SMM-спеціаліст/ка
ЗАВЕРШЕНО
1. Інформація про організацію:
«Молодіжна Платформа» (ГО «Молодіжна Платформа») – громадська організація, що об’єднує молодіжних працівників та працівниць, державних службовців та службовиць, експертів та експерток із молодіжної політики для сталого розвитку молодіжної роботи Україні. Організація працює як експертне середовище для розробки та адвокації політики, які стосуються, або дотичні, до молоді.
Основні цільові аудиторії: Основною цільовою аудиторією організації є молодіжні працівники та працівниці, представники та представниці органів місцевого самоврядування (які дотичні до роботи із молоддю) та власне молоді люди, члени/членкині молодіжних рад та відвідувачі/відвідувачки молодіжних центрів.
Електронна пошта: [email protected]
Фейсбук: https://www.facebook.com/platforma.molod
Інстаграм: https://www.instagram.com/ngo.youth.platform/
Телеграм: https://t.me/youthplatfotm
Сайт: https://youthplatform.com.ua/
2. Обов’язки та вимоги:
Обов’язки:
Розвивати позиціювання ГО «Молодіжна платформа» у соцмережах. Детальніше:
- Висвітлення діяльності громадської організації «Молодіжна платформа» у соцмережах та вебресурсах: написання текстів, підготовка контенту (фото, відео, афіші, обкладинки для фейсбуку, інстаграму, телеграму) для публікацій;
- Розробка візуальних матеріалів та презентаційних текстів, брендованих матеріалів, відеороликів та інших комунікаційних ресурсів для просування організації на інших платформах;
- Розвиток і підтримка сталих комунікацій зі ЗМІ, партнерами громадськими організаціями, державними організаціями тощо що пов’язані з молодіжними центрами;
- Тісна співпраця з командою партнерів для підготовки контенту про молодіжні центри та дотримання вимог донора;
- Підготовка – інтерв’ювання й оформлення успішних історій молодіжних центрів та інших матеріалів, що пов’язані з діяльністю організації.
- Інша діяльність, яка буде покращувати видимість ГО «Молодіжна платформа».
Вимоги:
- Досвід роботи на аналогічній позиції від 1 року (буде перевагою);
- Наявність досвіду у веденні соціальних сторінок для молодіжних центрів, громадських організацій;
- Наявність досвіду у брендингу та візуальному дизайні для ведення комунікацій;
- Наявність досвіду у складанні контент – планів та інших засобів планування ведення комунікацій.
- Досвід роботи в громадському секторі, зокрема з донором USAID (буде перевагою);
- Наявності базових знань проєктного менеджменту;
- Володіння українською, англійською (Upper-Intermediate/Advanced) мовами;
- Здатність працювати в команді й орієнтованість на результат;
- Вміння логічно мислити та пропонувати рішення;
- Готовність багато працювати й бажання зростати професійно;
3. Технічна інформація для подачі:
Особи, які бажають податися на тендер, мають подати заявку до 23:59 години 10 жовтня 2024 року, що включає:
- Резюме (із вказанням релевантної освіти та дотичного досвіду);
- Рекомендовані копії дипломів, сертифікатів, які підтверджують відповідну освіту;
- Установчі документи ФОП (якщо він відкритий) – виписка з ЄДР, витяг з реєстру платників єдиного податку, довідка про відкриття рахунку ФОП з банку. Якщо ви готові відкрити ФОП протягом 1-2 днів у випадку пропозиції працювати вкажіть цю інформацію у листі/резюме;
- Контакти осіб або організацій, з якими працювали за останні 1-2 роки, що можуть надати рекомендації;
- Цінова пропозиція із розрахунку 75% робочого часу. Тривалість роботи жовтень 2024 – червень 2025 (9 місяців) з можливістю продовження.
Вилка гонорару 16240 – 18480 грн/міс.
Заявку, цінову пропозицію й супровідні файли надсилайте на електронну пошту – [email protected]
Тема листа: Вакансія на посаду – SMM спеціаліст/ка
Питання чи уточнення також надсилайте на цю електронну пошту.