Виконавчий директор (м. Суми)
ЗАВЕРШЕНО
БО «Громадський фонд «СУМИ» оголошує публічний конкурс на заміщення посади Виконавчого директора.
Ми шукаємо щиру, відповідальну і відкриту людину, яка хоче сприяти розвитку міста Суми та комфорту сумчан.
Про фонд
Благодійна організація «Громадський фонд «СУМИ» засновано з метою здійснення благодійної діяльності в інтересах громади м. Суми та інших суб’єктів, визначених уповноваженими органами управління Фонду.
Ми бачимо Фонд як скарбничку Сумської громади для формування більш комфортного життя в м. Суми.
Наші Цінності :
Прозорість. Є першочерговою цінністю. Ми робимо багато для того, щоб максимально показати всі процеси отримання та витрачання коштів фонду. Звісно, що ми робимо це поки що не ідеально, але ми прагнемо досягти того, що дуже скоро будь-який сумчанин зможе онлайн побачити і зрозуміти всі проходження коштів в рамках фонду.
Також для дотримання прозорості ми створили розгалужену систему управління фондом, що включає в себе: виконавчу дирекцію, правління та наглядову раду
Політична незалежність і нейтральність.
Фонд має працювати якісно незалежно від того, хто сьогодні є при владі в місті. Ми не працюємо НА місцеву владу – ми співпрацюємо З місцевими органами влади на принципах рівноправ’я та взаємоповаги. І незалежно від зміни керівництва міста, завданням фонду було і буде підтримка ефективної комунікації заради спільного якісного результату. Фонд не ставить за мету контроль за місцевою політикою, ми націлені на співпрацю в різних сферах життя міста.
Також для нас є важливою політична нейтральність управлінських посад Фонду.
«Всіхність». Більшість фондів, що діють в Україні є «іменними», тобто діють на іміджі її керівника, або за кошти головного спонсора. Ми ж розвиваємо Фонд «Суми» у форматі фонду громади (community foundation), головним принципом якого є глибокий зв’язок з громадою.
Тому у відповідь на запитання «Чий це фонд?», ми відповідаємо «Всіхній!». Ми мріємо про те, що років через 5 у відповідь на це ж запитання, більшість сумчан будуть говорити «Наш». Що означатиме здібність сумської громади кооперуватись разом для вирішення певних місцевих питань, зокрема шляхом спільного пошуку ресурсів і зрозумілого їх витрачання.
Більше про фонд можна дізнатись тут.
ПРО ПОСАДУ:
Робочий офіс: м. Суми, вул. Кузнечна, 2 (ІІ-й поверх).
Заробітна плата: 3500 грн./міс.
Обов’язки:
- Загальне операційне керівництво громадською організацією, представлення організації в усіх відомствах і установах, розпорядження в установленому порядку майном та коштами, укладання угод, відкриття рахунків тощо.
- Здійснення поточного контролю діяльності Організації, забезпечення своєчасного прийняття управлінських рішень узгодженого з правлінням фонду.
- Забезпечення розуміння та підтримки персоналом організації її цінностей
- Розробка та забезпечення реалізації поточних планів роботи організації на основі її стратегічних цілей.
- Організаційне та технічне забезпечення втілення рішень вищих керівних органів організації.
- Розробка, втілення та забезпечення виконання політик і процедур роботи організації відповідно до рішень Правління.
- Забезпечення інституційної спроможності та сталості розвитку організації (в тому числі фінансової стабільності).
- За погодженням з керівними органами представлення організації у взаєминах із органами державної влади та місцевого самоврядування, підприємствами, установами, неурядовими та комерційними організаціями як в Україні, так і на міжнародному рівні
- Фінансовий менеджмент усієї Організації та окремих проектів, затвердження ключових рішень, розроблених фінансовим менеджером та бухгалтером.
- Формування та розвиток ефективної команди керівників програм фонду.
- Розробка та менеджмент проектів: ініціювання та організація розробки ідей проектів, управління та звітність по затвердженим проектам.
- Підтримка високого рівня мотивації співробітників та волонтерів у роботі організації та над окремими програмами Фонду.
- Координація та контроль виконання стратегічних планів, функцій і бюджету.
- Постановка поточних завдань та контроль діяльності Фонду.
- Забезпечення своєчасного інформування персоналу та Правління стосовно усіх важливих питань діяльності Організації
- Підтримка командного духу та доброзичливого клімату в організації.
Вимоги до кандидата:
- Сповідування цінностей БО «Громадський фонд «СУМИ», розуміння принципів його роботи;
- Управлінський досвід (кадри, фінанси, проекти);
- Досвід роботи у громадському секторі (соціальні/благодійні проекти);
- Розуміння потреб громади м. Суми;
- Комунікативні та організаційні навички;
- Вміння вести публічну звітність;
- Навички ефективного ведення переговорів та вміння переконувати;
- Володіння ПК на рівні досвідченого користувача.
Особистісні якості:
- Лідерські якості
- Здатність працювати в команді, неконфліктність
- Відповідальність
- Стресостійкість
- Комунікабельність
- Цілеспрямованість
Просимо зацікавлених кандидатів подавати своє резюме (з фото та посиланнями на сторінки в соціальних мережах) та мотиваційний лист на адресу [email protected]. У темі листа слід зазначити – «Виконавчий директор, ПІБ».
Мотиваційний лист має бути максимум на 1 сторінку і включати в себе відповіді на питання:
- Чи співпрацювали Ви раніше з фондом «Суми», в якому форматі?
- Як бачите подальший розвиток фонду?
- Чому Ви хочете працювати виконавчим директором фонду?
Останній термін подачі документів – 9 лютого 2016 року.
Якщо ви не отримали підтвердження отримання Вашої заявки, будь-ласка зв’яжіться з нами за контактами, вказаними нижче.
Ми плануємо проведення співбесіди з усіма кандидатами, що відповідають вказаним вище критеріям. Остаточне рішення про прийом на роботу приймає комісія в складі Правління та Наглядової ради Фонду.
Особа має бути готова почати працювати з 1 березня 2016 року.
Контакти:
БО «Громадський фонд «СУМИ»
Владислав Діброва
[email protected]
Тел.: 0542 608313 та 066 9240103
https://www.facebook.com/foundation.sumy.ua