Розшукується комунікаційник(-ця) в ACREC
ЗАВЕРШЕНО
Шукаєте роботу комунікаційника в освітньому або громадському секторі? Тоді ця вакансія точно для Вас!
Міждисциплінарний науково-освітній центр протидії корупції (ACREC) шукає менеджера з комунікацій.
Функціональні обов’язки PR-менеджера:
- Інформаційний та медіа супровід всіх проектів ACREC;
- Реалізація, моніторинг та оцінка виконання Комунікаційної стратегії ACREC та операційного плану;
- Розробка та реалізація медіа плану по кожному з проектів;
- Підготовка та поширення прес-релізів, прес-анонсів;
- Створення, поширення та розгалуження бази ЗМІ для поширення новин, анонсів, вакансій Центру; формування медіа-пулу проектів Центру;
- Налагодження контакту з релевантними для Центру представниками ЗМІ з нуля;
- Редагування коментарів та інтерв’ю експертів Центру;
- Організація комунікації публічних заходів ACREC, залучення та розширення цільової аудиторії Центру;
- Активне наповнення офіційного сайту ACREC, ведення сторінки в Facebook;
- Створення та активне ведення Telegram та Youtube каналу Центру, а також сторінки ACREC в Instagram;
- Моніторинг висвітлення діяльності Центру у ЗМІ.
Вимоги до кандидатів:
- Диплом магістра за релевантною спеціальністю. Наявність досвіду написання аналітичних записок в сфері права та/або політології буде перевагою;
- Досвід роботи в сфері комунікацій, PR або суміжних галузях від 2 років;
- Навички копірайтингу і створення сучасного медіа-контенту;
- Досвід роботи з соцмережами;
- Грамотна усна і письмова українська мова;
- Рівень володіння англійською мовою – Upper Intermediate, вміння писати базові тексти англійською мовою;
- Відмінні комунікативні навички, відкритість та вміння працювати з людьми;
- Гарні навички медіатора та ведучого публічних заходів;
- Здатність та бажання працювати на результат;
- Відмінні навички тайм-менеджменту та вміння визначати пріоритетність роботи;
- Увага до деталей та пунктуальність;
- Наявність відкритого ФОП буде перевагою;
- Досвід роботи в MS Office, Photoshop або Illustrator буде перевагою.
Що ми пропонуємо:
- Гідну заробітну плату, яка відповідатиме Вашому досвіду та компетенціям;
- Цікаву й динамічну роботу в молодій та стрімко зростаючій команді;
- Можливість навчання та професійного розвитку;
- Цікаві знайомства та можливість приєднатись до академічної спільноти та молодих реформаторів;
- Затишний офіс в історичному центрі Києва.
Для участі у конкурсному відборі просимо відправити на поштову скриньку [email protected] наступні документи:
- резюме;
- мотиваційний лист та опис перших п’яти кроків на позиції комунікаційного менеджера ACREC (300-500 слів);
- у листі прохання зазначити суму очікуваної винагороди.
Заявки приймаються до 14 лютого 2021 року.
Міждисциплінарний науково-освітній центр протидії корупції в Україні (ACREC) є науково-дослідницьким центром, який здійснює освітню, наукову та просвітницьку діяльність і об’єднує вітчизняних та іноземних науково-педагогічних та наукових працівників, докторантів, аспірантів, студентів та практиків у сфері запобігання і протидії корупції.