством юстиції, Міністерством розвитку економіки, торгівлі і сільського господарства та іншими зацікавленими сторонами;
  • Підтримка комунікаційної кампаній щодо прав власників земельних ділянок;
  • Підготовка завдань та управління діяльністю короткострокових консультантів;
  • Участь у семінарах, тренінгах та інших заходах з правових та регуляторних питань;
  • Співробітництво з державними установами, органами місцевого самоврядування, партнерськими організаціями та персоналом з питань, що належить до сфери діяльності АГРО;
  • Підготовка планів, звіти та участь у проведенні публічних заходів, що стосується діяльності АГРО;
  • При потребі, виконує будь-які інші завдання.

Місце роботи – Київський офіс Проекту.

Можливість виїздити у відрядження.

Необхідні навички та професійна кваліфікація:

Досвід роботи:

  • Не менше 5 років практичного досвіду роботи з питань земельних відносин;
  • Досвід в досягненні конкретних результатів в розробці нормативно-правових актів, стратегій, планів дій національного та/або регіонального рівня та наданні експертних консультацій органам влади центрального та регіонального рівня;
  • Дуже бажаний досвід роботи в проектах міжнародної технічної допомоги;
  • Глибоке знання земельного законодавства та питань ведення Державного земельного кадастру та Державної реєстрації прав на нерухоме майно;

Вимоги щодо освіти:   

Мінімальна кваліфікація бакалавра права, перевага Магістр;

Вільна українська, рівень англійської, достатній для професійних цілей;

Комп’ютерні навички на рівні досвідченого користувача: спроможність використовувати в роботі такі програмні продукти як MS Office 365 (Word, Excel, Outlook, PowerPoint та інші).

Досвід роботи у колективі, хороші навички спілкування та виконання завдань в стислі строки  та інших складних умовах.

Порядок подання резюме

Просимо надсилати резюме та супровідний лист на електронну адресу [email protected] не пізніше 15 січня 2025 р. з поміткою «Радник із земельного законодавства» та Вашим прізвищем у темі листа. Будь-ласка, жодних запитів за телефоном, ми зв’яжемося тільки з фіналістами.

Компанія «Кімонікс» – роботодавець, що надає рівні можливості всім кандидатам і працівникам та не дискримінує за ознаками раси, кольору шкіри, віросповідання, статі, національності, політичних переконань, сексуальної орієнтації, гендерної ідентифікації, сімейного статусу, інвалідності, генетичної інформації, віку, членства в професійних організаціях, або за іншими факторами, що не входять до переліку необхідних навичок та професійної кваліфікації.


Останні публікації цього розділу:

Фінансовий/а менеджер/ка - бухгалтер/ка (віддалено, часткова зайнятість)

Координатор/ка проєкту

Кейс-менеджер/ка

Асистент/ка проєкту

Project Lead / Консультант(-ка) з впровадження проєктів до CRDF Global

Project Associate / Адміністративний/а помічник/ця проєктів до CRDF Global