Соціальний/а працівник/ця
ЗАВЕРШЕНО
INTERSOS (Італія) — це гуманітарна організація на передовій у надзвичайних ситуаціях, яка надає допомогу жертвам збройних конфліктів, стихійних лих та екстремального відчуження з особливою увагою до захисту найбільш вразливих людей.
З 1992 року наші гуманітарні працівники допомагають людям, які постраждали від гуманітарної кризи: надаємо першу допомогу, їжу, житло, медичну допомогу та товари першої необхідності. Ми забезпечуємо задоволення основних потреб, таких як освіта, доступ до чистої води та медична допомога.
Команда екстреної допомоги ІНТЕРСОС перебуває у Вінниці, Полтаві, Дніпрі та Одесі, де ми розпочали операцію з надання допомоги внутрішньо переміщеним особам (ВПО) та пітримки місцевих медичних закладів та поблизу місць бойових дій, які знаходяться під високим тиском через наплив переселенців та дефіцит лікарів, ліків та медичних засобів.
Ми відкриваємо позиціі Соціального працівника (-ці) в наступному населеному пункті:
м. Одеса.
Тривалість контракту до 31.12.2022 з можливістю продовження.
Очікується, що всі співробітники INTERSOS будуть виконувати свої функції та обов’язки відповідно до хартії цінностей INTERSOS, кодексу етики, політики Захисту від Сексуальної Експлуатації та Насильства (PSEA) та політики захисту дітей. Посадова інструкція є обов’язковою для всіх посад в INTERSOS і повинна бути підписана працівником протягом першого тижня роботи.
Мета/завдання посади:
Соціальний працівник(-ця) працює у складі мобільної бригади з захисту та надає послуги у сфері захисту прав людини особам (бенефіціарам), які потребують допомоги та підтримки, в тому числі ВПО, постраждалим від діючої кризи та іншим вразливим групам населення. Соціальний працівник(-ця) забезпечує відповідне та своєчасне ведення окремих справ (case management) на основі потреб осіб, підтримуючи бенефіціара з безпечним перенаправленням, базовим психосоціальним консультуванням, розробляючи та впроваджуючи індивідуальні плани по справі на основі потреб (включаючи матеріальну підтримку) і забезпечуючи належне подальше спостереження, створюючи атмосферу довіри та турботи.
Послуги надаються шляхом проведення фахових консультацій з виїздом у спеціально організованому транспорті до місця проживання (перебування) бенефіціарів чи іншого вказаного ними місця, у приміщенні загальної чи спеціалізованої служби підтримки, або в іншому визначеному приміщенні, або дистанційно (телефонний зв’язок).
Підзвітність Фахівцю із питань захисту.
Загальні обов’язки:
- Виявляти бенефіціарів (осіб, які відповідають критеріям вразливості) за результатами зовнішньої роботи команди або направлених іншими організаціями.
- Проводити швидке первинне оцінювання випадків, потреб чи проблем кожного бенефіціара після отримання його згоди (з врахуванням емоційних, поведінкових та соціальних факторів, а також факторів захисту та ризику).
- Розробляти базовий індивідуальний план роботи із бенефіціаром на основі визначених потреб (згідно підходу ведення справ (case management). Такий план повинен визначати перелік необхідних послуг та допомоги, форм та методів соціальної роботи з бенефіціаром.
- Інформувати бенефіціарів щодо послуг (медичних, соціальних, психологічних, правових тощо), які вони можуть отримати та щодо надавачів таких послуг.
- Направляти бенефіціарів до відповідних надавачів послуг та безпосередньо супроводжувати їх у разі потреби.
- Надавати постійну базову емоційну підтримку та консультування шляхом регулярних зустрічей, встановлюючи стосунки, побудовані на довірі та дотримуючись протоколів конфіденційності; підтримувати працівника з психосоціальної підтримки у проведенні групових заходів з психосоціальної підтримки та рекреаційних заходів.
- Проводити інформаційно-просвітницькі сесії з питань запобігання домашньому насильству та/або насильству за ознакою статі. Перенаправляти бенефіціарів до надавачів послуг у цій сфері відповідно до міжнародних етичних стандартів.
- Забезпечити належне та безпечне зберігання та архівування файлів ведення справ бенефіціарів для збереження конфіденційності даних.
- Завершити ведення справ, коли цілі в індивідуальному плані роботи з бенефіціаром досягнуті та подальших потреб не виявлено
- Забезпечити організацію та проводити інформаційно-просвітницькі групові заходи.
- Виконувати вищеперераховані завдання, дотримуючись ключових принципів захисту, включаючи, але не обмежуючись: політику Захисту від Сексуальної Експлуатації та Насильства (PSEA), принципи «не нашкодь», недискримінації, конфіденційності, підзвітності і принципи розкриття інформації виключно за потребою.
- Брати участь у внутрішніх нарадах з ведення справ бенефіціарів та негайно повідомляти про будь-які випадки особливих/надзвичайних потреб фахівцю з питань захисту.
- Забезпечити ефективну співпрацю та координацію з основними надавачами послуг на території діяльності мобільної бригади для покращення ідентифікації осіб з особливими потребами, швидкого направлення, подальшого спостереження та обміну інформацією.
- Забезпечити своєчасне подання звітності щодо наданих послуг.
- Визначити та повідомити про недоліки в доступності та якості послуг для бенефіціарів на цільовій території.
- Здійснювати загальну кооррдинацію, організацію роботи та звітування діяльності мобільної бригади.
Вимоги до кандидата:
- Вища освіта у суміжній галузі (соціальна робота – пріоритет; психологія, педагогіка).
- 1 рік відповідного досвіду роботи.
- Проживання на території громади, на якій здійснює діяльність мобільна бригада, є пріоритетом, але не обов’язковою вимогою.
- Комп’ютерна грамотність (Word, Excel).
- Повага та недискримінаційне ставлення.
- Гарні організаційні та комунікаційні навички.
- Хороші аналітичні та звітні навички.
- Уміння проявляти емпатію.
- Здатність працювати в кризових умовах.
Будь ласка, надсилайте резюме та обов’язково заповніть форму тут: INTERSOS Application.