Соціальний/а працівник/ця
ЗАВЕРШЕНО
Дніпро, Харків, Полтава
Головна мета позиції
Проводити всі дії, пов’язані із соціальною підтримкою окремих пацієнтів/виживших, та пов’язувати їх з іншими відповідними службами підтримки та спільнотами відповідно до принципів та рекомендацій ІНТЕРСОС.
Поліпшити соціальний стан цільової групи населення, щоб вплинути на результати, пов’язані зі здоров’ям.
Підпорядкування:
(Ієрархічне): Менеджер з питань психічного здоров’я
(Технічне): Менеджер з питань психічного здоров’я
Завдання
- Проводити соціальну оцінку, визначаючи потреби в соціальній підтримці пацієнтів/виживших, включаючи правову та захисну підтримку потребу у притулку/житлі, фінансову/професійну, продовольчу безпеку, а також доступ до послуг медичної та психосоціальної підтримки поза межами проекту
- Підтримувати надання комплексної допомоги пацієнтам та їхнім сім’ям, активно координуючи роботу з іншими членами багатопрофільної команди ІНТЕРСОС (наприклад, медична або психічне здоров’я та психосоціальна пітримка (ПЗПП)), та зв’язуючи з міжгалузевими послугами, такими як захист, безпека, правова допомога, справедливість, освіта та засоби до існування
- Надавати пряму соціальну підтрику на основі соціальних оцінок та сприяти перенаправленню до підтверджених зовнішніх ресурсів. Контролювати систематичне спостереження щодо відвідування клінічних прийомів та спостереження за направленими до відповідних багатогалузевих служб, спрямованих на покращення якості життя пацієнтів/видивших
- Брати участь у створенні та впровадженні будь-якого матеріалу, необхідного для роботи соціальних працівників, включаючи приміщення та обладнання для забезпечення безперервності роботи
- Складсти мапу та регулярно оновлювати офіційні та неформальні служби підтримки включаючи наявні ресурси громади). Оцінити якість існуючих послуг підтримки з виявленням прогалин та адвокацією для покращення соціальної відповіді
- Ведення записів, статистичних даних, файлів і звітів про всі заходи соціальної роботи та подальшу допомогу, яку надає ІНТЕРСОС або інші служби підтримки. Визначення прогалин в доступних службах підтримки та розробити план для закриття цих прогалин з командою з розставленням пріорітетів
Вимоги
- Ступінь бакалавра з соціальної роботи
- Достід роботи на подібній посаді від 2 років
- Бажаний досвід роботи в НДО
- Знання української мови. Знання англійської мови бажане
- Вміння зберігати конфіденційну інформацію
- Клієнтоорієнтованість
- Гнучкіть
- Орієнтація на результат на якість
- Робота в команді та кооперація
- Управління стрессом Будь-ласка, надсилайте резюме англійською мовою та заповнюйте форму тут: INTERSOS Application