Старший/а бухгалтер/ка / Senior Accountant

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
ICF_savED

prostirjob_vacancy_dfrfycsz(1)
Старший/а бухгалтер/ка / Senior Accountant

Міжнародний благодійний фонд savED (надалі – фонд) – це українська благодійна організація, створена в липні 2022 року для реагування на нагальні потреби освітньої галузі, яка серйозно постраждала від російської агресії. savED була однією з перших українських організацій, яка безпосередньо взаємодіяла з постраждалими від війни та нещодавно звільненими громадами для проведення оцінки потреб в освітньому секторі та підготовки приблизних обчислень збитків, завданих українським закладам освіти (школам, дитячим садочкам, закладам професійної та вищої освіти). Основна мета фонду в 2025 році – відновлювати життя в громадах, які постраждали від війни, через освітні, соціальні та інфраструктурні рішення.

Фонд оголошує збір пропозицій на надання послуг Старшого Бухгалтера для проєкту “Підтримка покращення якості шкільного навчання в Криворізькому районі” (надалі – проєкт). Даний проєкт реалізується за фінансової підтримки Proman (надалі – донор).

Зацікавлених кандидатів просимо відправляти свої пропозиції на електронну адресу [email protected] з темою листа  “Старший Бухгалтер_Підтримка покращення якості шкільного навчання в Криворізькому районі”. Пропозиція має включати резюме кандидата та мотиваційний лист.

Пропозиції будуть прийматись до 23 січня 2024 року, до 18:00 (Київський час). Тільки відібрані кандидати отримають повідомлення в рамках даного оголошення.

Опис проєкту:

Проект спрямований на підвищення якості освіти дітей Криворізького району Дніпропетровської області, які стикаються з непростими обставинами під час повномасштабного вторгнення росії в Україну. Навчальні втрати, проблеми з організацією онлайн і офлайн-навчання, а також психоемоційний стан учнів і викладачів вимагають негайного втручання та підтримки.

Цілі проекту включають:

  • Кризова підтримка: розробка адаптованих освітніх програм і ресурсів, які відповідають потребам дітей, які пережили травми та виклики війни.
  • Безпечне середовище для навчання: Створення умов, що забезпечують емоційний та психологічний комфорт для дітей під час навчання, в тому числі через програми підтримки ментального здоров’я.
  • Ресурсна допомога: надання навчальних матеріалів і технологій для допомоги вчителям та учням ефективно працювати в нових умовах.
  •  Гнучкі формати навчання: впровадження гібридних форматів навчання, які дозволяють дітям отримувати навчання у власному темпі, навіть під час перерв у навчальному процесі.

Тривалість проєкту: 3 роки

I-ша фаза проєкту: 1 січня – 31 грудня 2025 року

Очікуване навантаження: 100%

Обов’язковою умовою є зазначення бажаного рівня заробітної плати у вашій заявці.

Основні обов’язки:

  • Організація та контроль фінансового менеджменту проекту.
  • Підготовка фінансової звітності для донорів згідно з їх вимогами.
  • Контроль за платежами, своєчасність та правильність їх виконання.
  • Взаємодія з проектним менеджером з питань оптимізації витрат, аналізу перевитрат та перерозподілу бюджету.
  • Координація роботи бухгалтерів, які працюють з первинною документацією на ділянках проекту.

Підпорядкування:

Старший бухгалтер проекту буде звітувати головному бухгалтеру фонду.

Кваліфікаційні вимоги до учасників конкурсу:

До участі у конкурсі запрошуються фізичні особи – підприємці усіх форм власності, які відповідають наведеним кваліфікаційним вимогам:

  • Досвід роботи бухгалтером у сфері проектного фінансового менеджменту (досвід у благодійних організаціях буде перевагою).
  • Вміння працювати з великим обсягом інформації та дотримуватись дедлайнів.
  • Знання стандартів фінансової звітності.
  • Знання НПСБО 
  • Високий рівень відповідальності, аналітичне мислення та увага до деталей.
  • Досвід роботи керівником бухгалтерського відділу, вміння самостійно приймати рішення.
  • Впевнений користувач Excel, 1С, M.E.Doc, BAS, Вчасно.

Пропозиції повинні супроводжуватись повним пакетом документів, які підтверджують правовий статус надавача послуг:

– фізична особа – підприємець (ФОП) – копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, витяг з реєстру платників податків.

Надсилаючи заявку, кандидат дає згоду на обробку персональних даних.

Примітка щодо запобігання сексуальній експлуатації та нарузі: 

Сексуальна експлуатація та наруга заборонені в усіх формах. МБФ «СЕЙВД» впроваджує політику запобігання сексуальним домаганням, сексуальній експлуатації та нарузі, в тому числі на робочому місці. Процедури регулюються відповідно до політики ЗСЕН та внутрішніх правил і положень організації.

International Charitable Fund savED is a Ukrainian charitable organization, incorporated in July 2022 to respond to urgent needs of the educational sector seriously affected by russian aggression. savED was one of the first Ukrainian organizations engaged in direct interaction with war-affected and recently liberated communities to conduct a needs assessment in the educational sector and prepare estimated calculations of the infrastructural damage to Ukrainian preschools, schools and VET institutions.The Fund’s primary goal in 2025 is to restore life in war-torn communities through educational, social and infrastructure solutions.

ICF savED (the Fund) announces a call for proposals for the provision of the Senior Accountant services for the project “Support to Improvement of School Education in Kryvyi Rih Raion” (the project). The project is implemented under the financial support of the Proman (the donor).

Interested candidates should send their applications to [email protected] with letterhead Senior Accountant_Support to Improvement of school education in Kryvyi Rih Raion”. An application shall include a CV and Motivational Letter.

Applications will be accepted until January 23, 2024, by 6 p.m. (Kyiv time). Only shortlisted candidates will be contacted in response to this job advertisement.

Project Background:

The project focuses on improving the quality of education for local children in Kryvyi Rih raion of the Dnipropetrovsk region who are facing challenging circumstances during the full-scale invasion of russia in Ukraine. Educational losses, issues with organizing online and offline learning, and the psycho-emotional state of students and teachers require immediate intervention and support.

The project objectives include:

  • Crisis Support: Developing adapted educational programs and resources that address the needs of children who have experienced trauma and challenges due to the war.
  • Safe Learning Environment: Creating conditions that provide emotional and psychological comfort for children during their studies, including through mental health support programs.
  • Resource Assistance: Providing educational materials and technologies to help teachers and students work effectively in the new conditions.
  • Flexible Learning Formats: Implementing hybrid learning formats that allow children to receive education at their own pace, even during interruptions in the learning process.

Duration of the project: 3 years, 

Phase I of the project: January 1 – December 31, 2025

Workload: 100%

It is mandatory to include your desired salary level in your application.

Position Duties and Responsibilities:

  • Organization and oversight of the project’s financial management.
  • Preparation of financial reports for donors in compliance with their requirements.
  • Monitoring of payments to ensure their timeliness and accuracy.
  • Collaboration with the project manager on cost optimization, analysis of overspending, and budget reallocation.
  • Coordination of accountants responsible for primary documentation across the project areas.

Reporting Line:

The senior project accountant will report to the foundation’s chief accountant.

Qualifications:

Individual entrepreneurs of all forms of ownership who meet the following qualification requirements are invited to participate in the tender:

  1. Experience as an accountant in project financial management (experience in charitable organizations will be an advantage).
  2. Ability to work with large volumes of information and meet deadlines.
  3. Knowledge of financial reporting standards.
  4. Familiarity with Ukrainian Accounting Standards (NAS).
  5. High level of responsibility, analytical thinking, and attention to detail.
  6. Experience as a head of an accounting department with the ability to make independent decisions.
  7. Proficiency in Excel, 1C, M.E.Doc, BAS, and Vchasno.

Proposals must be accompanied by a complete package of documents confirming the legal status of the service provider:

  • individual entrepreneur – copies of the certificate of state registration (for those registered before May 7, 2011, if they were not issued an Extract) or Extract from the Unified State Register of Legal Entities and Individual Entrepreneurs, excerpt from the taxpayer registry.

By sending the application, the candidate solely consents to the personal data processing. 

Note about Prevention of sexual exploitation and abuse: 

Sexual exploitation and sexual abuse are prohibited in all its forms. ICF savED implements policies to prevent sexual harassment in the workplace, sexual exploitation and abuse. The procedures are regulated according to the PSEA policy and organizational rules and regulations.

 


Останні публікації цього розділу:

Communications Manager for Regional Digital Transformation (Консультант/ка)

Вакансія: Project Assistant

Грантрайтер/ка / Менеджера/ка з партнерств

Менеджер/ка з адвокації

Адміністратор/ка в Дружній простір для дітей, молоді та сімей

Регіональний/а координатор/ка