Вакансія PR-менеджера в Інституті лідертсва та управління УКУ
ЗАВЕРШЕНО
Інститут лідерства та управління Українського Католицького Університету (Львів) запрошує у свою команду PR-менеджера.
Освіта: вища.
Графік роботи: з 9:00 до 18:00 год.
Зайнятість: повна.
Стаж роботи: не менше трьох років, не менше року в сфері PR.
Досвід роботи та основні навички:
Знання основ менеджменту, управління проектами.
Добре розуміння специфіки функціонування медіа-простору.
Вміння налагоджувати зв’язки та налагоджувати спілкування з представниками медіа.
Досвід розробки і успішного впровадження PR-кампаній.
Володіння методами обробки інформації із застосуванням сучасних технічних засобів комунікацій та зв’язку.
Розуміння церковного контексту. Вміння комунікувати з академічним та церковним середовищем, бізнесовими та урядовими структурами і фундаціями.
Добре володіння англійською або німецькою мовою (усною та письмовою).
Впевнене користування ПК (програми MS Office: Word, Excel, Power Point);
Особисті якості:
– вміння чітко та логічно формулювати думку на письмі;
– відмінні презентаційні та комунікативні навички;
– здатність ставити цілі та самостійно шукати шляхи їх впровадження;
– самостійність і відповідальність;
– проактивність, ініціативність та самомотивованість;
– пунктуальність, зорієнтованість на результат;
– вміння працювати в команді;
– здатність працювати одночасно з кількома проектами;
– сприйняття та поділ християнських цінностей та духу спільноти;
– відповідальність, творчість та самоорганізація; ініціативність, проактивність;
– комунікабельність, гнучке мислення, вміння швидко приймати рішення;
– дотримання у поведінці й міжособистісних комунікаціях норм християнської традиції.
Основні обов’язки:
Планує комунікаційну стратегію та її впровадження (разом із командою Інституту лідерства та управління (ІЛУ).
Організовує процес інформування про події ІЛУ відповідно до чинної процедури.
Відповідає за інформаційну політику Інституту та зв’язок із засобами масової інформації.
Розробляє план проведення PR-кампаній, складає прогнози впливу на імідж тих чи інших планованих акцій.
Організовує та проводить різні медіа-заходи, промоційні кампанії Інституту в різних середовищах.
Готує презентаційні матеріали.
Відповідає на наповнення веб-сторінки ІЛУ та формування календаря подій Інституту.
Резюме окремим файлом надсилати до 17 вересня 2015 року за адресою:
Український Католицький Університет
Eл. пошта: Тетяна Процик, [email protected]