Український фонд “Благополуччя дітей” шукає асистентку/асистента проєктів Фонду
ЗАВЕРШЕНО
Ми шукаємо асистентку/асистента проєктів Фонду до нашої команди. Ця людина допомагатиме менеджеру та економісту проекту з адмініструванням заходів (навчальні, просвітницькі, інформаційні кампанії та ін.). Ви можете не мати ґрунтовного досвіду організації та проведення заходів, якщо це компенсується управлінськими здібностями, високими комунікаційними навичками, повагою до знань і спільними з нашим Фондом цінностями (https://cutt.ly/s6zr3iD)
Обов’язки:
- забезпечення адміністративного супроводу заходів Фонду: формування списків учасників, комунікація з учасниками, технічна організація проведення заходів (тренінгів, семінарів, зустрічей тощо);
- адміністративна координація роботи з підрядними організаціями;
- організація відряджень в рамках проєктів та інша логістична підтримка;
- підготовка листів, ведення листування;
- організація та ведення документообігу (електронного та паперового): , договорів, актів за усталеними шаблонами та інших документів;
- участь в організації та проведенні закупівель: підготовка запитів до постачальників та підготовка документів для Тендерного комітету, оформлення документів згідно з процедурними вимогами організації;
- збір та систематизація звітних документів (в тому числі фінансових), контроль правильності їхнього оформлення, файлування;
- ведення баз даних;
- участь у підготовці необхідної звітності;
- виконання інших необхідних для реалізації проєкту завдань на вимогу керівника проекту.
Необхідна кваліфікація та досвід:
- вища освіта (гуманітарні науки, адміністрування, менеджмент, економіка або суміжні галузі);
- досвід організації заходів та роботи з документообігом;
- гарні комунікативні та організаторські навички, ввічливість, здатність працювати в команді;
- грамотна письмова та усна українська мова;
- впевнений користувач ПК;
- уважність до деталей, організованість, відповідальність;
- навички тайм-менеджменту, робота з чіткими дедлайнами;
- досвід роботи у соціальній/освітній сфері, в громадських організаціях буде перевагою;
- досвід роботи з первинною бухгалтерською документацією буде перевагою;
- бажане володіння англійською мовою.
Ми пропонуємо:
- цікаві проекти та комфортну атмосферу в колективі;
- можливості для особистісного та професійного розвитку;
- перспективи кар’єрного зростання;
- команду професіоналів та спеціалістів у своїй галузі;
- конкурентну зарплату.
Умови роботи:
- 100% зайнятість, можливість працювати за гнучким графіком;
- офіційне працевлаштування;
- офіс розташований в 5-х хвилинах від метро Позняки, є можливість працювати частково віддалено;
- готовність до відряджень (західні та центральні області України);
- оплата за результатами співбесіди.
Якщо Ви готові приєднатися до нашої команди, надсилайте: мотиваційний лист та резюме на електронну адресу [email protected] до 25 травня 2023 року. В темі листа зазначте, будь ласка, бажану посаду та Ваше прізвище.