SMM-менеджер до БФ “Таблеточки”
ЗАВЕРШЕНО
Благодійний фонд “Таблеточки”, який вже 9 років допомагає онкохворим дітям в Україні, шукає SMM-менеджера. Якщо ви знаєтеся на таргетуванні, любите та вмієте створювати контент для соцмереж і розвивати їх, чудово володієте українською мовою та її граматикою, а також маєте смак — то вам до нас!
Що ми пропонуємо
Найголовніше — це можливість долучитися до команди, яка втілює в життя Велику Місію: Аби жодна дитина в Україні не помирала від раку.
В нашому арсеналі є також інші переваги:
- Біла зарплата, рівень якої буде визначено за результатами співбесіди та тестового завдання;
- Соціальний пакет після випробувального терміну;
- Офіс у центрі Києва;
- Нормований повний робочий день, вихідні та оплачувана відпустка (позаштатна робота або часткова зайнятість не передбачені);
- Безперервний професійний розвиток у команді комунікацій, яка у 2019 році отримала нагороду Effie, як найкраща маркетингова команда серед соціальних організацій.
Що ми натомість просимо
- Таргетувати рекламу у Facebook та Instagram на цільову аудиторію і аналізувати отримані дані.
- Аналізувати аудиторію соцмереж фонду за допомогою відкритих та платних джерел;
- Розвивати вже існуючі та пропонувати нові формати взаємодії з аудиторією у соцмережах;
- Створювати сторіз для Facebook та Instagram (для складних ілюстрацій у нас є талановита дизайнерка Оля);
- Публікувати дописи надані копірайтерами у Facebook та Instagram згідно Контент-плану фонду. Бути готовим, за необхідністю, написати цей допис власноруч.
- Відповідати на коментарі, надавати необхідну інформацію та скеровувати до наших менеджерів тих людей, які звертаються до фонду у особисті повідомлення;
- Здійснювати e-mail розсилку для благодійників фонду за допомогою сервісу UniSender (ми готові тебе навчити );
Наш ідеальний кандидат
- Гарно пише українською (ми дуже любимо книгу “Пиши скорочуй”);
- Вміє комунікувати з людьми;
- Має смак і знається, що гарно, а що “ну таке”;
- Знімає фотографії та прості відео;
- Володіє одним із графічних сервісів (Crello/Canva);
- Вміє таргетувати рекламу на цільову аудиторію та аналізувати результати кампаній;
- Вміє аналізувати аудиторію сторінок фонду, знається на можливих інструментах для цього;
- Має досвід у SMM від одного року.
Надсилайте ваші резюме, портфоліо та мотиваційні листи на адресу [email protected] до 15 жовтня включно з темою листа “SMM-ник для Таблеточок”.