Супервайзер(-ка) інформаційного центру
ЗАВЕРШЕНО
Національний комітет Товариства Червоного Хреста України (ТХЧУ) оголошує конкурс на посаду Супервайзер інформаційного центру на напрямки:
- Загальна лінія підтримки-1 людина
- Лінія Міністерства Ветеранів – 1 людина
- Лінія спеціальних проєктів – 1 людина
Товариство Червоного Хреста України – найбільша гуманітарна організація України, яка одна з найперших реагує на всі надзвичайні ситуації в країні і надає допомогу тим, хто найбільше її потребує.
Інформаційний центр (ІЦ) Товариства Червоного Хреста України – проект, який створений для допомоги людям в потребі. Бенефіціари звертаються до нас за інформаційною підтримкою та консультацією щодо отримання різних видів допомоги.
Обов’язки:
Аналіз:
- Щоденний, щотижневий, щомісячний, щоквартальний, піврічний, річний аналіз роботи та команди операторів.
Моніторинг:
- Моніторинг справності роботи систем Інформаційного центру.
- Контроль даних, внесених до CRM-системи.
- Контроль навантаження на лінію (щогодини, за напрямками).
Навчання:
- Проходження всіх необхідних навчань.
- Участь у навчанні та адаптації нових співробітників.
- Підготовка питань для щомісячного тестування операторів.
- Розробка опитувальника для оцінки знань стажерів.
- Прийом тестових дзвінків у стажерів.
- Контроль тестової роботи стажерів на лінії.
- Надання зворотного зв’язку, підготовка рекомендацій щодо допуску стажера до самостійної роботи.
Організація:
- Налаштування робочого місця оператора.
- Формування та контроль графіку роботи операторів.
- Щоденне інформування операторів про новини та оновлення.
- Моніторинг роботи оператора (перебування поряд з оператором).
- Постійний пошук та оновлення актуальної інформації для операторів.
- Аутентифікація блокування контактів.
- Призначення та навчання заступника.
Комунікація:
- Участь у нарадах, зустрічах, обговореннях.
- Підтримка емоційного стану в команді.
- Своєчасна робота з операторами щодо якості їх роботи, постановка цілей та рекомендацій.
- Підтримка комунікації з відділами НК ТЧХУ
Інше:
- Підготовка звітності за результатами роботи.
- Допомога адміністратору у забезпеченні господарської діяльність офісу ІЦ.
- Дотримання правил внутрішнього розпорядку роботи у офісі та субординації.
- Разом з керівником ІЦ бере участь у формуванні бюджету для забезпечення роботи ІЦ.
Вимоги:
Знання:
- Основи професійної етики, інструкцію з діловодства.
- Принципи Міжнародного Руху Червоного Хреста і Червоного Півмісяця.
- Організацію процесу взаємодії працівників свого структурного підрозділу.
Кваліфікація:
- Повна вища освіта відповідного напрямку підготовки (магістр, спеціаліст) та підвищення кваліфікації.
- Досвід роботи в кол-центрі буде перевагою.
Володіння англійською мовою буде перевагою.
Товариство Червоного Хреста України пропонує:
- Цікаву, різноманітну та багатозадачну роботу;
- Працевлаштування згідно КЗпП;
- Своєчасну виплату заробітної плати;
- Дружній і згуртований колектив однодумців;
- Участь у тренінгах та семінарах в Україні та за її межами.
- Унікальний досвід роботи в найбільшій громадській організації України
Робоче місце: м.Львів
Випробувальний термін – 3 місяці.
Просимо надсилати резюме із зазначенням бажаного рівня зарплати з позначенням посади за наступною адресою: [email protected].
Зважаючи на велику кількість запитів, ми зв’язуємося з кандидатами, які повністю відповідають вимогам вакансії.