Тренер/ка/ фасилітатор/ка для проведення заключного заходу по проєкту

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
SAAPF

Vacancy_dfrfycsz(3) prostirjob
Тренер/ка/ фасилітатор/ка для проведення заключного заходу по проєкту
  1. Загальна інформація

Замовник послуг: БО «СААПФ» в рамках проекту «ACCESS Pro: Доступ спільнот до послуг з догляду та лікування ВІЛ через сучасні інформаційні системи та кращий зв’язок з послугами, в рамках програми PEPFAR» за 100% фінансування проекту Федеральним агентством «Центри з контролю та профілактики захворювань США» (CDC) в рамках Надзвичайного плану президента США подолання ВІЛ/СНІДу (PEPFAR)» в рамках виконання умов договору про надання субгранту між Благодійна організація «Всеукраїнська мережа людей, які живуть з ВІЛ/СНІД» та Замовником № 001-CDC-23 від 02.10.2023 р. 

  1. Умови надання послуг та здійснення оплати:
    • Оплата послуг, зазначених в цьому оголошенні, здійснюється на основі Договору цивільно-правового характеру.
    • Вартість послуг, обумовлених Договором, визначається із часу, необхідного для надання послуг, і вартості години. Деталізація: 2 дні*8 годин +1 день*6 годин + 6 годин (підготовка), всього 28 годин.
    • Заключний захід відбудеться 27-29 серпня 2024 року в готельно-ресторанному комплексі в Київській області (не більше 30 км. від м. Київ. Замовник додатково забезпечує транспорт до місця проведення заходу, проживання (в одномісному номері – «Стандарт») та харчування (сніданки, кава-паузи, обіди та вечері).
    • Надавач послуг надає послуги на власний ризик, не підпорядковується правилам внутрішнього трудового розпорядку, а самостійно на власний розсуд надає замовлені послуги.
    • За умовами Договору надавач послуг зобов’язується надати Замовнику Послуги на основі Технічного завдання (описаного нижче в оголошенні).
    • Підтвердженням фактичного надання і отримання послуг є оформлений Акт про надані послуги. Оплата послуг здійснюється за безготівковим розрахунком після їх надання та прийняття у повному обсязі та підписання Акту про надання послуг.
  2. Кількість потенційних надавачів послуг в рамках конкурсу:

Планується підтримання пропозицій в кількості 1 (один) надавач послуг – ФОП (3-я група), з КВЕД 70.22:   Консультування з питань комерційної діяльності й керування або  85.60          Допоміжна діяльність у сфері освіти або інші релевантні оголошенню КВЕД. Просимо врахувати, що організація не оплачує податки підприємця. 

  1. Термін надання послуг:

Серпень 2024 р.

  1. Обсяг послуг (технічне завдання), Кваліфікаційні вимоги, Критерії оцінки та відбору пропозицій знаходяться в розгорнутому Оголошенні Оголошення 19
  2. Перелік документів, які необхідно подати:
    • Заповнений, підписаний та відсканований Додаток №1Додаток 01_Деталізація розрахунку вартості години до оголошення (пропозиція по оплаті послуг (грн. за годину консультування).
    • Заповнена, підписана та відсканована інформація щодо ставок оплати за останні три роки за встановленою формою (форма: Додаток 2 додається до оголошення Додаток 02_Дані щодо оплати виконавця).
    • Усі документи, які вимагаються Додатком до оголошення (зокрема резюме та сертифікати).
    • Для фізичних осіб підприємців необхідно, до перелічених вище документів, надати скан-копію Свідоцтва про державну реєстрацію або Виписки з ЄДР юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, а також скан-копію витягу з ЄДР, датовану не пізніше 2015 роком.
  3. Зверніть увагу: Документи, які передбачають підпис учасника конкурсу, мають бути підписані та надіслані скан-копії.

     Особливі умови:

    • Документи подаються в електронному вигляді на адресу [email protected] з поміткою в темі листа «Тренер/фасилітатор для проведення заключного заходу по проєкту».
    • Термін подання документів: до 22 серпня 2024 року, реєстрація документів завершується о 12:00. Документи, подані пізніше зазначеного терміну, розглядатися не будуть.


Останні публікації цього розділу:

Молодший/а фахівець/чиня з питань безпеки

Керівник/ця групи з навчання інструкторів Навчання Ризикам пов'язаних з вибухонебезпечними предметами

Events and Logistics Assistant / Асистент/ка з логістики та організації заходів

Асистент/ка проекту

Finance Assistant / Фінансовий/а асистент/ка

Керівник/ця бухгалтерського підрозділу