SMM-менеджер/ка у спільний проєкт МОН та ЮНІСЕФ
ЗАВЕРШЕНО
Ця вакансія «про» та «для» тебе, якщо ти:
- SMM-спеціаліст(-ка), що хоче «підсвічувати» освітні проєкти?
- готовий(-а) до роботи з офісу МОН у столиці — інтенсивно та людяно?
- гармонійно поєднуєш любов до аналітики, SMM-трендів та комунікацій з підписниками?
Спільний проєкт Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні та Міністерства освіти і науки України (МОН) відкриває конкурс на позицію SMM-менеджера(-ки).
Що шукаємо в тобі? (щоб стався той самий «perfect match»)
- middle (2+ роки) в SMM — бути в курсі трендів, сучасних інструментів, технічних оновлень (Facebook, Instagram, Telegram, YouTube, TikTok, Х, ін.) і водночас проактивно ініціювати вдосконалення контенту на основі результатів аналізу SMM-метрик;
- талант до письма — у великому обсязі інформації виділяти ключове для ЦА і говорити так, щоб «обличчя» бренду легко простежувалося в кожній взаємодії з аудиторією;
- готовність стати емпатійним «голосом» МОН у соціальних мережах — досвід та природна схильність до людяного ведення діалогу з аудиторією МОН;
- командність — стати підтримкою та справжнім partner-in-crime для head of SMM МОН;
- уміння якісно та вчасно виконувати поставлені завдання, що гармоніюватиме з твоєю природною проактивністю.
(буде перевагою — «робоча» англійська (B2+) та базове розуміння та (або) досвід роботи в державній та (або) освітній сфері в Україні)
Soft-skills, які допоможуть тобі «мʼяко влитись» в команду:
- найголовніше — щира зацікавленість у темах освіти і науки в Україні (щоб робота була не просто про роботу, але й про внутрішні сенси, цінності, вогонь);
- problem-solving «на швидкості» — здатність працювати в умовах з невідомими та змінними, критичне мислення, стресостійкість і це все — в активному робочому ритмі;
- емоційна стійкість та емпатичність — у комунікації з аудиторією балансувати позицію МОН, допомогу людям та власний стан.
Серед твоїх основних завдань на позиції будуть:
- Щоденна основа — комунікація з аудиторією у соцмережах — відповіді на коментарі, моніторинг тегів та перетворення аудиторії МОН на «бренд-лаверів» міністерства;
- На базі складних документів (наказів, порядків та нових законопроєктів) готувати відповіді на запити від аудиторії в соцмережах МОН;
- Залучення до розроблення та реалізації SMM-стратегії, контент-плану для соцмереж МОН (план та стратегію готує head of SMM), генерування ідей для вдосконалення контенту з опорою на дані та розвинене критичне мислення;
- Збір аналітики та робота зі стандартними метриками SMM (підписки, відписки у соціальних мережах, відповідність ЦА, кількість та якість контент-планів тощо);
- Якщо потрібно, у межах підсилення команди — наповнення сайту МОН.
Крім можливості професійно зростати, ми гарантуємо:
- Стабільну ринкову фінансову мотивацію за результатами конкурсу та твоїм досвідом;
- Дружню команду, що готова підсилити, коли «все палає», та підбадьорити, якщо день — «не вау», водночас терпляче й уперто продовжуючи робити те, що важливо, щоб великі зміни трапилися;
- Роботу зі зрозумілим сенсом та відчутним впливом — бути голосом освітніх трансформацій в Україні;
- Full-time (09:00-18:00) у гібридному форматі або в офісі МОН у місті Києві — обирай так, як тобі буде зручно;
- Розвиток через цікаву та широку тематику і першість у знанні інсайтів освітніх трансформацій;
- Перший контракт до 31 грудня 2024 з можливістю подовження за результатами роботи та статусом проєкту;
- 100% оплачуваний випробний термін строком 1 місяць, починаючи з 1 травня 2024 року;
- Додатково ти будеш радіти від оплачуваних вихідних днів та HR-активностей від проєктного відділу рекрутингу ЮНІСЕФ в Україні.
Процес рекрутингу починається із заповнення форми, а далі —
телефонна співбесіда — тестове завдання — онлайн-інтерв’ю — оффер.
Форма для відгуків відкрита до 05.04.2024 року (включно)
До зустрічі на співбесіді?
Ми віримо у твій талант
* Відповідь буде надана лише релевантним до позиції кандидатам протягом 10 робочих днів після заповнення форми