Вакансія архітектора програмних рішень від Координатора проектів ОБСЄ в Україні

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


20663718_493606707660372_6984914778718612525_n
Вакансія архітектора програмних рішень від Координатора проектів ОБСЄ в Україні
ВИДАНО: OSCE Project Co-ordinator in Ukraine
НОМЕР ВАКАНСІЇ: VNUKRC00478
ТИП ВАКАНСІЇ: Experts/Consultants
ОБЛАСТЬ КОМПЕТЕНЦІЇ: Information Technology and Information Management
КІЛЬКІСТЬ ПОЗИЦІЙ: 1
МІСЦЕ РОБОТИ: Київ
КІНЦЕВИЙ ТЕРМІН ПОДАННЯ ЗАЯВОК: 16 August 2017
ДАТА ВСТУПУ НА ПОСАДУ: 1 September 2017
ДАТА ПУБЛІКАЦІЇ: 1 August 2017

Загальна інформація:

В 2016 році, Секретаріат ОБСЄ отримав запит від Державної прикордонної служби України (ДПСУ) про надання допомоги у вдосконаленні механізмів та інституційної спроможності співпраці щодо боротьби із транскордонною контрабандою зброєю, боєприпасами та вибуховими речовинами (ЗБВР). В липні 2016 року, Секретаріат ОБСЄ направив в Україну попередню місію для збору інформації та конкретизації завдань потенційного проекту технічної допомоги. В рамках цієї місії було проведено зустрічі з іншими відповідними національними правоохоронними органами, які висловили зацікавленість у тому, аби стати бенефіціарами майбутнього проекту. Для  розвитку цієї ініціативи, ОБСЄ провела в Україні Національний круглий стіл, в якому взяли участь представники ДПСУ, Національної поліції, Служби з надзвичайних ситуацій Міністерства внутрішніх справ, Департаменту митного контролю Державної фіскальної служби, а також Служби національної безпеки України. Під час круглого столу учасники окреслили конкретні сфери, у яких існує необхідність в отриманні технічної допомоги та інституційної підтримки, а також обговорили завдання потенційного проекту.

В березні 2017 року, Секретаріат ОБСЄ провів переговори на високому рівні з представниками усіх відповідних українських установ, які погодилися взяти участь в загальній оцінці потреб. Це допоможе отримати деталізовану інформацію та кількісні виміри конкретних потреб різноманітних підрозділів, які відповідають за боротьбу із контрабандою ЗБВР. Представники Секретаріату ОБСЄ та України вивчать результати оцінки та підготують робочі плани для їхньої реалізації шляхом впровадження подальших позабюджетних проектів.

ДПСУ, Національна поліція, МВС, Департамент митного контролю ДФС та СБУ збирають та ведуть облік різноманітних даних щодо конфіскованих, виявлених та добровільно зданих ЗБВР. До цього часу, не проводилося оцінки спроможності цих установ збирати, записувати, зберігати, утримувати та обмінюватися даними з метою виявлення незаконної контрабанди ЗБВР. Таким чином, в рамках загальної оцінки, було виявлено потребу у проведенні дослідження структури існуючих баз даних конфіскованих ЗБВР, а також службової зброї та боєприпасів. Це дослідження включатиме в себе вивчення повноважень установ, даних, що ними збираються, технічної архітектури існуючих рішень, ІТ-інфраструктури, ресурсів, що потрібні для їх підтримки, а також існуючої спроможності обмінюватися інформацією між відповідними органами влади.

Зверніть увагу, що це завдання передбачає надання консультативних послуг тривалістю приблизно 20 робочих днів впродовж загального терміну у два місяці. Експерт повинен буде працювати з дому, але бути готовим до виїзду у відрядження в разі потреби.

Завдання:

Секретаріат ОБСЄ оголошує конкурс на посаду національного експерта для проведення системного аналізу та дизайну існуючих баз даних ІТ-систем із обліку конфіскованих, виявлених та добровільно зданих ЗБВР, а також службової зброї та боєприпасів, дослідження та виявлення їх існуючих недоліків. Експерт звітуватиме Раднику з прикордонних питань  Департаменту транснаціональних загроз/Відділу безпеки та управління кордонами.

Аналіз також міститиме рекомендації щодо вдосконалення існуючих систем обліку, спрямовані на підвищення спроможності відповідних українських державних установ у відслідковуванні та обміні інформацією всередині установ, на міжвідомчому та міжнародному рівні. Завданням цієї оцінки є підготовка основних даних для розробки проектів, спрямованих на вирішення виявлених проблем та потреб, та на підвищення спроможності відповідних установ до боротьби із контрабандою ЗБВР.

Від експерта очікується:

• Оцінка архітектури існуючих систем, інтерфейсів, та керівних принципів їхньої організації, розробки програмного забезпечення та реалізації.
• Надання технічних рекомендацій щодо вдосконалення дизайну та реалізації існуючих систем, включаючи такі аспекти як моделі даних, дизайн баз даних, інтеграція даних, перенесення даних, реплікація даних, якість даних, управління довідковими та основними даними, та керівництво даними.

Експерт повинен надати:

– План роботи: разом із Бізнес-аналітиком, підготувати план роботи з проведення бізнес-аналізу та технічного аналізу, включаючи:

• Графік запропонованих заходів.
• Перелік ресурсів, які будуть вимагатися від ОБСЄ та відповідних українських державних установ.
• Заплановані дати надання проектів та остаточних версій документів.
• Зміст звіту «Архітектура систем ЗБВР».

– Звіт «Архітектура систем ЗБВР»: це основний результат роботи Архітектора програмних рішень. Він повинен узгоджуватися з та посилатися на звіт «Аналіз системних вимог ЗБВР», який має підготувати Бізнес-аналітик. Цей документ повинен включати в себе існуючі системи ЗБВР ДПСУ, Національної поліції, Служби надзвичайних ситуацій МВС, Департаменту митного контролю ДФС, а також СБУ, та має містити наступні складові:

• Високорівневий огляд архітектури кожної системи, включаючи програмне забезпечення, складові, підсистеми, розгортання, процеси та взаємодію. Для ілюстрації архітектури повинні використовуватися модельні сценарії використання.
• Опис баз даних, що використовуються кожною системою (реляційні, не реляційні, сховище даних тощо), включаючи моделі даних по кожній базі даних.
• Огляд основних мов програмування, програмних платформ, засобів, бібліотек, баз даних, послуг та інших технічних залежностей, використаних для впровадження кожної системи ЗБВР, включаючи будь-які ліцензійні вимоги.
• Опис інфраструктури та хостинг-середовища кожної системи ЗБВР, включаючи невиробниче середовище.
• Технічний опис будь-яких інтерфейсів інтеграції з іншими системами, включаючи протоколи, формати даних, обсяги даних, трігери та частоту інтеграції.
• Опис природи та розміру команд із розробки, діяльності та підтримки кожної системи ЗБВР, включаючи зовнішніх постачальників послуг або консультантів.
• Виявлення розташування та власності джерельного коду кожної системи ЗБВР, а також інших технічних даних, оцінку розміру, складності та можливостей надання технічної підтримки програмного продукту.
• Огляд важливих контролів безпеки на програмному та інфраструктурному рівні.
• Огляд будь-яких відомих технічних недоліків, які впливають на функціональні та  позафункціональні спроможності кожної системи.
• Загальне порівняння систем ЗБВР за їхніми технічними архітектурами та технічною відповідністю вимогам відповідних державних установ.

– Звіт про аналіз недоліків ЗБВР та запропоновані рішення: разом із Бізнес-аналітиком, підготувати звіт, що включатиме:

• Аналіз недоліків систем ЗБВР із зазначенням усіх сфер, у яких існуючі системи не відповідають індивідуальним та колективним бізнес-потребам українських державних установ.
• Опис декількох варіантів вдосконалення функціоналу, інтеграції та переваг систем ЗБВР, що використовуються цими українськими державними установами. Приклади можливих рішень можуть включати вдосконалення окремих систем, покращення інтеграції між системами, створення/закупівлю нової спільної системи ЗБВР, або збереження статус кво. Кожна пропозиція повинна включати в себе аналіз її переваг та слабких місць, оцінку трудовитрат/вартості впровадження та використання, а також аналіз ризиків.

Вимоги до кандидатів:

• Диплом про вищу освіту з комп’ютерних наук, інформаційних систем, математики, статистики або комп’ютерної техніки;
• Не менше 6 років відповідного досвіду, бажано як архітектора програмних рішень або технічного керівника команди розробників;
• Відмінне володіння українською мовою, робоче знання англійської буде перевагою;
• Відмінні комунікаційні навички.

Примітка: Контракт буде укладений лише після отримання результатів перевірки на безпеку від відповідних українських органів влади. ОБСЄ звернеться із запитом про проведення такої перевірки та повідомить обраного кандидата про її результати.

Рівень оплати: У відповідності до шкали розцінок Координатора проектів ОБСЄ в Україні.

Посада лише для резидентів України. Для участі у конкурсі просимо використовувати систему подання заявок через мережу Інтернет, за адресою: www.osce.org/employment; номер вакансії: VNUKRC00478. Кінцевий термін подання заявок: 16 серпня 2017 року. У разі виникнення труднощів у користуванні мережевою системою, радимо використовувати Internet Explorer або Ви можете заповнити Анкету для подання заявки на вакансію в ОБСЄ, розміщену на сайті https://www.osce.org/uk/ukraine/236721, та надіслати її електронною поштою на адресу: [email protected], зазначивши назву посади в анкеті та у темі листа. Заявки, отримані після зазначеної кінцевої дати, розглядатися не будуть. У зв’язку з великою кількістю заявок, ми будемо контактувати лише з кандидатами, запрошеними на співбесіду. Умови завдання та контракту можуть бути докладніше обговорені під час співбесіди.

ОБСЄ залишає за собою право повторно розмістити оголошення про вакансію, скасувати конкурс на заміщення вакансії, запропонувати посаду зі зміненими обов’язками чи з іншою тривалістю контракту.

ОБСЄ підтримує різноманітність та неупередженість у своїй кадровій політиці та заохочує як чоловіків, так і жінок з відповідними кваліфікаціями до подання заявок на вакансії в організації, незалежно від національності, релігії, етнічного або соціального походження.

Просимо зауважити, що ОБСЄ не вимагає жодних платежів на будь-якому з етапів подання або розгляду заявок.

 

Джерело: OSCE Project Co-ordinator in Ukraine.


Останні публікації цього розділу:

Вакансія: Inclusion Advisor

Вакансія: Facilities and Inventory Management Lead

DAI Global LLC шукає Technical Copy Editor

Press and Media Coordinator - Посольства США

Public Health Specialist (Strategic Information) - Посольство США

Administrative Assistant in the Community Liaison Office (Посольство США)