Таргетолог до ГО «Інтерньюз-Україна»
ЗАВЕРШЕНО
Знаєте, як створити віральний контент? Умієте запускати таргетовану рекламу в соцмережах? Ваші тексти хочеться шерити після першого ж речення? Ви дуже потрібні нашим проєктам!
ЩО ТРЕБА ВМІТИ
- Налаштовувати, керувати й оптимізовувати рекламні кампанії у Facebook, Instagram, Youtube, Twitter, TikTok, LinkedIn і Google Ads.
- Залучати цільовий трафік.
- Аналізувати ROI/ROMI та коригувати план ведення рекламних кампаній для найефективнішого використання коштів.
- Писати короткі тексти, які привернуть увагу.
- Створювати та аналізувати звіти згідно KPI.
НАШ ІДЕАЛЬНИЙ КАНДИДАТ
- Має вищу освіту і відповідний досвід роботи від 2 років.
- Вміє працювати з Google Ads, Google Analytics, Facebook Business Manager, TikTok Ads Manager та інше.
- Розуміє базові метрики, як-от CTR, CPC і CPM.
- Вміє працювати з великим масивом інформації.
- Має відмінні аналітичні навички.
- Вільно володіє українською та знає англійську на рівні Upper-Intermediate.
Дотримується дедлайнів і є командним гравцем. З радістю візьмемо в команду й будемо працювати разом 5 днів на тиждень в затишному офісі організації в Києві (під час карантину – у дистанційному форматі).
Прагнемо довготривалих стосунків, пропонуємо конкурентоздатну і своєчасну заробітну плату, соціальний пакет, можливість розвитку й навчання.
Надсилайте резюме та портфоліо (приклади ведення сторінок у соцмережах) до 1-го лютого 2022 р. на адресу: [email protected] з поміткою в темі листа «Таргетолог».
«Інтерньюз-Україна» є однією з найбільших громадських організацій, яка працює у сфері медіа та комунікацій в Україні з 1996 року. Серед партнерів організації – Представництво Європейського Союзу в Україні, USAID, Світовий банк, ЮНІСЕФ, Міжнародний фонд «Відродження», Рада Європи, ОБСЄ, посольства країн-членів ЄС, Британська Рада.