Спеціаліст(-ка) з адміністративної діяльності

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
UCRN

ГС «УКРАЇНСЬКА МЕРЕЖА ЗА ПРАВА ДИТИНИ» ШУКАЄ СПЕЦІАЛІСТА(-КУ) З АДМІНІСТРАТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 

 ГС “Українська мережа за права дитини” шукає спеціалістів(-ок) з адміністративної діяльності  в довготривалий проєкт з розвитку сімейних форм виховання. 

Українська мережа за права дитини (далі – УМПД) створена для консолідації зусиль та покращення координації між організаціями громадянського суспільства в Україні та їх впливу на державну політику у сфері забезпечення прав дитини.

Завдання: адміністративна підтримка проєкту.

Обов’язки:

  • технічна організація проведення заходів (круглих столів, тренінгів, семінарів, ін.);
  • організація відряджень в рамках проєкту та інша логістична підтримка;
  • адміністративна координація роботи з підрядними організаціями й консультантами;
  • підготовка листів, ведення листування;
  • організація та ведення документообігу (електронного та паперового): документів, договорів, актів за усталеними шаблонами;
  • ведення та координація процесу закупівлі: підготовка та проведення тендерів, цінових моніторингів, конкурсних відборів, комунікації з постачальниками, оформлення документів, згідно з процедурними вимогами організації;
  • збір та систематизація звітних документів, контроль правильності їх оформлення, файлування;
  • переклад документів, стандартів, вимог донора, методичних вказівок та рекомендацій;
  • ведення баз даних;
  • участь у підготовці необхідної звітності;
  • адміністрування офісу;
  • ділова комунікація з партнерами проєкту та іншими зацікавленими сторонами;
  • виконання інших необхідних для реалізації проєкту завдань на вимогу керівника проєкту.

Вимоги:

  • вища освіта (філологія, адміністрування, міжнародні відносини, менеджмент);
  • наявність досвіду роботи з документообігом;
  • гарні комунікативні та організаторські навички – обов’язково;
  • грамотна письмова та усна українська мова – обов’язково;
  • впевнений користувач ПК та пакету офісних програм, баз даних;
  • висока організованість, проактивність, відповідальність, робота на результат, стресостійкість;
  • досвід роботи в неприбутковому секторі, міжнародних організаціях буде перевагою;
  • здатність розставляти пріоритети, робота з чіткими дедлайнами;
  • володіння англійською мовою буде додатковою перевагою.

Ми пропонуємо:

  • перспективну та динамічну роботу;
  • можливості для особистісного та професійного розвитку;
  • нові завдання та професійні виклики;
  • можливість отримати нові професійні контакти й досвід;
  • оплата: за результатами співбесіди.

Умови роботи:

  • УМПД укладає договір про надання послуг з фізичною особою-підприємцем;
  • частково дистанційна робота;
  • можливості для особистісного та професійного розвитку;
  • оплата за результатами співбесіди.

Якщо Ви готові приєднатися до нашої команди, надсилайте:

  • мотиваційний лист
  • резюме
  • заповнену конкурсну пропозицію (файл додається)

з темою Спеціаліст(-ка) з адміністративної діяльності _Прізвище”
до  5 квітня
на адресу [email protected] з копією на [email protected]

УМПД розглядатиме лише повні заявки та контактуватиме лише з кандидатами зі списку запрошених на співбесіду.

УМПД може розглянути заявки до закінчення терміну оголошення, тому зацікавленим кандидатам пропонується подати мотиваційний лист та резюме завчасно.


Останні публікації цього розділу:

Citizеns Engagеment Expert, STTA

Старший/ша експерт/ка реформи державного управління

Тренер/ка з питань самозайнятості та підприємництва (Вінниця)

Послуги тренера/ки для підтримки швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів  

Фахівець/чиня з аналітики та звітності

HR менеджер/ка