Регіональний/а координатор/ка ремонтів (адміністративне супроводження)
ЗАВЕРШЕНО
ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ
БФ «Право на захист» (Фонд) є благодійною організацією, що зосереджує діяльність на наданні допомоги внутрішньо переміщеним особам, особам, які потребують міжнародного захисту, особам без громадянства, особам з підвищеним ризиком безгромадянства та особам без документів. Фонд є виконавчим партнером УВКБ ООН і здійснює програми надання прямої правової допомоги по всій Україні, сприяє змінам в національній правовій базі, приведенню її у відповідність до міжнародних стандартів в галузі прав людини.
Проект спрямований покращити умови проживання людей в місцях компактного проживання в Харківській, Полтавській, Дніпропетровській, Хмельницькій областях. В рамках проєкту буде проведено моніторинг з метою виявити необхідні роботи з обмеженого проєктом переліку робіт, складання дефектних актів, проведення тендерів на вибір підрядників, безпосереднє проведення ремонтних робіт, після чого роботи будуть прийняті по кількості та якості установами для подальшого використання відремонтованих приміщень.
БФ “Право на захист” шукає кандидата на посаду Регіональний Координатор ремонтів (адміністративне супроводження) в МКП та соціальних інституціях.
ОБОВ’ЯЗКИ ТА ЗАВДАННЯ
- відповідає за досягнення результатів проєкту в закріплених областях в строк, з виконанням всіх вимог та особливостей проектної заявки та в межах погодженого бюджету в розрізі адміністративного супроводження документообігу та своєчасної фіксації всіх етапів реалізації проєкту згідно внутрішніх стандартів Фонду;
- готує планові та позапланові звіти щодо операційної діяльності в рамках проєкту;
- проводить онбординг інженерів, задіяних при реалізації проєкту згідно вимог ведення документообігу та звітування, з урахуванням всіх внутрішніх систем обліку;
- перевіряє уставні документи контрагентів, верифікує достатність повноважень контрагентів шляхом погодження з юридичною службою;
- створює картки бенефіціарів-юридичних осіб в системах обліку, наповнює та оновлює картки згідно крокам реалізації проєкту;
- проводить внутрішні попередні комітети, перевіряє достатність первинної та розрахункової документації, виготовляє презентації кожного об’єкта згідно внутрішніх стандартів;
- готує та проводить внутрішні комітети затвердження робіт по об’єктах, відповідає за організацію підписання протоколів комітетів та передачу оригіналів на відповідальне зберігання в центральний офіс;
- готую на надсилає заявки на закупівлі послуг проведення ремонтних робіт, координує всі питання та уточнення, що виникають з боку напрямку закупівель, відслідковує необхідні погодження для процесу закупівель;
- готує щотижневі оновлення статусів об’єктів, зазначає та аналізує всі розходження в фактичного ходу робіт з плануванням;
- контролює щотижневі звіти інженерів та підрядників, ініціює розгляд своєчасності та якості надання звітів в разі потреби;
- ініціює підготовку підписання актів прийому робіт, відслідковує передачу оригіналів в центральний офіс на зберігання;
- розуміння та дотримання Кодексу поведінки та інших політик Фонду.
ЗАВДАННЯ В РАМКАХ ПРОЄКТУ
В співпраці з програмним менеджером напрямку, головним інженером, старшим обліковцем, регіональним координатором та проєктним менеджером:
- розробити календарні плани виконання робіт по проєкту;
- налагодити комунікацію з адміністраціями установ та з представниками підрядних організацій;
- розробити процеси документообігу, погодження та моніторингу заявок на закупівлю;
- аналізувати будь-які відхилення від запланованого календарного плану;
- приймати активну участь в подоланні причин затримок у виконанні умов проєкту;
- реагувати на інциденти, що можуть виникнути в місцях проведення ремонтів;
- інші незаплановані дії, що мають підвищити якість виконання робіт, унеможливити настання негативних наслідків та зменшення збитків в разі настання інцидентів.
ПРОФЕСІЙНІ ВИМОГИ
- бажано 2 роки досвіду роботи в міжнародних донорських проєктах, які стосуються гуманітарної допомоги та благодійності;
- висока самомотивація, самостійність, оперативність та вміння дотримуватися дедлайнів – обов’язково;
- відмінні аналітичні навички, уважність до деталей;
- здатність збирати інформацію відповідно до цілей та завдань проєкту;
- навичка підготовки та написання звітів;
- відмінні комунікаційні навички;
- навички стратегічного мислення та вирішення проблем.
Вагомою перевагою буде:
- вміння працювати з великим обсягом інформації в різних облікових системах;
- вміння працювати з будівельною документацією та кошторисами.
МИ ПРОПОНУЄМО
БФ “Право на захист” пропонує успішному кандидату:
- контракт до кінця квітня 2025 року з можливістю продовження, що залежить від подальшого фінансування і особистих результатів роботи;
- можливість працювати з однією з найсильніших українських правозахисних та гуманітарних НУО;
- підтримка та наставництво;
- можливість професійного зростання;
- теплий та дружній клімат в команді.
ПРОЦЕС ПОДАЧІ ЗАЯВОК
Відправити резюме та мотиваційний лист на адресу [email protected], зазначивши в темі листа “Регіональний координатор ремонтів”. Відповіді будуть направлятися тільки особам, які будуть відібрані для інтерв’ю. Прохання не телефонувати додатково.
Заявки приймаються до 06 січня 2025 року. Якщо відповідні кандидати будуть визначені достроково, БФ «Право на захист» залишає за собою право завершити процес до цього терміну.