Вакансія директор виконавчий у МБО “Всеукраїнська мережа ЛЖВ” (Миколаїв)

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
nikolaevPLW

МИКОЛАЇВСЬКА БЛАГОДІЙНА ОРГАНІЗАЦІЯ ”ВСЕУКРАЇНСЬКА МЕРЕЖА ЛЮДЕЙ, ЯКІ ЖИВУТЬ З ВІЛ/СНІД”, М. МИКОЛАЇВ” (далі – МБО «МЕРЕЖА») оголошує конкурс на заміщення вакантної посади директора виконавчого

Основні обов’язки директора виконавчого:

  • Забезпечення дотримання місії та цілей Організації, а також законності її діяльності.
  • Загальне керівництво та контроль за роботою МБО «МЕРЕЖА». Впровадження Стратегії Організації у співпраці з командою і пошук найефективніших методів її реалізації.
  • Поточний контроль та керування фінансами МБО «МЕРЕЖА». Контроль та участь у процесі підбору персоналу Організації.
  • Здійснювати оперативне керівництво співробітниками організації, проводити оцінку ефективності роботи, оцінку ресурсів для виконання необхідного обсягу роботи, прийом і звільнення співробітників за згодою Голови правління.
  • Розробляти посадові інструкції, внутрішні документи, Видача наказів та розпоряджень та контроль їх виконання.
  • За дорученням Голови Правління представлення інтересів організації у виконавчих органах державної влади, судах та інших закладах. Формування позитивного іміджу організації.
  • Залучення коштів на локальному та міжнародному рівнях.
    Підписання офіційних документів організації.

Директора виконавчого буде прийнято на конкурсній основі.

Обов’язкова відповідність кандидата наступним вимогам

Освіта:
• Вища освіта (в соціальній або управлінській сфері).

Досвід роботи:
• Досвід роботи не менше 5 років, у тому числі 3-х років управлінського досвіду.
• Досвід планування та аналіз адміністративної діяльності організації.
• Бажаний досвід роботи у громадському/неприбутковому секторі.
• Досвід управління організацією від 20 людей.

Знання мов:
• Вільне володіння англійською (бажано), українською та російською мовами (усно/письмово)

Навички:
Професійні навички:
• Чітке розуміння політик та принципів Організації.
• Стратегічне бачення розвитку неурядового сектору, зокрема у сфері подолання ВІЛ.
• Розуміння адміністративної політики та процедур надання грантів та звітності перед міжнародними донорами і державними організаціями.
• Продемонстрована спроможність приймати рішення.
• Навички ефективного керівництва (навички стратегічного планування, знання основ фінансового менеджменту та адміністрування процесів, управління бюджетом організації та проведення аналізу господарської діяльності).
• Продемонстроване розуміння політик найму, збереження та управління високоякісним та ефективним персоналом.
• Навички командного лідерства та спроможність делегувати повноваження та підтримувати незалежне прийняття рішень.
• Знання основ трудового законодавства.

Особисті навички:
• Бездоганні комунікаційні та організаційні навички.
• Націленість на досягнення результату. 
• Вміння ефективно планувати робочий час. 
• Професійна етика та дотримання правил зберігання конфіденційної інформації.
• Аналітичне мислення.
• Відповідальність. 

Загальні вимоги для роботи

  1. Навички комунікації у зрозумілий та ефективний спосіб
  2. Результативність роботи та уміння працювати у команді
  3. Підтримка та розвиток партнерства з іншими організаціями
  4. Підтримка та промотування місії, цілі та задач Мережі.

 Додаткова інформація:

Співробітники МБО «МЕРЕЖА»:

  • мають право на оплачувану відпустку відповідно до чинного законодавства та гарантований державою соціальний пакет;
  • користуються додатковими пільгами встановленими в Організації, зокрема можливістю підвищувати свій професійний рівень за рахунок Організації
  • ри рівних результатах відбору кандидатів перевага надається людям, які живуть з ВІЛ.

Робота у м. Миколаїв.

Пропонована заробітна платня (по результатам співбесіди).

Зайнятість – повний робочий день.

Кінцевий термін подання резюме 20 вересня 2019 року.

Контактна особа: Коновалов Ігор Олександрович, тел. 0671178754, e-mail: [email protected]

 


Останні публікації цього розділу:

Заступник/ця керівника проектного офісу

Консультант/ка з розробки технічних завдань програмних продуктів у сфері первинної медичної допомоги (бізнес аналітик)

Консультант/ка з підготовки технічного завдання електронного сервісу із пошуку клінічних протоколів у сфері ПМД

Консультант/ка з мапування електронних ресурсів у сфері НІЗ (експерт)

Консультант/ка з розробки моделі передових центрів безперервної допомоги людям з НІЗ на базі ЦПМСД, стандартних операційних процедур для мобільних послуг

Комунікаційний/на асистент/ка