Тренер/ка з фінансової грамотності
ЗАВЕРШЕНО
Мета: Розробка та реалізація курсу «Школа тренерів з фінансової грамотності» (фокус – підприємництво) з метою підвищення кваліфікації персоналу кредитних спілок України.
Проєкт «Зростання (GROW)» в Україні, що реалізується Всесвітньою радою кредитних спілок (WOCCU) за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID), прагне розширити доступ до фінансування через кредитні спілки для ММСП, зокрема юридичних осіб та приватних підприємців, включаючи фермерські господарства та кооперативи, а також фізичних осіб у сільській місцевості, які прагнуть розпочати або розширити існуючий бізнес. З цією метою Проєкт «Зростання (GROW)» сприяє збільшенню ліквідності кредитних спілок, щоб розширити охоплення та обсяги кредитування ММСП, посилює спроможності кредитних спілок для просування фінансової інклюзії, допомагає в розбудові ефективних бізнес-процесів та сталих партнерств.
Проєкт «Зростання (GROW)» проведе серію навчальних заходів (орієнтовно раз на два місяці) для тренерів з персоналу кредитних спілок, зацікавлених у підвищенні їхньої кваліфікації як наставників з питань фінансової грамотності. Основний фокус цього навчання буде спрямований на подальшу підтримку кредитними спілками представників ММСП, у т.ч. щодо започаткування бізнесу (стартапи), розвитку діючого бізнесу (наприклад, сільського, ветеранського, соціального тощо) або відновлення бізнесу (репатріанти). Це матиме позитивний вплив як на соціально-економічний розвиток локальних громад, так і на економіку України в цілому.
ОБСЯГ РОБІТ
Етап I – Навчальний курс підвищення кваліфікації для тренерів з фінансової грамотності (в онлайн-форматі)
- Розробити анкету для проведення попереднього оцінювання рівня підготовки тренерів з фінансової грамотності.
- Розробити програму навчального курсу для тренерів з фінансової грамотності (фокус – підприємництво). Курс має включати (але не обмежуватись) наступні теми:
- Основи фінансової грамотності – в особистому житті та в бізнесі;
- Започаткування бізнесу – базові фінансові правила;
- Різні галузі підприємництва – специфіка фінансових рішень та моделей;
- Фінансовий ринок України – можливості/перепони для бізнесу;
- Гейміфікація як ефективний інструмент для підвищення лояльності та мотивації клієнтів.
- Підготувати та провести серію вебінарів (орієнтовна загальна тривалість 15-20 годин) для групи тренерів з персоналу кредитних спілок, які прагнуть підвищити свою кваліфікацію як наставників з питань фінансової грамотності.
- Підготувати навчальні матеріали, які учасники/учасниці групи зможуть застосовувати у своїй подальшій наставницькій роботі.
- Розробити моніторингові методи для контролю знань і навичок учасників/учасниць групи та провести оціночне рейтингування групи після кожного етапу навчання.
Етап II – Проведення практикуму для тренерів з фінансової грамотності з метою закріплення та поглиблення навчального курсу (в офлайн-форматі, місце проведення визначатиметься Проєктом GROW):
1. Розробити програму практикуму для тренерів з фінансової грамотності, щоб закріпити та поглибити знання і навички, отримані під час проходження відповідного курсу підвищення кваліфікації.
2. Підготувати та провести практикум (орієнтовна тривалість 12-18 годин) для учасників/учасниць групи, які продемонстрували високі результати під час рейтингування.
3. Підготувати навчальні матеріали, які учасники/учасниці групи зможуть застосовувати у своїй подальшій наставницькій роботі.
4. Надати фінальний звіт про виконану роботу з рекомендаціями щодо подальших кроків.
ВИМОГИ
1) Консультант (експерт/ка чи компанія/організація) має перебувати на загальній системі оподаткування або на єдиному податку ІІІ групи
2) Консультант (експерт/ка чи компанія/організація) повинен мати відповідний КВЕД, що дозволяє надавати зазначені вище послуги, а кваліфікація повинна відповідати наступним вимогам:
для експертів
- Вища освіта в галузі управління та адміністрування (фінанси, маркетинг, підприємництво) або іншої суміжної галузі;
- Досвід викладання фінансової грамотності (в онлайн/офлайн-форматах) – більше 5 років (мова викладання – українська);
- Практичний досвід проведення навчань з фінансової грамотності для підприємців;
- Досвід проведення занять для тренерів з фінансової грамотності є перевагою;
- Розуміння потреб малого бізнесу у сільській місцевості;
- Досвід співпраці з проєктами міжнародної технічної допомоги – бажано.
для компаній/організацій
- Члени команди, які будуть долучені до виконання завдання, повинні відповідати кваліфікаційним вимогам, зазначеним вище.
ПЕРІОД РОБОТИ
Очікується, що Етап І буде виконано до 30 червня 2025 року, виконання Етапу ІІ заплановано до кінця вересня 2025 року. Однак розподіл часу в межах двох етапів може бути переглянутий після погодження з Проєктом GROW.
УМОВИ ОПЛАТИ
- З Консультантом буде укладений договір на надання послуг. Оплата за надані послуги здійснюється на підставі затверджених актів виконаних робіт.
- Оскільки ці послуги фінансуються коштом міжнародної технічної допомоги, вони оплачуватимуться без ПДВ.
- Консультант погоджується, що всі матеріали або документи, підготовлені або створені згідно з договором та під час його виконання, включаючи всі права на інтелектуальну власність, є власністю замовника.
- Консультант погоджується на здійснення запису навчальних заходів та їх подальше використання (на розсуд замовника).
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ
Всі послуги, матеріали, документи тощо надаються українською мовою, а саме:
- Моніторингові інструменти (анкетування, рейтингування) для оцінки тренерів розроблені;
- Програми навчального курсу (онлайн-навчання) та практикуму (офлайн-навчання) розроблені;
- Презентації підготовлені;
- Вебінари та практикум проведені;
- Практичні матеріали підготовлені;
- Фінальний звіт наданий
ВИМОГИ ДЛЯ ПОДАЧІ ЗАЯВКИ
Щоб подати заявку, надішліть, будь ласка, до 10 листопада 2024 року наступні документи на електронну адресу [email protected] та зазначте у темі листа «Financial Literacy»:
- Копія резюме (для компаній/організацій – резюме експертів, які будуть залучені до виконання завдання);
- Пропозиція, що включає обов’язкову інформацію (у разі її відсутності – заявка не розглядається), а саме:
- супровідний лист з описом того, чому ви зможете виконати цю роботу;
- робочий план для виконання обох етапів завдання;
- цінова пропозиція із зазначенням погодинної вартості послуг та включенням орієнтовних супутніх витрат на організацію поїздки тренера для проведення офлайн-заходу.
Якщо ваша заявка буде обрана для розгляду, WOCCU запитає контактну інформацію 2-3 осіб з метою отримання рекомендацій.
Цей запит на тендерну пропозицію жодним чином не зобов’язує Всесвітню раду кредитних спілок укладати контракт, а також не зобов’язує Всесвітню раду кредитних спілок відшкодовувати будь-які витрати, понесені під час підготовки та подання заявки. Всесвітня рада кредитних спілок залишає за собою право змінювати будь-яку частину запиту на участь у тендері під час укладання договору, якщо це буде необхідно.