Спеціаліст/ка із відповідності та контролю якості цифрової платформи правової допомоги / Digital Legal Aid Platform Compliance and Quality Control Officer

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Hanna Muzychenko

Представництво Данської Ради у справах біженців в Україні (далі ДРБ) є міжнародною неурядовою організацією, яка заохочує та підтримує довгострокове вирішення проблем, з якими стикаються біженці та внутрішньо переміщені особи в усьому світі. 

Наразі ДРБ шукає Спеціаліста із відповідності та контролю якості цифрової платформи правової допомоги в м. Київ 

Загальна мета позиції:

Спеціаліст з розгляду скарг та контролю якості відіграє ключову роль у процесах комунікації та управління даними Платформи безоплатної правової допомоги. Ця роль передбачає взаємодію як з юристами, так і з користувачами платформи для забезпечення точності та доступності критично важливих даних. Крім того, співробітник співпрацює в управлінні текстовим контентом на платформі через панель адміністратора платформи та поширює важливу інформацію серед юристів та користувачів.

Основні обов’язки:

Як спеціаліст з розгляду скарг та контролю якості, ваш головний обов’язок полягає у забезпеченні якості та точності юридичних консультацій, що надаються юристами на платформі цифрової правової допомоги. Ви будете відповідати за перевірку правильності юридичних консультацій, дотримання внутрішніх політик, керівних принципів ДРБ, а також міжнародних гуманітарних стандартів і принципів. Ваша роль також включає нагляд за точним записом даних у базі даних Платформи, ведення внутрішньої бази даних ДРБ та спілкування з користувачами Платформи для оцінки якості та відповідності юридичних послуг політиці ДРБ та міжнародним гуманітарним стандартам. Звітуючи перед Координатором цифрової платформи правової допомоги, ви будете надавати регулярні звіти про хід виконання своїх обов’язків, а також проводити аналітичні дослідження та оцінку потреб з метою аналізу та покращення роботи Платформи:

  • Комунікація з юристами платформи: Сприяти налагодженню ефективних каналів комунікації з юристами платформи, надавати відповіді на запити та сприяти обміну інформацією для забезпечення безперебійного надання правової допомоги.
  • Перевірка бази даних: Проводити ретельні перевірки бази даних платформи, включаючи перехресні посилання з базою даних ДРБ, щоб перевірити точність і цілісність збережених даних.
  • Введення даних: Вносити інформацію про консультації до баз даних платформи, підтримуючи якість даних та забезпечуючи їхню актуальність.
  • Взаємодія з користувачами: взаємодіяти з користувачами платформи, щоб оцінювати якість наданих послуг, збирати відгуки та оперативно і професійно вирішувати проблеми чи скарги.
  • Управління контентом: Нести відповідальність за введення та управління текстовим контентом на платформі, гарантуючи, що вся інформація є актуальною та відповідає цілям платформи.
  • Поширення інформації: Розповсюджувати відповідну інформацію серед юристів та користувачів, що може включати обмін корисними матеріалами, адміністрування форм зворотного зв’язку та відповіді на запити користувачів у загальному чаті платформи.
  • Верифікація юридичних консультацій: Забезпечувати коректність та якість юридичних консультацій, що надаються юристами на Платформі.
  • Оцінка відповідності: Слідкувати за тим, щоб консультації відповідали внутрішній політиці, керівним принципам та міжнародним гуманітарним стандартам ДРБ та міжнародного гуманітарного права.
  • Актуальність бази даних: Наглядати за точним та повним внесенням даних юристами до бази даних Платформи.
  • Управління даними: Ведення внутрішньої бази даних ДРБ, забезпечення цілісності та узгодженості даних.
  • Комунікація з користувачами: Комунікувати з користувачами Платформи через різні канали (гаряча лінія, електронна пошта тощо), щоб оцінити якість та відповідність юридичних послуг політиці ДРБ та міжнародним гуманітарним стандартам.
  • Звітність: Надання регулярних звітів Координатору цифрової платформи правової допомоги про хід виконання обов’язків та повідомлення про наявність будь-яких виявлених проблем.
  • Аналітичні дослідження: Проведення аналітичних досліджень та оцінки потреб на основі зібраних даних для визначення сфер, які потребують вдосконалення та підвищення ефективності роботи Платформи.

Необхідний досвід та компетенції:

Щоб відповідати даній посаді, кандидати повинні володіти наступними кваліфікаціями та компетенціями:

  • Освіта: Ступінь бакалавра та магістра (за наявності) в галузі права або суміжних галузях.
  • Офіційний досвід роботи: не менше 2-х років офіційного досвіду роботи в галузі права.
  • Знання мови: Володіння англійською мовою (рівень B2) – бажано. Українська та російська мови – вільне володіння.

Ця посада надає чудову можливість зробити свій внесок у підвищення доступності та якості правової допомоги шляхом ретельного управління даними, ефективної комунікації та залучення користувачів в рамках Платформи безоплатної правової допомоги.

Усі ролі DRC вимагають від особи, яка обіймає посаду, оволодіння основними компетенціями ДРБ:

  • Прагнення до досконалості: Зосередження на досягненні результатів при забезпеченні ефективних процесів.
  • Співпраця: Залучення відповідних сторін та заохочення зворотного зв’язку.
  • Ініціативність: Брати на себе відповідальність та ініціативу, прагнучи до інновацій.
  • Комунікабельність: здатність до спілкування, встановлення соціальних зв’язків, контактів та плідної взаємодії з колегами по роботі, а також сторонами та учасниками Цифрової Платформи з правової допомоги.
  • Доброчесність та порядність: Дотримання та просування найвищих стандартів етичної та професійної поведінки відповідно до цінностей та Кодексу поведінки ДРБ, включаючи захист від сексуальної експлуатації, зловживань та домагань.

Ми пропонуємо:

  • Тривалість контракту: 12 місяців.
  • Призначення місця служби:  Київ.
  • Дата початку: 1 листопада 2023.
  • Заробітна плата та умови будуть відповідати Умовам працевлаштування національного персоналу Данської ради у справах біженців.

Процес подачі заявки

Усі кандидати повинні завантажити супровідний лист та оновлене резюме (не більше чотирьох сторінок англійською мовою) за посиланням https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1036&ProjectId=169388&DepartmentId=19100&SkipAdvertisement=true

Заявки, надіслані електронною поштою, не розглядатимуться.

Кінцева дата подачі резюме: 26 жовтня 2023р.


Останні публікації цього розділу:

Менеджер/ка проєктів

Фахівець/чиня з моніторингу, оцінки, підзвітності та навчання / MEAL Officer

Молодший/а фахівець/чиня з питань психосоціальної підтримки (ПСП)

Фахівець/чиня Програми охорони здоров’я (Program Officer, Health)

Фахівець/чиня проекту: Гендерно зумовлене насильство та психічне здоров'я і психосоціальна підтримка

Громадська організація “Театр змін” шукає в команду менеджерку/-ра з комунікацій