SMM менеджер(-ка) до SavED
Міжнародний благодійний фонд savED відновлює життя в постраждалих від війни громадах через освітні, соціальні та інфраструктурні рішення. А саме – створює освітні центри, які часто стають єдиною можливістю для дітей з прифронтових громад навчатися офлайн; ремонтує укриття в школах та дитячих садочках; розробляє та впроваджує програми з надолуження освітніх втрат, а також нові концепції та програми для шкіл; підтримує активних старшокласників у громадах.
Місце роботи: Київ, онлайн та офлайн, готовність їздити у відрядження в прифронтові громади, з якими працює фонд.
Тип зайнятості: Повна зайнятість
Основні обов’язки:
- Розробка та реалізація стратегії SMM для соціальних мереж фонду (Instagram, Facebook, LinkedIn).
- Створення креативних концепцій та контенту, що відповідає цінностям фонду та залучає нову аудиторію.
- Генерація нових ідей для кампаній, акцій, зборів коштів і благодійних подій, зокрема для різноманітних форматів контенту (пости, історії, відео).
- Аналіз потреб різних цільових аудиторій та адаптація контенту для кожної з них (підтримка донорів, волонтерів, реципієнтів допомоги тощо).
- Взаємодія з підписниками: відповіді на коментарі, залучення до участі у кампаніях, створення активних дискусій.
- Тісна співпраця з відеокріейтером та дизайнером для створення високоякісного та візуально привабливого контенту.
- Координація роботи команди для виконання щомісячних та щотижневих завдань.
- Планування та моніторинг результатів SMM-кампаній, аналіз ефективності та коригування стратегії.
- Управління іміджем організації в соціальних мережах, підтримка її репутації.
Вимоги:
- Досвід роботи на посаді SMM-менеджера (від 1 року), бажано в благодійних організаціях або соціальних проектах.
- Вміння створювати креативні рішення, орієнтуючись на специфіку соціальних мереж (Instagram, Facebook, LinkedIn).
- Досвід генерації ідей для контенту, кампаній, акцій та створення унікального матеріалу для соціальних мереж.
- Знання основ аналізу цільових аудиторій та вміння адаптувати контент відповідно до їхніх потреб і інтересів.
- Навички координації команди, вміння працювати в парі з відеокріейтером та дизайнером.
- Досвід у плануванні та реалізації комплексних SMM-кампаній, а також вміння аналізувати їх ефективність.
- Креативність, ініціативність, уважність до деталей.
- Англійська ( вище середньої) для введення LinkedIn.
Буде плюсом:
- Досвід роботи з інструментами для автоматизації постингу та аналітики (Hootsuite, Canva, Google Analytics тощо).
- Знання основ SEO та SMM-стратегій для соціальних мереж.
- Базові навички редагування відео або фото.
Ми пропонуємо:
- Роботу в дружній команді, яка працює над важливими та корисними проєктами.
- Конкурентну заробітну плату
- Можливості для професійного розвитку та участі в захоплюючих та значущих кампаніях.
Як подати заявку:
Надсилайте ваше резюме та мотиваційний лист на адресу [email protected] до 31.01.2025. У листі напишіть, чому ви хочете працювати саме в savED, та як ваш досвід і навички допоможуть реалізувати місію фонду.
Долучайтесь до благодійних ініціатив, творіть зміни разом з нами!