Старший/а юрист/ка / Protection Officer (Capacity Building of Legal Aid Partners)
ЗАВЕРШЕНО
Представництво Данської Ради у справах біженців в Україні (далі ДРБ) є міжнародною неурядовою організацією, яка заохочує та підтримує довгострокове вирішення проблем, з якими стикаються біженці та внутрішньо переміщені особи в усьому світі.
Наразі ДРБ шукає Старшого юриста у м. Києві.
Загальна мета ролі:
Старший юрист відповідає за підвищення потенціалу, наставництво та нагляд за реалізацією діяльності місцевих партнерів у різних локаціях, забезпечення високоякісного навчання, інформування та підтримки їх професійного розвитку, надання рекомендацій та технічної підтримки членам команди, а також забезпечення якості програми та дотримання Гуманітарних стандартів і принципів та відповідних СОПів.
Обов’язки:
Імплементація та відстеження прогресу:
- Відслідковувати реалізацію програмних заходів відповідно до субгрантових угод та технічних вимог ДРБ.
- За підтримки менеджера з правових питань розробити план розбудови професійної спроможності на основі аналізу оцінки потреб, тенденцій надання правової допомоги та обговорень з партнерами.
- Відстежувати хід виконання запланованих досягнень та активностей, результатів і впливу програм; оцінювати постійну актуальність і доцільність програми.
- Брати участь у підготовці звітів про прогрес; підтримувати партнерів у підготовці своєчасних, якісних тематичних звітів та інформувати партнерів про управлінські рішення.
- Надавати постійну підтримку команді партнерів, створюючи можливості для розбудови потенціалу.
- Під наглядом і в тісній координації з менеджером, відповідальний за розробку навчальних матеріалів в рамках проекту.
- Тісно координувати роботу з юристами-партнерами та збирати факти і дані для адвокації, а також знаходити тематичні напрямки для тренінгів з прав людини.
- Здійснювати регулярні та спеціальні візити на місця для моніторингу виконання партнерами проектів та усунення проблем у разі потреби.
- Забезпечити своєчасну підготовку всіх необхідних умов для проведення успішного тренінгу, включаючи матеріали, обладнання, місце проведення та транспорт, у координації з командами Фінансів/Адміністрування та Постачання.
Програмна підтримка Партнера:
- Брати участь та допомагати проводити стартові зустрічі з партнерами під час надання нових субгрантів, залучаючи співробітників MEAL, фінансовий та адміністративний персонал, відділ комунікацій тощо.
- Допомагати персоналу партнера розуміти необхідні політики та процедури відповідно до субгрантової угоди та найкращих практик (звітність за програмою, закупівлі, фінансова звітність тощо).
- Допомагати партнерам і співробітникам програми розробляти стратегію, яка забезпечить виконання програми відповідно до поставлених цілей, або відповідно коригувати робочі плани.
- Під керівництвом юридичного менеджера забезпечити обізнаність персоналу партнерів з керівними принципами та політикою донорів і їх постійне дотримання, негайно повідомляючи відділ грантів про будь-які підозри у їх недотриманні.
- Відстежувати відповідні технічні, операційні, фінансові, кадрові та грантові питання партнерів і, за необхідності, сприяти підтримці з боку відповідної технічної або операційної команди для забезпечення безперервної підтримки та залучення на всіх етапах програмного циклу.
- Разом з юридичним менеджером організуйте щомісячні оглядові зустрічі.
- Вирішувати питання, що виникають під час циклу взаємодії, інформуючи юридичного менеджера про ключові проблеми та передаючи питання з високим ризиком або складні питання на розгляд старшим особам, які приймають рішення.
- Забезпечити належне документування всіх тренінгів та сесій з розбудови потенціалу, вести облік відвідуваності, звіти про тренінги та трекер тренінгів.
- Проводьте регулярні тренінги та наставницькі сесії з місцевим партнерським персоналом та мобілізуйте інших членів команди для надання технічної або операційної допомоги та експертизи.
Партнерські обов’язки Duty of Care:
- Надавати партнерам можливість брати на себе ініціативу у власному розвитку.
- Сприяти навчанню з питань технічного професійного розвитку.
- Надавати підтримку в організаційному розвитку, щоб забезпечити партнерські організації достатніми ресурсами та структурою, які сприяють добробуту, безпеці та дотриманню вимог законодавства.
- Надавати зворотній зв’язок координаторам місцевих партнерів щодо процесу розбудови потенціалу.
Координація та представництво:
- Організовувати та відвідувати зустрічі з партнерами та зацікавленими сторонами, а також розвивати та підтримувати ефективні партнерські відносини з НУО/ОГС та державними партнерами.
- Тісно співпрацювати з координаторами партнерів-виконавців.
Необхідний досвід та компетенції:
- Мінімум 2 роки практичного досвіду в юридичному секторі.
- Досвід роботи з (І)НУО буде перевагою.
- Підтверджені технічні знання та навички в галузі права.
- Загальний досвід у програмах, пов’язаних з КБ.
- Відмінні комунікативні та організаційні навички.
- Володіння програмами Microsoft Office.
- Вільне володіння російською та українською мовами.
- Англійська (Intermediate або вище).
Освіта:
Потрібна вища юридична освіта або освіта в суміжній галузі. Вища освіта або спеціалізація в галузях, пов’язаних з житловими, земельними і майновими правами, соціальним захистом, правами людини або гуманітарним правом, буде значною перевагою.
Усі ролі DRC вимагають від особи, яка обіймає посаду, оволодіння основними компетенціями DRC:
- Прагнення до досконалості: Зосередженість на досягненні результатів при забезпеченні ефективних процесів.
- Співпраця: Залучення зацікавлених сторін та заохочення зворотного зв’язку.
- Взяти на себе ініціативу: Брати на себе відповідальність та ініціативу, прагнучи до інновацій.
- Спілкування: Слухати і говорити ефективно та чесно.
- Демонструвати доброчесність: Дотримання та просування найвищих стандартів етичної та професійної поведінки відповідно до цінностей та Кодексу поведінки ДРК, включаючи захист від сексуальної експлуатації, зловживань та домагань.
Ми пропонуємо:
- Тривалість контракту: 12 місяців, з 3-місячним випробувальним терміном.
- Визначення місця несення служби: Київ.
- Дата початку: якомога швидше.
- Заробітна плата та умови будуть відповідати Умовам працевлаштування національного персоналу Данської ради у справах біженців.
Процес подання заявки:
Усі заявники повинні завантажити супровідний лист та оновлене резюме (не більше чотирьох сторінок англійською мовою) за посиланням https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1036&ProjectId=169645&DepartmentId=19100&SkipAdvertisement=true
Заявки, надіслані електронною поштою, не розглядатимуться.
Кінцевий термін подачі заявок: 26 листопада 2023 р.
Ми залишаємо за собою право проводити співбесіди та відбирати кандидатів до закінчення терміну подачі заявок.