Спеціаліст/-ка з інформаційної підтримки проєкту «Електронна черга перетину кордону»
ЗАВЕРШЕНО
Фонд Східна Європа в межах проєкту «Підтримка цифрової трансформації» (DTA) оголошує конкурс на пошук підрядника з надання послуг спеціаліста/-ки з інформаційної підтримки проєкту «Електронна черга перетину кордону» (далі – еЧерга).
У грудні 2022 року Міністерство розвитку громад, територій та інфраструктури України разом із Державною службою з безпеки на транспорті запустили електронну чергу перетину кордону для вантажівок – єЧергу (Android https://bit.ly/3pBBDhD, iOS https://apple.co/41EZHxg) – на міжнародному пункті пропуску «Ягодин – Дорогуськ». Зараз робота системи поширюється на 28 міжнародних пунктів пропуску з країнами ЄС та Молдовою для вантажних та автобусних транспортних засобів. За допомогою створеного сервісу водії бронюють місце в черзі для перетину кордону та перевіряють просування в ній онлайн. Система автоматично надсилає водієві повідомлення, зазначаючи орієнтовний час перетину кордону. Це дає змогу упорядкувати чергу, водіям – не чекати на узбіччі декілька днів, а приїхати на пункт пропуску в зазначений час, знизити витрати на транспортування вантажу. єЧерга підвищує прозорість перетину кордону та зменшує корупційні ризики, бо мінімізує вплив людського чинника на формування черги й усуває різні зловживання, які можуть виникати через перевантаженість пунктів пропуску.
Зайнятість із надання послуг: 6 місяців із можливим продовженням.
Формат співпраці: онлайн
Основні завдання та обов’язки в межах контракту:
- надавати інформаційну підтримку користувачам системи єЧерга;
- регулярно комунікувати з користувачами (електронна пошта, форма зворотного зв’язку на сайті echerha.gov.ua, телефон) відповідно до інструкцій, погоджених технічною та комунікаційною командою Мінінфраструктури;
- брати участь у регулярних зустрічах (онлайн-дзвінках) із зацікавленими сторонами щодо з’ясування вимог користувачів до інформаційних систем;
- вести регулярне логування інцидентів;
- долучатись до розроблення навчальних матеріалів, інструкцій та посібників для користувачів системи;
- брати участь у навчальних тренінгах та семінарах з користування системою для всіх учасників процесу (користувачів системи);
- створювати списки багів, а також пропозицій та вимог користувачів;
- формувати перелік частих запитань для написання відповідей та подальшого їх завантаження у розділ FAQ на порталі «Електронна черга перетину кордону»;
- брати участь у ручному тестуванні інформаційної системи та вести багтрекінг;
- комунікувати з усіма стейкхолдерами, що беруть участь в імплементації проєкту, зокрема з представниками державних органів, розробниками тощо.
Вимоги до учасників конкурсу:
- вища або неповна вища освіта (у сфері транспорту або споріднених галузей буде перевагою);
- мінімум один (1) рік досвіду роботи в контактних центрах некомерційного спрямування та/або технічній підтримці клієнтів;
- уміння структурувати елементи інформаційних систем та визначати можливі рішення;
- знання англійської (на рівні не нижче ніж В2 та підтверджене сертифікатом) та української мови, що буде достатнім для інформаційної підтримки користувачів (усно та письмово);
- розвинені організаційні вміння та увага до деталей;
- досвід спілкування і взаємодії з користувачами, клієнтами;
- комунікабельність та вміння працювати в команді;
- здатність навчати непідготовлених користувачів;
- бажання вивчати нові технології та продукти;
- досвід впровадження і використання програмних продуктів є додатковою перевагою;
- знання законодавства в галузі транспортної сфери буде перевагою.
Пропозиції, що обов’язково мають містити резюме українською мовою, будь ласка, надсилайте до 23:59 08 листопада 2024 року на адресу: [email protected] з позначкою «DTA_Call_Center_єЧерга» та обов’язково зазначайте очікуваний щомісячний рівень оплати послуг.