Спеціаліст з комунікацій

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Eurasia Foundation

EF_logo-horizontal-a
Спеціаліст з комунікацій

Фонд Євразія, виконавець проєкту “Прозорість та підзвітність у державному управлінні та послугах / TAPAS”, що фінансується Урядом США через Агентство США з міжнародного розвитку (USAID) та Департаментом із міжнародного розвитку уряду Великої Британії (UK aid), шукає Спеціалістa з комунікацій для проєкту з розробки та впровадження автоматизованої системи контролю за обігом підакцизних товарів «еАкциз».

Загальна інформація:

  • Форма співпраці: Контракт консультанта терміном на 8 місяців від дати заключення контракту;
  • Місце роботи: віддалений режим.

Мета:

Метою проєкту є створення та впровадження автоматизованої системи, яка забезпечить контроль за обігом підакцизних товарів (алкогольних напоїв та тютюнових виробів) «еАкциз», яка охопить усі етапи обігу підакцизних товарів на митній території України від їх виробника або імпортера до моменту роздрібної реалізації кінцевому споживачу; мінімізація впливу людського фактору на адміністрування акцизного податку; збільшення доходів бюджету від сплати акцизного податку, зменшення обсягів реалізації підакцизних товарів без сплати акцизного податку. У разі створення, система «Е-акциз» унеможливить легалізацію незаконно виготовлених/імпортованих підакцизних товарів та, відповідно, забезпечить зменшення обсягів незаконного обігу підакцизних товарів.

Опис позиції експерта (функції):

  • Розробка і впровадження комунікаційної стратегії і інформаційних кампаній у напрямку впровадження автоматизованої системи контролю за обігом підакцизних товарів «еАкциз»;
  • Розробка бренду системи «еАкциз»;
  • Участь в роботі проектної команди, що займатиметься розробкою та впровадженням автоматизованої системи контролю за обігом підакцизних товарів «еАкциз»;
  • Підтримка присутності проєкту у соціальних мережах (Facebook, Twitter, YouTube), підготовка публікацій та матеріалів, організація комунікаційних кампаній тощо;
  • Надання комунікаційної підтримки проектній команді на всіх етапах реалізації проекту, участь у підготовці звітної документації для донорів;
  • Координація комунікаційних активностей з Державною податковою службою України, Міністерством цифрової трансформації України та іншими зацікавленими сторонами.

Обсяг робіт і обов’язки експерта:

  • Розробка і впровадження комунікаційної стратегії і інформаційних кампаній проєкту, зокрема у напрямку впровадження автоматизованої системи контролю за обігом підакцизних товарів «еАкциз»;
  • Розробка бренду системи «еАкциз»;
  • Створення контенту для комунікаційних каналів, що використовуються проєктом TAPAS з метою поширення інформації щодо результатів діяльності проєкту та виконання цілей і завдань проєкту;
  • Підтримка присутності проєкту у соціальних мережах (Facebook, Twitter, YouTube), проведення моніторингу аккаунтів реципієнтів та партнерів, підготовка публікацій та матеріалів, організація комунікаційних кампаній тощо;
  • Координація комунікаційних активностей з Державною податковою службою України, Міністерством цифрової трансформації України та іншими зацікавленими сторонами;
  • Забезпечення дотримання корпоративних вимог до комунікацій у всіх матеріалах проєкту та партнерів;
  • Участь у підготовці звітної документації для донорів, а також у зборі та оформленні історій успіху у форматі тексту, аудіо, фото чи відео історій;
  • Виконання інших завдань з комунікацій.

Вимоги до кваліфікації експерта:

  • Ступінь бакалавра в галузі комунікацій, журналістики, міжнародних відносин або у суміжній галузі;
  • Мінімум два (2) роки досвіду у галузі комунікацій, зокрема у підтримці втілення комунікаційних стратегій;
  • Знання принципів роботи соціальних мереж (e.g., Facebook, Twitter, YouTube);
  • Досвід підготовки комунікаційних матеріалів (статей, брошур, листівок, постерів, прес-релізів та інших матеріалів для преси, фото та відео продукції, презентацій, постів у соціальних медіа тощо);
  • Бездоганні навички усної та письмової комунікації англійською та українською мовами;
  • Досвід роботи з програмним забезпеченням Adobe Creative Cloud (наприклад, Photoshop, InDesign).

Бажані навички та досвід роботи:

  • Досвід у роботі з державними органами та громадськими організаціями;
  • Знання/досвід у галузі електронних послуг для населення та бізнесу, розуміння таких технологій як інтероперабельні рішення тощо;
  • Досвід роботи з проектами міжнародної технічної допомоги;
  • Розвинені організаційні уміння та увага до деталей;
  • Знання у галузі надання адміністративних послуг, зокрема у сфері акцизних податків та зборів.

Чекаємо на резюме разом із супровідним листом на e-mail [email protected]. Прохання у темі листа обов’язково вказати  TAPAS-RFQ-2021-046, назву посади та совє прізвище. Кінцевий строк подачі документів: 28 жовтня, 2021 (18:00 за київським часом).


Останні публікації цього розділу:

Тренер/ка з питань самозайнятості та підприємництва (Вінниця)

Послуги тренера/ки для підтримки швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів  

Фахівець/чиня з аналітики та звітності

HR менеджер/ка

Аналітик/иня з Питань Житлових Прав Ветеранів Війни

Національний/а Керівник/ця Відділу Інформаційних та Комунікаційних Технологій