Виконавчий/а директор/ка у БО «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ»
ЗАВЕРШЕНО
БО «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ» оголошує конкурс на заміщення вакантної посади директора виконавчого.
БО «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ» є найбільшою пацієнтською організацією та працює у всіх без винятку областях України задля ВІЛ-позитивних людей, а також пацієнтів з туберкульозом, гепатитами та представників ключових груп ризику.
Посада передбачає здатність до лідерства, готовність забезпечувати стратегічний розвиток Організації та належне управління.
Основні обов’язки кандидата/кандидатки:
- Забезпечення дотримання місії та цілей Організації, а також законності її діяльності.
- Розробка довгострокової стратегії розвитку Організації, стратегії позиціонування та стратегічної комунікації й популяризації діяльності Організації.
- Пошук і залучення фінансових ресурсів, розробка операційних планів і бюджетів, фінансове планування, планування залучення коштів на локальному та міжнародному рівнях, планування і забезпечення виконання річних бюджетів, бюджетів проектів.
- Представлення інтересів Організації в її взаємовідносинах (взаєминах) з іншими особами, організаціями, установами, в т.ч. міжнародними установами, органами влади України та інших країн.
- Забезпечення узгодженої діяльності Організації, спрямованої на досягнення стратегічних цілей, інтеграція проєктів та координація робіт.
- Управління ризиками в діяльності Організації.
- Загальне керівництво та контроль за роботою структурних підрозділів Організації. Організація трудових відносин – затвердження посадових обов’язків працівників Організації, прийняття, переведення на іншу роботу, відсторонення від неї та звільнення працівників Організації, а також контроль усього комплексу заходів щодо ефективного використання людських ресурсів (адаптація, мотивація, оцінювання та навчання персоналу).
- Затвердження штатного розкладу, умови та порядок оплати праці працівникам організації.
- Поточний контроль та керування фінансами організації.
- Забезпечення і контроль дотримання Організацією вимог законодавства та зобов’язань перед зовнішніми контрагентами.
- Формування та затвердження внутрішніх політик Організації, контроль за дотриманням політик Організації в усіх процесах Організації.
- Забезпечення належного документообігу, діловодства, ведення бухгалтерського обліку та звітності Організації відповідно до вимог законодавства України.
- За дорученням Голови Координаційної ради представлення інтересів організації у виконавчих органах державної влади, судах та інших закладах.
- Підписання офіційних документів організації.
Вимоги до кандидата/кандидатки:
Освіта: вища освіта (в економічній, соціальній, медичній або управлінській сфері).
Досвід роботи: не менше 5 років управлінського досвіду, не менше 3 років управлінського досвіду в національній/міжнародній неурядовій організації або установах національного рівня.
Навички:
Професійні навички:
- Чітке розуміння політик та принципів Організації, обізнаність та чутливість щодо проблем людей, які живуть з ВІЛ.
- Стратегічне бачення розвитку неурядового сектору України, зокрема у сфері подолання ВІЛ.
- Розуміння адміністративної політики та процедур надання грантів та звітності перед міжнародними донорами і державними організаціями.
- Продемонстрована спроможність приймати рішення, базовані на консенсусі, та у співпраці з топ менеджерами.
- Продемонстроване розуміння політик найму, збереження та управління високоякісним та ефективним персоналом.
- Навички командного лідерства та спроможність делегувати повноваження та підтримувати незалежне прийняття рішень.
- Знання основ трудового законодавства.
Особисті навички:
- Націленість на досягнення результату.
- Вміння ефективно планувати робочий час.
- Професійна етика та дотримання правил зберігання конфіденційної інформації.
- Аналітичне мислення.
- Відповідальність.
- Наполегливість.
- Комунікабельність.
- Акуратність.
Знання мов:
- Вільне володіння українською мовою (усно/письмово).
- Вільне володіння англійською мовою (усно/письмово).
Загальні вимоги для роботи у БО «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ»
- Навички комунікації у зрозумілий та ефективний спосіб.
- Результативність роботи.
- Уміння працювати у команді.
- Підтримка та розвиток партнерства з іншими організаціями.
- Підтримка та промотування місії, цілі та задач Організації.
Додаткова інформація:
Співробітники БО «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ» мають право на:
- оплачувану відпустку відповідно до чинного законодавства;
- після проходження випробувального терміну – медичне страхування;
- додаткові пільги, що встановлені в Організації.
Як подати заявку на участь в конкурсі:
Будь ласка, надішліть своє резюме та мотиваційний лист до 31 січня 2024 року на адресу [email protected].
У мотиваційному листі просимо відобразити конкретний досвід і навички, що описані у тексті оголошення.
Кінцевий термін подання резюме: 31 січня 2024 року.
За результатами відбору резюме успішні кандидати будуть запрошені до участі у співбесіді.
Зверніть увагу:
БО «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ» залишає за собою право повторно розмістити оголошення про вакансію, так само як скасувати конкурс на заміщення вакансії.