Юрист. консультант, аналітик
ЗАВЕРШЕНО
Бондар Ольга Олександрівна
Дата народження:10.06.1989 Телефон: (093)6593811
|
Бажаний рівень заробітної плати: від 25 000 грн.
Освіта: Національна юридична академія імені Ярослава Мудрого (2006-2011 рр.) – денна форма навчання (факультет підготовки кадрів для органів юстиції).
Досвід професійної та трудової діяльності:
05.2019 – т.ч – юрист (Київ) (HoReCa, будівництво, земельна сфера)
- юридичне обслуговування господарських товариств, в тому числі розроблення внутрішніх документів господарського товариства (посадових інструкцій, наказів, штатного розпису, тощо);
- підготовка та узгодження з контрагентом договорів поставки, купівлі-продажу, надання послуг, підряду, попередніх договорів;
- представництво інтересів товариств перед державними органами (статистики, податкової, правоохоронних органів, Фонд держмайна) та перед іншими приватними компаніями.
- підготовка документів та реєстрація юридичних осіб, внесення змін до статутних документів)
- підготовка документів для участі в земельному аукціоні;
- робота в системі Бітрікс, Aelita
08.2018 р. – 03.2019 р. – юрист Laudis Law Firm (Київ) (будівництво, IT-сфера)
1) юридичне супроводження діяльності господарських товариств:
- реєстрація юридичних осіб, внесення змін до статутних документів;
- корпоративна робота (підготовка протоколів ТОВ щодо погодження значних правочинів, прийняття рішення про продаж частки Компанії, тощо)
- договірна робота (розроблення ВЕД договорів, договорів поставки, купівлі-продажу);
- претензійна робота (підготовка позовних заяв, процесуальних документів).
- підготовка статей щодо IT- сфери (http://itin.ua/content/author/olga-bondar.html)
10.17 р.- 05.2018 р. – радник голови правління ПрАТ «Київ-Дніпровське МППЗТ» (Київ) (перевезення вантажів на залізничному транспорті).
Посадові обов’язки:
Координація діяльності юридичного департамента (11 осіб):
- претензійно-позовна робота;
- договірна робота;
- оформлення правовстановлюючих документів на об’єкти нерухомості (будівлі, земельні ділянки);
представництво інтересів Компанії перед державними органами ( в т.ч. правоохоронними).
07.15 р. – 08.17 р.– юрисконсульт ТОВ «СИСТЕМ ПАУЕР ІНЖИНІРИНГ» (Київ) (альтернативна енергетика).
Посадові обов’язки:
- Надання юридичних консультацій з земельного, цивільного, господарського, кримінального законодавства;
- Представництво інтересів Компанії в господарських та адміністративних судах усіх рівнів: формування правової позиції та стратегії захисту інтересів Компанії, самостійне ведення справ, в тому числі щодо оскарження бездіяльності органів державної влади та стягнення заборгованості за договорами підряду, поставки, позики із ціною позову більше 40 млн. грн;
- Підготовка та подання скарг до Європейського суду з прав людини;
- Організація реального виконання судових рішень по стягненню коштів територіальними органами Державної виконавчої служби України;
- Підготовка протоколів Загальних зборів, протоколів Наглядової ради, протоколів Правління;
- Підготовка та аналіз договорів;
- Підготовка та реєстрація договорів про спільну інвестиційну діяльність;
- Підготовка документів та реєстрація юридичних осіб, внесення змін до відомостей про юридичну особу до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, реєстрація припинення юридичних осіб.
11.15 р. – 04.2016 р. – помічник адвоката (Київ) .
Посадові обов’язки:
- складення процесуальних документів (позовних заяв, клопотань, запитів);
- підготовка юридичних справок, меморандумів;
- підготовка документів для реєстрації торгових марок;
- законопроектна робота.
- аналіз законодавства України та країн Європи в сфері адвокатури. Підготовка проекту змін до Закону України «Про адвокатуру та адвокатську діяльність».
05.2015 р.- 06.2015 р. – в.о. начальника юридичного відділу Головного управління Держгеокадастру у Житомирській області (Житомир)
Посадові обов’язки:
- Організація і керівництво діяльністю відділу, вибудовування структури відділу, визначення напряму діяльності, розподіл посадових обов’язків та контроль за їх виконанням;
- Розробка внутрішніх нормативних актів;
- Правовий аналіз всіх представлених в юридичний відділ документів;
- Виконання окремих доручень керівництва;
- Розроблення та юридична експертиза договорів та інших правових документів;
- Взаємодія із виконавчою службою;
- Здійснення претензійно-позовної роботи;
- Аналіз та узагальнення земельного законодавства щодо можливості внесення змін в чинне законодавство для покращення роботи органу державної влади.
- Член Науково-технічної ради при Головному управлінні Держгеокадастру у Житомирській області.
- Співпраця з Держгеокадастром України щодо поліпшення роботи органу державної влади.
10.2013 р. – 05.2015 р.- головний спеціаліст юридичного відділу Головного управління Держземагентства у Житомирській області (Житомир).
Посадові обов’язки:
- Ділове листування (надання правових консультацій із земельних відносин громадянам, підприємствам, установам, організаціям незалежно від форм власності, відповідним правоохоронним органам; відповіді за дорученням органів виконавчої влади та місцевого самоврядування);
- Надання консультацій з правових питань;
- Підготовка позовних заяв, претензій, апеляційних та касаційних скарг, письмових пояснень, заперечень, клопотань процесуального характеру;
- Розроблення та правова експертиза договорів, додаткових угод, внесення змін до них;
12.2011 р. – 04.2013 р. – головний спеціаліст з питань легалізації об’єднань громадян реєстраційної служби Житомирського міського управління юстиції (Житомир).
Посадові обов’язки:
- Прийом та консультація громадян з правових питань (щодо діяльності об’єднань громадян та юридичних осіб);
- Листування з організаціями, підприємствами, установами, громадянами з правових питань;
- Реєстрація громадських формувань (громадських організацій, профспілок, політичних партій, благодійних організацій, асоціацій органів місцевого самоврядування, асоціацій роботодавців, etc.), реєстрація змін, ліквідація;
- Проведення правової експертизи поданих документів на відповідність чинному законодавству;
- Проведення семінарів з питань легалізації об’єднань громадян;
- Робота з Єдиним реєстром громадських формувань;
- Взаємодія з органами місцевого самоврядування з питань легалізації об’єднань громадян;
- Ведення діловодства.
- Сприяння МЮУ щодо належного функціонуванні реєстру речових прав на нерухоме майно на обласному рівні.
- Узагальнення та аналіз проблемних питань щодо функціонування Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних-осіб підприємців та громадських формувань.
Інші навички:
- Користувач MS Word, Liga, ресурси Internet;
- Вільне орієнтування в законодавстві;
- Досвід співпраці із засобами масової інформації (виступи на радіо);
- Вміння працювати з офісною оргтехнікою.
Володіння мовами:
Українська, російська – вільно;
Англійська – середній рівень.
Особисті якості:
- Активна життєва позиція;
- Висока працездатність, вміння працювати з великим об’ємом інформації, досвід роботи в умовах підвищеної складності та навантаження;
- Самостійне прийняття рішення в рамках своєї компетенції;
22 серпня 2019 року отримала свідоцтво про успішне складення екзамену з адвокатури. Маю намір в найближчий час проходити стажування.