Спеціаліст з контролю і оцінки (м. Київ)

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
vorotyuk

вакансія
Спеціаліст з контролю і оцінки (м. Київ)

ЗАПИТ ЛИСТІВ ДО ВИСЛОВЛЕННЯ ЗАЦІКАВЛЕНОСТІ

(консультаційні послуги, індивідуальний консультант)

Україна

Міністерство у справах ветеранів, тимчасово окупованих територій та внутрішньо переміщених осіб України

Проект подолання наслідків конфлікту, пілотний проект з відновлення та розбудови спроможностей

Грант № TF0A3307

Назва завдання: „Спеціаліст з контролю і оцінки”

№ завдання (за Планом закупівель): CS-1-029-IC

Україна отримала від Світового Банку фінансову допомогу (далі – Грант) на реалізацію Проекту подолання наслідків конфлікту, пілотний проект з відновлення та розбудови спроможностей (далі -Проект). Проект впроваджується під загальним наглядом Міністерства у справах ветеранів, тимчасово окупованих територій та внутрішньо переміщених осіб України (далі – Мінветеранів). Для здійснення діяльності за Проектом, Мінветеранів має намір витратити частину коштів Гранту для платежів за консультаційні послуги.

 Консультаційні послуги (надалі – Послуги) передбачають надання підтримки Мінветеранів під час збору даних, контролю та оцінки зусиль по відновленню та розбудові миру.

Спеціаліст з контролю і оцінки буде виконувати наступні завдання:

В рамках Компоненту 1 проекту (Розбудова спроможностей Мінветеранів, управління проектом та моніторинг і оцінювання): а) служити головною ланкою Мінветеранів у питаннях, що стосуються платформи даних; b) забезпечувати взаємодію між урядом і міжнародними зацікавленими сторонами для забезпечення періодичного введення даних і актуалізації платформи даних; c) надавати підтримку у введенні урядових даних і програмних оновлень для платформи; d) прияти поширенню і широкому використанню платформи даних; e) забезпечити навчання стосовно використанню платформи.

У рамках Компоненту 3 проекту (Пілотні заходи з реагування на проблеми для розвитку, викликані переміщенням осіб і поверненням комбатантів): a) забезпечувати координацію навчального процесу та заходів з інформаційно-роз’яснювальної роботи для осіб, що будуть впроваджувати суб-проекти; b) розробити та впровадити загальну систему контролю і оцінки для заходів Компоненту 3; с) розробити технічне завдання інформаційної системи управління суб-проектів; d) забезпечувати тісну співпрацю з місцевими представниками; e) забезпечувати проведення регулярних візитів на місця реалізації суб-проектів та забезпечити періодичну звітність в Мінветеранів і Світовий Банк; f) виконання інших завдань, якщо це буде необхідно.

Місце надання послуг – Україна, м. Київ, площа Лесі Українки, 1, а також передбачаються  відрядження по території України.

Виконання завдання орієнтовно триватиме впродовж 4 календарних місяців та очікується що завершиться в не пізніше 31 травня 2020 році, з можливістю подовження.

Послуги надаватимуться протягом стандартного робочого дня, чотири робочі дні на робочий тиждень, з місячним випробувальним періодом.

 Консультант працюватиме в межах затвердженого Технічного завдання, з текстом якого можна ознайомитись за наступним посиланням – Технічне завдання CS-1-029-IC.

Мінветеранів запрошує правомочних фізичних осіб – індивідуальних консультантів (надалі – Консультанти) висловити свою зацікавленість у наданні Послуг у формі резюме (українською чи англійською мовами). Зацікавлені Консультанти мають надати інформацію щодо відповідності своєї кваліфікації та досвіду для виконання Послуг.

 Вимоги до кваліфікації зацікавлених Консультантів наступні.

Обов’язкові кваліфікаційні вимоги до Консультанта:

  • вища освіта рівня не менше бакалавра або магістра (спеціаліста)  в сфері економіки, соціальних наук, права, або аналогічних;
  • щонайменше п’ять років професійного робочого досвіду;
  • щонайменше два роки досвіду в проведенні контролю, оцінки проектів і/або знайомство з аналізом даних і процесів;
  • підтверджений досвід співпраці з державними і місцевими органами влади і суспільними організаціями;
  • робочий рівень англійської мови і вільний рівень української і російської;
  • просунутий рівень навичок роботи на ПК, знання і практичні навички використання пакетів Microsoft Office (MS Word, Excel, Power Point), електронної пошти і баз даних.

 Кваліфікаційні вимоги, які відповідають специфіці завдання та будуть прийматись як перевага:

  • досвід в управлінні проектами, що фінансуються міжнародними фінансовими установами, або міжнародними установами.

 Зацікавлені консультанти мають звернути увагу на параграф 1.9 „Керівництва: відбір та залучення консультантів за позиками МБРР, кредитами та грантами МАР позичальниками Світового банку”, опублікованого Світовим банком у січні 2011 року зі змінами від липня 2014 року, що визначає політику Світового банку щодо конфлікту інтересів.

 Відбір консультантів здійснюватиметься за процедурою відбору індивідуальних консультантів (IC), за правилами встановленими у вищевказаному Керівництві.

Зацікавлені Консультанти можуть отримати додаткову інформацію за зазначеною нижче контактною інформацією з 10:00 до 18:00 окрім вихідних днів:

Контактна особа:      Володимир Воротюк

Телефон:   + 38 (044) 536-92-55

Ел.пошта: [email protected]

Висловлення зацікавленості слід направляти електронною поштою за наведеною нижче адресою до 17:00 (за місцевим часом) 29 січня 2020 року.

Міністерство у справах ветеранів, тимчасово окупованих територій та внутрішньо переміщених осіб України

Секретарю Тендерного Комітету – Бригінець Я.М.

Тема листа – “Виявлення зацікавленості – CS-1-029-IC, Спеціаліст з контролю і оцінки”

Ел.пошта: [email protected], обов’язкова копія [email protected].


Останні публікації цього розділу:

Консультант/ка-розробник/ця PL/SQL (розробка інформаційної панелі для ВПО) / PL/SQL Developer Consultant (IDP dashboard development)

Координатор/ка проєкту з надання психосоціальної підтримки дітям та дорослим шляхом розвитку мережі та розбудови потенціалу Центрів життєстійкості у Харківській області

Аналітик/иня даних у сфері геоінформаційних систем

Комунікаційний менеджер_ка до ІСАР Єднання

SMM-менеджер/ка в ІСАР Єднання

Office Assistant/Офіс-адміністратор/ка