Старший бухгалтер
ЗАВЕРШЕНО
Карітас України входить в одну з найбільших міжнародних мереж благодійних організацій у світі та Європі. Слово «Сaritas» означає воднораз любов і милосердя, співчуття та благодійність.
Місією Карітасу України є розвиток традицій доброчинної діяльності та здійснення соціальної роботи, виходячи із християнських морально-етичних цінностей.
Метою Карітасу України є розробка та впровадження національних програм для забезпечення соціальної допомоги та підтримки найбільш потребуючого населення України незалежно від національної приналежності чи віросповідання.
Назва посади: Старший бухгалтер
Обв’язки:
- Ведення фінансової документації по обігу коштів проекту.
- Ведення обліку матеріальних цінностей проекту.
- Ведення облікової й звітної документації з фінансової діяльності проекту.
- Ведення кадрової документації.
- Розподіл коштів відповідно діяльності проекту та заробітної плати персоналу проекту.
- Контроль за цільовим та ефективним використання коштів.
- Надання звітності в податкову інспекцію й фонди, відповідно до норм законодавства України.
- Проведення з локальним координатором/фінансовим менеджером КУ щомісячного аналізу за станом використання бюджетних коштів (тісна співпраця з фінансовим менеджером КУ).
- Подача фінансової звітності у Національний офіс Карітас України.
Карітас України прагне створити та підтримувати середовище, яке пропагує основну цінність людської гідності та запобігає домаганням, зловживанням та експлуатації своїх працівників, партнерів та бенефіціарів .
Кандидат на цю посаду перед співбесідою має ознайомитися з політиками та процедурами Системи Убезпечення та Кодексу поведінки співробітників можна ознайомитися на нашому сайті: http://caritas.ua/sfg/
Звертаємо Вашу увагу на те, що дана вакансія передбачає проведення ряду перевірок, включно з перевіркою рекомендацій від попередніх працедавців та перевіркою даних щодо судимостей.
Освіта:
- Вища або неповна вища освіта (економічна, фінансова, бухгалтерська).
Досвід роботи:
- Досвід роботи бухгалтером (бажано) у благодійних організаціях від 2-х років.
Знання:
- Законодавчі акти, постанови, розпорядження, накази, керівні, методичні та нормативні матеріали з організації бухгалтерського обліку за банківськими операціями та складання звітності.
- Форми і порядок фінансових розрахунків.
- Правила розрахунку з дебіторами і кредиторами.
- Умови оподаткування юридичних і фізичних осіб.
- Правила проведення інвентаризацій коштів і товарно-матеріальних цінностей.
- Правила проведення перевірок і документальних аудитів.
- Правила складання наказів розпоряджень та ведення кадрової документації та звітності.
- Знання сфери діяльності некомерційних установ та податкової системи, що регулює таку діяльність.
- Вміти вести професійну звітність для зовнішнього та внутрішнього аудиту.
- Володіння ПК на рівні впевненого користувача ( 1С, Excel, Word).
Особисті якості:
- Уважність до деталей.
- Аналітичний склад розуму.
- Толерантність.
- Комунікабельність.
- Врівноваженість, емоційна стабільність.
- Вміння працювати самостійно та в команді.
- Відповідальність.
- Висока організованість, пунктуальність, дисциплінованість.
- Ініціативність.
- Добропорядність.
- Чесність.
- Стресостійкість.
Очікуємо на Ваше резюме та супровідний лист