Спеціаліст з комунікації – ГС “Українська мережа за права дитини”
ЗАВЕРШЕНО
ГС «Українська мережа за права дитини» шукає фахівця на вакансію СПЕЦІАЛІСТ З КОМУНІКАЦІЇ в проект “Спільно. Соціальні послуги для сімей у громаді”.
Українська мережа за права дитини створена для консолідації зусиль та покращення координації між організаціями громадянського суспільства в Україні та їх впливу на державну політику у сфері забезпечення прав дитини. Сьогодні нашими членами є близько 25 потужних українських та міжнародних організацій і благодійних фондів, що працюють по всій Україні з метою забезпечення прав та благополуччя дитини.
Про проект: Проект “Спільно. Соціальні послуги для сімей у громаді” впроваджується Дитячим фондом ООН (ЮНІСЕФ) та Консорціумом партнерських організацій за фінансової підтримки Німецького уряду та Німецького банку розвитку (KfW)” у 12 цільових громадах Донецької та Луганської області.
У Консорціум на чолі із Українською мережею за права дитини входять такі неурядові організації: Маріупольська спілка молоді, Надія і житло для дітей, Партнерство «Кожній дитині», СОС Дитячі Містечка та Соціальна синергія.
Основне завдання спеціаліста: Комунікаційна підтримка проекту “Спільно”. Спеціаліст з комунікації працює під керівництвом менеджера проекту, в координації з ЮНІСЕФ та партнерами консорціуму.
Вимоги до кандидатів:
- Вища освіта (рівень магістра/бакалавра – журналістика, PR, соціальний маркетинг, філологія або інші дотичні галузі);
- 3-5 років досвід роботи на посаді журналіста, прес-секретаря, PR-менеджера, SMM-менеджера, спеціаліста з комунікацій в соціальних проектах або схожих професій;
- Грамотна письмова та усна українська мова – обов’язково;
- Знання та дотримання законодавства, яке регулює поширення інформації про громадян, зокрема неповнолітніх – обов’язково;
- Досвід організації медіа-супроводження та PR-підтримки заходів;
- Навички і досвід ведення комунікації в соціальних мережах, групах, месенджерах, у відповідності до поставлених задач;
- Навички та досвід написання інформаційних матеріалів, прес-релізів;
- Навички підготовки публікацій, редагування, коректура;
- Досвід роботи з підрядниками у розробці та закупівлі візуальних та брендованих матеріалів, підготовці інфографік, контенту, навички контролю якості при подібних закупівлях – обов’язково;
- Навички і бажання фотографувати для потреб проекту буде перевагою;
- Вміння працювати із графічними фоторедакторами, відеоредакторами буде перевагою;
- Контакти із українськими та регіональними ЗМІ/блогерами в Донецькій і Луганській областях буде перевагою;
- Розуміння гуманітарного та соціального контексту в Луганській та Донецькій областях;
- Готовність до відряджень в Донецьку та Луганську область – обов’язково;
- Креативний склад розуму, естетичний смак та дизайнерський хист, бажання, щоб зроблене звучало і виглядало гарно, і вміння цього досягти;
- Вміння працювати як самостійно, так і в команді;
- Володіння англійською мовою буде перевагою.
Обов’язки:
PR-супровід заходів:
- Комунікаційна підтримка адвокаційних заходів партнерів Консорціуму, погодження комунікаційних завдань з ЮНІСЕФ, партнерами та іншими зацікавленими сторонами, за потреби;
- Налагодження зв’язків з регіональними та національними ЗМІ, блогерами, лідерами думок, створення бази контактів ЗМІ;
- Підготовка прес-релізів, запрошення ЗМІ на заходи;
- Підготовка публікацій, фотографій, висвітлення інформації на веб-сторінках та у соціальних мережах, у відповідності до вимог ЮНІСЕФ;
- Моніторинг медіа-висвітлення заходів та іншої діяльності за проектом;
- За потреби, фасилітація окремих заходів, зустрічей за проектом;
- Здійснення візитів в Луганську та Донецьку області з метою комунікаційної підтримки локальних заходів, збору інформації, налагодження зв’язків;
- Координація забезпечення заходів і партнерів консорціуму необхідними візуальними матеріалами.
Створення контенту:
- У взаємодії з партнерами консорціуму, пошук локальних історій успіху, які можна широко висвітлювати з адвокаційною та комунікаційною метою;
- Технічна та змістовна участь у підготовці таких історій, у взаємодії з ЮНІСЕФ та іншими партнерами проекту;
- Підготовка інформаційних матеріалів та публікацій за проектом, прес-релізів, прес-анонсів, новин за проектом, редагування, коректура, підготовка ілюстрацій, підготовка до друку;
- Підготовка публікацій для соціальних мереж, ведення комунікації через соціальні мережі;
- Скринінг інформаційних матеріалів за проектом, включно з матеріалами членів консорціуму, на відповідність вимогам ЮНІСЕФ і донора, погодження змістовного і візуального наповнення матеріалів з ЮНІСЕФ.
Робота з підрядниками:
- Здійснення закупівель візуальних матеріалів за проектом, контроль якості продукції, документальне супроводження закупівель, згідно процедурних вимог до закупівель;
- Координація та контроль якості роботи підрядників (дизайнери, фотографи, редактори, коректори та інші).
Партнерська взаємодія:
- Взаємодія з ЮНІСЕФ, членами консорціуму, місцевими громадами, сервіс-провайдерами з метою PR-супроводження проекту;
- Надання консультацій та підтримка з питань комунікації та її відповідності вимогам ЮНІСЕФ НУО-партнерам консорціуму;
- Змістовна участь у роботі партнерів проекту з метою визначення комунікаційних меседжів, планування діяльності з комунікації та адвокації;
- Виконання інших необхідних для імплементації проекту завдань на вимогу менеджера проекту.
Ми пропонуємо:
- Перспективну та динамічну роботу;
- Можливості для особистісного та професійного розвитку;
- Термін дії проекту – до кінця 2022 року;
- Нові завдання та професійні виклики;
- Робоче місце у центрі Києва;
- Оплата: 20 000 грн.
Якщо Ви готові приєднатися до нашої команди, надсилайте резюме та мотиваційний лист з темою «Спеціаліст з комунікації УМПД» до 15 березня 2021 року на адресу [email protected]
Заявки будуть розглядатися по мірі надходження. Перевага буде надаватися особам, які можуть розпочати роботу з 1 березня 2021 року.