Спеціаліст_ка з організації заходів до БО «Благодійний фонд «Стабілізейшен суппорт сервісез»

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
hr_sss

Vacancy вакансія dfrfycsz(12)
Спеціаліст_ка з організації заходів до БО «Благодійний фонд «Стабілізейшен суппорт сервісез»

Благодійна організація «Благодійний фонд «Стабілізейшен суппорт сервісез» (БО «БФ «ССС») оголошує відкритий конкурс на посаду спеціаліста_ки з організації заходів в проєкт “Підтримка спроможності системи соціального захисту населення щодо реєстрації внутрішньо переміщених осіб”, який реалізується БО “БФ “ССС” за фінансової підтримки УВКБ ООН.

Контракт укладається з ФОП 3 групи

Про нас:

Благодійна організація «Благодійний фонд «Стабілізейшен суппорт сервісез» з 2015 року займається підтримкою та допомогою людям, постраждалим від війни в Україні, а також розбудовою інститутів соціальної допомоги й захисту прав людини в нашій державі.

Команда БО “БФ “ССС” працює як на локальному рівні з регіональними координаторами, так і на національному – із залученням наших національних експертів. 

Наш основний напрямок — робота із внутрішньо переміщеними особами, а також вразливими категоріями населення.

Робота у БО “БФ “ССС” — це можливість долучитися до процесів інституціоналізації галузі соціальної допомоги та прав людини, а також можливість допомагати десяткам тисяч людей, які зараз потребують підтримки. 

Наша організація постійно зростає та знаходиться в пошуку нових проєктів, у межах яких можна реалізувати різноманітні навички — як на всеукраїнському рівні, так і в партнерстві із міжнародними організаціями.

Більше про нас: https://sss-ua.org/

Обов’язки:

  • Організація офлайн/онлайн подій протягом проєкту, участь в розробці їх концепції та сценаріїв. 
  • Формування бюджету, чек-листів, калькуляцій та їх погодження.
  • Комунікація з підрядниками необхідними для проведення події (комунікація з логістичними компаніями, організація локації, комунікація з фотографами), а також партнерами та спікерами.
  • Ведення документообігу, контроль сплати рахунків.
  • Узгодження переліку робіт з зовнішніми замовниками/підрядниками та структурними підрозділами в середині організації.
  • Підготовка локації та контроль заходу під час його проведення, взаємодія з персоналом на локаціях та координація їх роботи.
  • Оперативне вирішення питань, які можуть виникнути під час проведення заходу.
  • Взаємодія з медіа відділом організації для забезпечення якісного висвітлення події.
  • Співпраця з менеджерами напрямів фонду.
  • Складання звітності за підсумками заходів.

Вимоги:

  • Практичний досвід організації подій.
  • Досвід співпраці з підрядними організаціями для реалізації подій.
  • Досвід роботи з кошторисами, бюджетами, тендерними процедурами.
  • Готовність до строкової співпраці в межах проєкту;
  • Бажано досвід громадської діяльності та/або роботи в міжнародних/донорських організаціях, органах державної влади, тощо.
  • Володіння англійською мовою на рівні В1 та вище.
  • Наявність ФОП 3 групи або готовність відкрити.
  • Високі навички самоорганізації, планування, комунікації з людьми та відповідальність. 
  • Володіє здатністю креативно та стратегічно мислити, працювати в команді й адмініструвати роботу.

Резюме необхідно надіслати до 6 вересня 2023 року на електронну адресу: [email protected]  (у темі листа обов’язково вказувати «Вакансія – Спеціаліст_ка_з_організації_заходів»)  із зазначеним рівнем бажаної винагороди.

Конкурс відбуватиметься у два етапи: перший – оцінка резюме, другий етап – співбесіди з кандидатами, запрошеними за результатами першого етапу.

[email protected]


Останні публікації цього розділу:

Вакансія: Document Controller (DC)

Фахівець/чиня з графіки та дизайну

Вакансія: HR Talent Manager

Procurement Officer, NPSA8 - National Рosition

Генеральний/на менеджер/ка з організації консультативних послуг у сфері посилення спроможності інституцій

Лідер/ка Команди з Ментального Здоров'я та Психосоціальної Підтримки / Mental Health and Psychosocial Support (MHPSS) Team Leader