Старший/а бухгалтер/ка / Senior Accountant
ЗАВЕРШЕНО
Фонд «Партнерство за сильну Україну» (ФПСУ) — це багаторічна, донорська програма, якою керує Міністерство закордонних справ, справ Співдружності Націй та розвитку Сполученого Королівства (МЗС СК) у співпраці з Урядом України.
Метою ФПСУ є забезпечення українській державі кращих умов для керування інклюзивним відновленням і відродженням України в партнерстві з громадянським суспільством і приватним сектором в умовах російської агресії.
У рамках компоненту досліджень, моніторингу, оцінки та навчання на досвіді (RMEL) ФПСУ прагне найняти аналітика з політекономії, який очолить високорівневий синтез роботи компонентів ФПСУ у сфері державної політики та оцінку впливу різних підходів на створення вхідних точок і формування попиту на консультативно-дорадчу та матеріальну підтримку серед центральних органів влади.
До обов’язків старшого бухгалтера входить:
- Забезпечення ведення бухгалтерського обліку в офісах, а також дотримання політик програми та проєктів з питань бухгалтерського обліку.
- Співпраця з фінансовим асистентом і менеджером із операційних і фінансових питань з метою координації роботи та впровадження належних протоколів для забезпечення послідовності фінансових практик у місцевих офісах.
- Реєстрація витрат у фінансових системах ФПСУ. Підготовка чеків, квитанцій, журналів, допомога з введенням платежів у банківські системи.
- Робота з рахунками постачальників товарів і послуг, у тому числі рахунками-фактурами, головною бухгалтерською книгою, бухгалтерськими записами, звірка рахунків. Проведення коректних і своєчасних розрахунків із постачальниками товарів і послуг.
- Перевірка всіх запитів на виплати, створених програмою, забезпечення наявності всієї підтверджувальної документації та погоджень транзакцій.
- Робота з фінансовим трекером місцевих партнерів та субпідрядників фонду, а також інші види аналізу за запитом.
- Обробка платежів постачальникам і оплати щомісячних витрат місцевих офісів у фінансовій системі, щомісячне надання інформації про такі витрати головному офісу. Підготовка щомісячної банківської звірки та допомога з підготовкою запиту на банківський переказ.
- Ведення відповідних фінансових даних і файлів. Забезпечення наявності всієї фінансової документації як у друкованому, так і в електронному вигляді, а також її збереження в цифрових файлах проєкту.
- Підготовка розрахунків заробітної плати та забезпечення повної відповідності всім податковим вимогам у відповідних країнах до нарахування заробітної плати. Складання та перевірка табелів обліку робочого часу місцевого персоналу з метою забезпечення своєчасного і точного нарахування заробітної плати, а також точності даних у трекерах щорічних відпусток і лікарняних.
- Перевірка підтверджувальної фінансової документації щодо операційних і програмних витрат для фінансового директора з метою забезпечення своєчасних і точних платежів.
- Обробка звітів про витрати та допомога в управлінні дрібними коштами.
- Допомога в позаплановому фінансовому моніторингу та аналізі бюджетів грантів і проєктів, а також вибірки коштів (план-факт) і фінансових операцій (за потреби)
- Забезпечення утримання всіх необхідних податків із відповідних платежів відповідно до вимог країни. Відстежування витрат на ПДВ і забезпечення подання форм до податкових органів.
- Комунікація з місцевим(и) офісом(ами) проєкту з метою забезпечення безперебійних фінансових операцій між офісами.
- Підготовка листів, кореспонденції, заявок і інших форм важливих документів, які підлягають підписанню керівництвом.
- Ефективна співпраця з усім персоналом і забезпечення дотримання фінансових політик за допомогою сильних навичок міжособистісної комунікації.
- Підміна бухгалтера чи фінансового директора за його/її відсутності.
- Керування роботою фінансового асистента.
- Інші обов’язки за дорученням фінансового директора.
Кваліфікація:
- Ступінь у галузі бухгалтерського обліку, бізнесу чи комерції.
- Дуже бажано знання податкового законодавства України.
- Дуже бажано досвід роботи з нарахуванням заробітної плати.
- Мінімум 3 роки досвіду роботи в бухгалтерському та адміністративному підрозділах.
- Навички ефективного використання програмного забезпечення, в тому числі програм фінансового менеджменту, таких як ABACUS або інших, текстових редакторів і інших програм MS Office.
- Також обов’язково підтверджений високий рівень навичок роботи з електронними таблицями Excel.
- Навички ефективної усної та письмової комунікації, а також пріоритезації завдань і дотримання термінів.
- Професійний рівень володіння англійською мовою, вільне володіння українською мовою.
Підпорядкування
Старший бухгалтер підпорядковується фінансовому директору.
Інструкції щодо подання резюме:
Подавайтеся за допомогою цього посилання до 10 липня 2024 р. Для позицій, де англійська мова є обов’язковою, бажано (але не обов’язково) надсилати резюме на англійській мові. Закликаємо подавати заявки людям з інвалідністю. Заявки розглядатимуться на постійній основі. Без запитань по телефону, будь ласка. Кімонікс зв’яжеться з фіналістами.
https://app.smartsheet.com/b/form/a44f8791237c4df2a2c0d3d2ad86b2ca
«Кімонікс» – це роботодавець, що надає рівні можливості всім кандидатам і працівникам, і у якого немає при підборі та працевлаштуванні персоналу дискримінації за расою, кольором шкіри, віросповіданням, статтю, національністю, політичними переконаннями, сексуальною орієнтацією, гендерною ідентичністю, сімейним статусом, інвалідністю, генетичною інформацією, віком, членством у профспілках або за іншими факторами, не пов’язаними з виконанням професійних обов’язків.
Programme Background
The Partnership Fund for a Resilient Ukraine (PFRU) is a multi-year, multi-donor funded programme managed by the UK’s Foreign, Commonwealth and Development Office (FCDO) and governed in collaboration with the Government of Ukraine.
The PFRU’s aim is to set improved conditions for the Ukrainian state, in partnership with civil society and the private sector, to lead on inclusive national recovery and revitalization in the context of Russia’s aggression. This outcome is designed to facilitate the rebuilding of a more resilient, socially cohesive, inclusive, democratic, and prosperous Ukraine. The PFRU provides funds to Ukrainian and international delivery partners and implements projects based on research and evidence.
Senior Accountant Responsibilities Include:
· Ensures that accounting operations are sustained in the offices while also ensuring programme and project accounting policies are followed.
· Works with the finance assistant and operations and finance manager to coordinate and implement proper protocols to ensure the field offices are operating under consistent financial practices.
· Record expenditures in PFRU’s financial systems. Prepare checks, receipts, journals and assist with entering payments in banking systems.
· Handle vendors’ and suppliers’ accounts including invoices, general ledger maintenance, journal entries and account reconciliation. Carry out correct and timely payments to vendors and service providers.
· Review all payment requests generated by the program, ensuring that all back-up documentation and approvals are available for transactions.
· Performs financial tracking of local fund partners and subcontractors and other analysis upon request.
· Processes payment of vendors and monthly field office project expenditures (locals) in financial system and submits locals to the home office on monthly basis. Prepare monthly Bank Reconciliation and assists with preparing Wire Transfer request.
· Maintain proper financial data and financial files. Ensure all financial documentation is filed in both hard copy and soft and saved in project digital files.
· Prepares payroll calculations and ensure full compliance with all tax requirements with applicable countries prior to making payroll. Compile and review of field staff timesheets to ensure that payroll is processed in a timely and accurate fashion, ensuring the accuracy of the information included in the annual and sick leave trackers.
· Reviews financial back-up documents for operational and programmatic expenses for the Finance Director so that payments are issued in a timely and accurate fashion.
· Processing expense reports and assist with petty cash management.
· Assists with ad hoc financial monitoring and analysis of grant and project budgets and actual versus obligated disbursements and financial transactions as needed
· Ensures all necessary taxes are withheld from applicable payments based on country requirements. Tracks VAT expenditures and ensure forms are submitted to Tax Authorities.
· Liaise with project field office(s) to ensure seamless financial operations between offices.
· Prepare letters, correspondence, requisitions, and other forms of documents of consequence to be signed by the management.
· Uses strong interpersonal skills to effectively work with all staff and ensure financial policies are followed.
· Cover for the Accountant or Finance Director in his/her absence.
· Supervise the finance assistant.
· Other duties as assigned by the Finance Director.
Qualifications:
· A degree in accounting, business, or commerce.
· Knowledge of Ukrainian tax regulations is strongly preferred.
· Experience administering a payroll is strongly preferred.
· A minimum of 3 years’ experience in accounting and administrative support.
· Ability to effectively use computer software including financial management applications such as ABACUS or others, word processing and other MS Access applications.
· Demonstrated high proficiency with Excel spreadsheet applications is also a requirement.
· Ability to communicate effectively, both verbally and in writing, and to prioritize tasks and meet deadlines.
· Professional level in English, fluent in Ukrainian.
Reporting
The Senior Accountant will report to the Finance Director.
Application Details
Apply using the following link by July 10th. For roles requiring English language skills, English language CVs are preferred (but not required). We encourage to apply people with disabilities. Applications will be considered on a rolling basis. No telephone inquiries, please. Chemonics will contact finalists.
https://app.smartsheet.com/b/form/a44f8791237c4df2a2c0d3d2ad86b2ca
Chemonics is an equal opportunity employer and does not discriminate in its selection and employment practices on the basis of race, colour, religion, sex, national origin, political affiliation, sexual orientation, gender identity, marital status, disability, genetic information, age, membership in an employee organization, or other non-merit factors.