Старший/а менеджер/ка послуг мережі у Ветеран Хаб
Понад 6 років Veteran Hub працює для ветеранів, ветеранок та їхніх близьких. Ми дбаємо про те, аби клієнти, клієнтки та гості хабу почувалися в нашому просторі як вдома. Та запрошуємо тебе стати частиною команди, яка творить цю атмосферу.
Ми шукаємо досвідченого/у фахівця/чиню, який/яка буде координувати роботу фахівців, які формують наповнення послуг та покращують клієнтський досвід. Ти будеш розробляти та впроваджувати політики та стандарти Організації.
Старший/а менеджер/ка послуг мережі — це людина, яка:
- Мислить стратегічно та вміє визначати пріоритети
- Готова управляти змінами, гнучка та адаптивна
- Емпатійна та людиноорієнтована в роботі
- Відповідальна та чесна
- Готова багато навчатись
- Має навички саморегуляції
Що потрібно робити:
- Координувати роботу щодо наповнення та перегляду сервісного меню організації спільно з профільними старшими фахівцями.
- Брати участь у формуванні політик, стандартів взаємодії з клієнтами та контролювати їх реалізацію
- Спільно з колегами розробляти політики доступності послуг у різних середовищах роботи
- Покращувати бізнес-процеси надання послуг та підтримувати якісну взаємодію між підрозділами
- Брати участь в моніторингу та оцінюванні якості послуг
- Залучатись до впровадження цифрових рішень для оптимізації робочих процесів
- Здійснювати системний аналіз повного циклу взаємодії клієнтів з організацією та розробляти рішення для покращення сервісів
- Налагоджувати та підтримувати співпрацю з провайдерами послуг та можливостей для воїнів та їхніх близьких спільно з профільними старшими фахівцями
- Виявляти потребу у профільному навчанні команди консультантів спільно зі старшими фахівцями за напрямами.
- Брати участь та підтримувати команду у вирішенні кризових ситуацій
Кваліфікаційні вимоги:
- Досвід роботи з воїнами та їхніми близькими буде перевагою
- Досвід роботи у неприбуткових організаціях, корпоративному сервісному менеджменті, консалтингу буде перевагою
- Досвід управління сервісними або проєктними командами в аспектах покращення клієнтського досвіду
- Аналітичні навички та бажано досвід роботи з впровадженням/роботою з CRM системою
- Обов’язково розмовна англійська мова, не нижче середнього рівня
- Розвинуті навички роботи з документацією: здатність аналізувати великі обсяги інформації та виділяти ключові моменти
Обов’язково: відсутність зв’язків з росією з 2014 року.
Ми пропонуємо:
- Залученість до роботи задля добробуту ветеранів та їхніх близьких
- Офіційне працевлаштування, повне дотримання всіх норм трудового права (оформлення трудових відносин з першого робочого дня, своєчасна виплата заробітної плати 2 рази на місяць та її прозоре оподаткування, надання всіх видів відпусток, передбачених законодавством та інші соціальні і трудові гарантії)
- Підтримку та менторство від колег та керівництва, що дотримується демократичного підходу в управлінні. Тісна взаємодія відбувається з директоркою послуг, старшими фахівцями за напрямами надання послуг, координаторами середовищ надання послуг у Києві та Вінниці, Мобільними офісами, Лінією підтримки, відділом партнерств, комунікацій та іншими напрямами.
- Дотримання принципів рівності, поваги, гідності та відсутності дискримінації за будь-якими ознаками
Умови роботи
- Графік роботи: гнучкий та позмінний, 5 робочих днів на тиждень (з вихідними у неділю та понеділок)
- Зручне розташування pet-friendly офісу на Подолі.
Кроки, які ми пройдемо перш ніж стати командою:
- Спілкування з HR-відділом
- Тестове завдання
- Фінальна cпівбесіда
Ветеран Хаб має змогу дбати про добробут ветеранів і ветеранок завдяки роботі Сил безпеки та оборони. Ми подаємо відомості до ТЦК і принципово не бронюємо співробітників.
Ми будемо щиро раді ветеранам, ветеранкам та їхнім близьким у команді Veteran Hub, проте позиція відкрита для всіх охочих.
Надсилай резюме та обов’язково мотиваційний лист з вказаною заробітною платою із темою: «Старший/а менеджер/ка послуг мережі/ Київ / твоє прізвище» на адресу: [email protected].
Шановні кандидати, відправляючи своє резюме ви даєте згоду на обробку персональних даних, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»