Спеціаліст(ка) для протидії дезінформації на диджитал платформах Meta й Google
ЗАВЕРШЕНО
Громадська організація «Інтерньюз-Україна» оголошує тендер на надання консультаційних послуг технічного спеціаліста для протидії дезінформації на диджитал платформах META й GOOGLE, YOUTUBE, TIKTOK в межах проєкту «Підвищення спроможності соціальних медіа та співпраця між громадянським суспільством, ЗМІ та соціальними медіа», що фінансується IMS.
МЕТА: вибір фахівця для надання консультаційних послуг щодо протидії поширенню дезінформації на таких диджитал платформах як META й GOOGLE, YOUTUBE, TIKTOK протягом листопада 2024 – лютого 2025.
ОПИС ПОСЛУГ: обраний підрядник надаватиме послуги з написання документів, обговорення й внесення пропозицій з робочою групою проєкту, а також презентації документів на фінальному заході проєкту. Технічний спеціаліст займатиметься створенням двох документів: «Гайдлайну з ризик менеджменту» та «Кейс-стаді: збір прикладів порушення прав людини», цільовою аудиторією яких є так званий бігтек, компанії-гіганти, такі як META й GOOGLE, YOUTUBE, TIKTOK. Фінальна мета документів: на прикладі повномасштабного вторгнення в Україні показати, як контент від українців блокується та видаляється, як це можна змінити й протидіяти дезінформації, а також допомагати поширювати публікації та новини з України вільно.
ПРАВИЛА ОФОРМЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ЗАЯВКИ
До участі в оцінці допускаються тендерні пропозиції, які:
- містять повний пакет документів, а саме: заповнена заявка, реєстраційні документи, CV/документ, що підтверджує досвід надання послуг;
- заповнені українською мовою;
- закріплені підписом та печаткою;
- вчасно надіслані електронною поштою.
СТРОКИ НАДАННЯ ТЕНДЕРНОЇ ЗАЯВКИ
Пропозиції на участь у тендері приймаються до 18.00 22 жовтня 2024 року на пошту [email protected] з обов’язковим зазначенням теми листа: «Заявка на тендер_технічний спеціаліст».
ВИМОГИ ДО ПОСЛУГ ТА УМОВИ ОПЛАТИ
Послуги оплачує ГО «Інтерньюз-Україна» на підставі підписаного з виконавцем договору/рахунку/акту виконаних робіт шляхом безготівкового перерахування відповідної суми на рахунок виконавця у гривнях.
Участь в тендері можуть брати юридичні особи та фізичні особи-підприємці (ФОП).
Для фізичних осіб — до заявки додається: копії паспорта (1,2 сторінка та сторінка з пропискою / ID), ідентифікаційний код.
Для ФОП — до заявки додається: актуальна виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, витяг з реєстру платників податків/свідоцтво платника єдиного податку, наявний перелік видів діяльності, що відповідають суті послуг, щодо яких оголошено тендер (КВЕДи).
Для юридичних осіб — до заявки додаються реєстраційні документи: скан-копія Статуту, свідоцтва про державну реєстрацію/виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, свідоцтва платника ПДВ/витягу з реєстру платників ПДВ та/або свідоцтва/витягу про сплату єдиного податку чи іншого податку відповідно до чинного податкового законодавства, документ, що підтверджує повноваження підписанта.
ОСНОВНІ КРИТЕРІЇ ВИБОРУ ПЕРЕМОЖЦІВ
- Раціональна фінансова пропозиція.
- Готовність виконувати роботи у визначені терміни.
- Підтверджений досвід у сфері надання послуг. Зокрема, досвід у сфері IT, цифрової безпеки, диджитал технологій. Розуміння принципів роботи диджитал майданчиків, таких як META, Google, YouTube, TIKTOK. Робота з темами боротьби з пропагандою та дезінформації у площині соціальних мереж; прицільна робота й розуміння принципів роботи штучного інтелекту; освіта у сфері IT будуть перевагою.
- Якість надання послуг. Технічна підкованість, обізнаність у темі роботи російської пропаганди в соціальних мережах, обізнаність у темі захисту свободи слова в інтернеті, можливих кроків до протидії дезінформації та пропаганди, обізнаність у тому, як соціальні та диджитал мережі можуть обмежувати контент на своїх майданчиках.
- Відповідність заявки потребі замовника та умовам тендерної документації.
Визначення переможців відбудеться після фінансової та технічної оцінки запропонованих пропозицій згідно з критеріями відбору. Результати відбору будуть оголошені всім, хто брав участь у конкурсі, електронною поштою або телефоном.
У разі виникнення питань, будь ласка, звертайтесь до Оксани Споляк за електронною адресою: [email protected].