Соціальний/а консультант/ка Громадського центру

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
AnnaDiudenko

Vacancy_dfrfycsz_4
Соціальний/а консультант/ка Громадського центру

Національний комітет Товариства Червоного Хреста України (ТХЧУ) оголошує конкурс на посаду  Соціальний консультант Громадського центру Українського Червоного Хреста в містах Дніпро та Вінниця

Товариство Червоного Хреста України – найбільша гуманітарна організація України, яка одна з найперших реагує на всі надзвичайні ситуації в країні і надає допомогу тим, хто найбільше її потребує. 

Відчуваєте, що можете зробити світ кращим? Приєднуйтесь до Товариства Червоного Хреста України:  

  • Можливість творити добро: Допоможіть тим, хто цього потребує, і відчуйте натхнення  від зробленого внеску  
  • Нові знання та навички: Пройдіть цікаві тренінги, станьте волонтером або співробітником і отримайте досвід, який стане у пригоді в житті.
  • Друзі та однодумці: Приєднуйтесь до команди небайдужих людей, які завжди готові прийти на допомогу.
  • Гордість за свої дії: Долучайтесь та відчуйтесь гордість за те, що ви – герой!

ТЧХУ – це тисячі людей по всій Україні, які щодня роблять світ кращим. 

Соціальний консультант Громадського центру забезпечує ефективну роботу центру з надання соціальної послуги консультування бенефіціарам, що перебувають у складних життєвих умовах. Соціальний консультант здійснює комплекс заходів, спрямованих на аналіз проблем, з якими звернувся бенефіціар, визначення шляхів їх вирішення, надання інформації про способи вирішення життєвої ситуації бенефіціара чи перенаправлення до інших напрямків Українського Червоного Хреста або зовнішніх партнерських організацій для вирішення виявлених проблем, що здійснюється з метою підтримки соціальної незалежності бенефіціарів, збереження та продовження їх соціальної активності.  

Обов’язки

  1. Контакт з бенефіціарами
  • Знайомство з бенефіціаром, створення позитивного іміджу ТЧХУ та Громадського центру під час першого контакту з бенефіціаром (на період відсутності адміністратора центру, пізніше перший контакт відбуватиметься з адміністратором центру)
  • Налагодження доброзичливих стосунків побудованих на довірі, повазі до гідності, принципах ненасильницького спілкування та умовах кондиційності.
  1. Оцінка потреб
  • Визначення та аналіз потреб бенефіціара
  • Фіксація потреб в карті бенефіціара
  • Виявлення, збір, фіксування та аналіз соціальних проблем громади на підставі зведених даних щодо звернень бенефіціарів, виявлення прогалин у регулюванні суспільних відносин у зазначеній сфері та передання інформації для подальшої адвокації.
  1. Вирішення виявлених проблем бенефіціара
  • Розробка плану дій для розв’язання проблем бенефіціара
  • Інформування (надання інформації бенефіціару про наявні в ТЧХУ та в громаді послуги, що можуть допомогти вирішити виявлені проблеми)
  • Безпосереднє консультування, в тому числі із з застосуванням когнітивно-біхевіорального підходу
  • Супровід бенефіціара до державних органів, комунальних установ, спеціалізованих установ, громадських організацій, благодійних фондів, недержавних організацій за отриманням певної послуги за потребою.
  1. Співпраця з іншими програмами всередині Українського Червоного Хреста та з зовнішніми партнерськими організаціями
  • Здійснення картування послуг в громаді та регіоні, включаючи комунікацію з відповідальними особами Українського Червоного Хреста на місцевості
  • Налагодження зв’язків з закладами/організаціями/установами громади у соціальній сфері щодо реалізації механізму перенаправлення
  • Перенаправлення бенефіціара до інших програм всередині Українського Червоного Хреста, державних органів, комунальних установ, спеціалізованих установ, громадських організацій, благодійних фондів, недержавних організацій за отриманням тих чи інших послуг
  • Відслідковування ефективності перенаправлення
  1. Моніторинг та оцінка
  • Збір та аналіз зворотного зв’язку від бенефіціарів для подальшого вдосконалення послуги соціального консультування
  • Надання пропозицій щодо вдосконалення послуги соціального консультування

Додаткові обов’язки:

  • Відрядження по Україні;
  • Участь у робочих зустрічах, нарадах згідно запитів;
  • Участь у стратегічних заходах для розвитку центру;
  • Введення баз документів (загальне сховище, Браво-бібліотека та ін.);
  • Виконання доручень керівництва
  • Участь в національних та регіональних заходах з розвитку та стандартизації соціальних послуг, розвитку організацій та волонтерства;
  • Участь у річному планування діяльності центру;
  • Участь у аналізі річного плану центру раз в квартал;
  • Місячне планування завдань та оцінка виконання завдань попереднього місяця.

Вимоги:  

  • Повна вища освіта (соціальна робота, соціальна педагогіка, соціальна реабілітація, соціальна психологія),
  • Буде перевагою курси підвищення кваліфікації / тренінги / програми стажування у сфері соціальної роботи, соціальних послуг, консультування та адміністрування
  • Досвід роботи від 1 року
  • Досвід волонтерства або роботи в гуманітарній, соціальній сфері
  • Досвід ведення індивідуальних справ
  • Розуміння повного циклу консультування
  • Відмінні навички роботи з комп’ютером (Word, Excel, бази даних, електронна пошта).
  • Розвинені комунікативні навички, досвід комунікації з різними категоріями людей, тактовність та дипломатичність.
  • Розвинені організаторські та виконавчі навички.
  • Здатність працювати самостійно та в команді, швидка адаптація.
  • Вільне володіння українською мовою.
  • Англійською – на рівні Intermediate, бажано

Товариство Червоного Хреста України пропонує: 

  • Цікаву, різноманітну та багатозадачну роботу;
  • Працевлаштування згідно КЗпП;
  • Своєчасну виплату заробітної плати;
  • Дружній і згуртований колектив однодумців;
  • Участь у тренінгах та семінарах в Україні та за її межами.
  • Унікальний досвід роботи в найбільшій громадській організації України.

Ми маємо на меті створити в ТЧХУ безпечне та інклюзивне  середовище, яке забезпечить усім співробітникам, волонтерам незалежно від віку, статі та гендерної приналежності, етнічного походження, релігії, наявності інвалідності, сексуальної орієнтації рівний доступ до можливостей, захист їх гідності та рівність прав. 

Ми є роботодавцем з рівними можливостями для всіх працівників, в тому числі для осіб з інвалідністю. 

Ми  не дискримінуємо у своєму виборі та працевлаштуванні на основі раси, кольору шкіри, релігії, статі, національного походження, політичної приналежності, сексуальної орієнтації, гендерної ідентичності, сімейного стану, інвалідності, генетичної інформації, віку. 

Сексуальна експлуатація та наруга заборонені в усіх формах. Організація впроваджує політику запобігання сексуальним домаганням, сексуальній експлуатації та нарузі, в тому числі на робочому місці.  

Робоче місце: мм. Дніпро та Вінниця

Випробувальний термін – 3 місяці. 

Просимо надсилати резюме із зазначенням бажаного рівня зарплати з позначенням посади за наступною адресою: [email protected]

Зважаючи на велику кількість запитів, ми зв’язуємося з кандидатами, які повністю відповідають вимогам вакансії. 


Останні публікації цього розділу:

Фінансовий/ва асистент/ка до Благодійної організації «Благодійний фонд «Стабілізейшен суппорт сервісез»

Юрисконсульт/ка до Благодійної організації «Благодійний фонд «Стабілізейшен суппорт сервісез»

Асистент/ка з дослідження в оцінці Evaluation Research Assistant)

Проєктний/а менеджер/ка до Благодійної організації «Благодійний фонд «Стабілізейшен суппорт сервісез»

Регіональний/на проєктний/на координатор/ка до Благодійної організації «Благодійний фонд «Стабілізейшен суппорт сервісез»

Спеціаліст/ка з кадрових питань до Благодійної організації «Благодійний фонд «Стабілізейшен суппорт сервісез»