Спеціаліст/ка з адміністративних та фінансових питань/Operations and Finance Analyst
ЗАВЕРШЕНО
Посада: Спеціаліст/ка з адміністративних та фінансових питань
Період зайнятості: 1 жовтня – 30 вересня 2023 року, з можливістю продовження контракту
Інформація про Проект:
Мета діяльності Проекту USAID «Підтримка реформи охорони здоров’я» (Проект) полягає у підтримці прозорої, підзвітної та ефективної системи охорони здоров’я, здатної задовольняти потреби населення України. Сприяння реформуванню сектору охорони здоров’я, підвищення прозорості та боротьба з корупцією зменшать власні витрати громадян на охорону здоров‘я та покращать доступ українців до високоякісних та заснованих на доказах медичних послуг. Ліквідація корупції є складовою кожного компоненту, який має бути виконаним у рамках Проекту, а саме:
- Покращення управління у секторі охорони здоров’я.
- Сприяння трансформуванню моделі фінансування охорони здоров’я.
- Зміцнення кадрового потенціалу сектору охорони здоров’я.
- Підвищення прозорості, підзвітності системи охорони здоров’я та її чутливості до змін.
- Покращення системи надання послуг на всіх рівнях.
Вторгнення Росії створює значні виклики для системи охорони здоров’я України. Проект наразі переорієнтовує свою діяльність в межах усіх п’яти компонентів з тим, щоб відреагувати на поточні та майбутні потреби держави.
Завдання:
Спеціаліст/ка з адміністративних та фінансових питань допомагатиме Finance Officer в обробці фінансових операцій.
Обов’язки:
- Підтримка фінансових операцій, включаючи збір, підготовку та подання фінансових і бухгалтерських документів.
- Обробка платежів та моніторинг рахунків.
- Внесення щомісячних транзакцій до авансового звіту для розгляду головним офісом в США.
- Перегляд рахунків місцевих постачальників і моніторинг угод.
- Підтримка в розробці трекерів для моніторингу витрат проєкту.
- Підтримка грантового менеджера в питаннях фінансів та підготовки грантових виплат , якщо це потрібно/вимагається.
- Підкримка команди в розробці ефективних процесів ведення записів, політик та інших завданнях пов’язаних із загальним адмініструванням проекту, включно із закупівлями , якщо це потрібно/вимагається.
- Підтримка інших операцій та адміністративних завдань на вимогу фінансового спеціаліста.
Вимоги:
- Освітній ступінь бакалавра або вищий ступінь у галузі бухгалтерського обліку, економіки, бізнесу чи фінансів.
- Не менше одного (1) року відповідного досвіду роботи.
- Досвід роботи з фінансовими інструментами на базі Excel або подібних.
- Впевнене володіння Microsoft Word, Excel, Power Point та Outlook.
- Необхідне володіння усною та письмовою українською мовою.
- Володіння англійською на професійному рівні буде перевагою.
- Відмінні навички планування часу та організаторські здібності.
- Увага до деталей і здатність вирішувати проблеми.
- Вміння працювати в команді.
- Вміння ефективно комунікувати.
- Розуміння системи охорони здоров’я України та концепцій реформування буде надано перевагу.
- Досвід роботи з USAID або іншими проектами, що фінансуються донорами, є перевагою.
- Можливість працювати дистанційно.
Якщо Вас зацікавила ця пропозиція, надішліть своє резюме та короткий супровідний лист з інформацією про 1) Ваш відповідний досвід та 2) країну проживання на recruitment@hrs.net.ua. Заявки розглядатимуться за надходженням.
ENG
Role: Operations and Finance Analyst
Period of Performance: 1 October 2022 – 30 September 2023
Project Description
The purpose of the USAID Health Reform Support project is to support a transparent, accountable, and effective health care system that is capable of meeting the health needs of the Ukrainian people. Advancing health sector reforms, enhancing transparency, and tackling corruption will reduce out-of-pocket payments and improve access and availability of high quality, evidence-based health care services for Ukrainians. Elimination of corruption is a cross-cutting theme across all objectives to be achieved by this activity, which include:
- Improve health sector governance.
- Support the transformation of the healthcare financing model.
- Strengthen the health workforce.
- Enhance transparency, accountability and responsiveness of the health care system.
- Improve service delivery system at all levels.
Russia’s ongoing invasion presents significant challenges to the Ukrainian health care system. HRS is in the process of pivoting activities across all five objectives to respond to the current and future needs of the Government of Ukraine (GOU).
Background/Objective
The Operations and Finance Analyst will assist the Finance Officer in processing financial transactions.
Responsibilities:
- Process financial transactions, including the collection, preparation, and submission of financial and accounting documents
- Process financial payments and monitor financial accounts
- Input monthly transactions into Imprest Report for processing with Home Office
- Review vendor invoices and monitor obligation limits
- Develop and maintain trackers for Project expenses
- Support Grants Manager with financial packages and support preparation of grant awards, as needed
- Support the team in the development of procedures, policies, record keeping, and duties as required and related to the overall administration of the project, including procurement
- Support other operations and administrative tasks, as requested by the Finance Officer
Requirements:
- Bachelor’s or higher degree in accounting, economics, business or finance
- No less than one (1) year of relevant work experience
- Medium expertise in financial tracking using Excel-based or similar tools
- Strong computer proficiency in Microsoft Word, Excel, Power Point and Outlook
- Spoken and written language proficiency in Ukrainian required.
- English proficiency will be an asset.
- Excellent time management and organizational skills
- Keen attention to detail and an aptitude for problem-solving;
- Ability to work in a team;
- Strong communication and negotiation skills;
- Understanding of Ukraine’s health system and reform concepts will be preferred;
- Experience with USAID or other donor-funded projects is an asset.
Reporting
The Operations and Finance Analyst will report to the Finance Officer.
If interested, please email your CV and a brief cover letter that includes 1) your technical experience/expertise and 2) your country of residence to [email protected]. Applications will be reviewed on a rolling basis.