SMM менеджер/ка в ГО Простір 500
ЗАВЕРШЕНО
Завдання:
Громадський ресторан Urban Space 500
- участь у розробці комунікаційної стратегії ресторану Urban Space 500;
- трансформація стратегічних завдань – тактичні кроки та практичні підходи;
- створення та підтримка регулярних рубрик у соцмережах ресторану (Facebook, Instagram, Google for Business);
- координація генерації живого контенту для публікацій (залучення персоналу, відвідувачів, співзасновників та співзасновниць громадського ресторану);
- супровід фотозйомок меню (страв, напоїв, спец.пропозицій, відвідувачів, тематичних фотосетів);
- запуск та контроль рекламних кампаній;
- інформаційна підтримка подій партнерів та подієвого майданчика за потреби;
- ведення статистики;
- звітування;
- швидке та відповідне реагування на зміну обставин, аналіз трендів та їх адаптація та підсилення.
Мистецька алея
- реалізація стратегії ведення сторінок Мистецької алеї в соціальних мережах (Facebook, Instagram) та на каналі Youtube;
- написання текстів постів для соціальних мереж;
- створення креативних слоганів для комунікаційної кампанії проєкту;
- ведення “щоденників” арт-об’єктів на сторінках Мистецької алеї через фіксування процесу взаємодії митців і дизайнерів;
- ведення онлайн-стрімів із подій проєкту та процесу виготовлення об’єктів;
- планування і запуск рекламних кампаній;
- звітування.
ГО “Простір 500”
- створення портфоліо проєктів громадської організації (підсумкова публікація раз на місяць – консолідовані результати по усіх проєктах);
- участь у заповненні ґрантових заявок (розробка та адаптація комунікаційних стратегій у відповідності з завданнями ґранту).
Навички та компетенції аплікантів/апліканток повинні відповідати специфіці описаних завдань.
Зголошення
Надсилайте своє коротке резюме, коротку мотиваційку та, якщо є, приклади ваши текстів / пабліків / інших комунікаційних матеріалів, які ви створили, – до 5 липня на мейл [email protected]
Ми розраховуємо на те, що всі співбесіди пройдуть та рішення буде прийнято до 15 липня найпізніше.