Юрист/ка проекту
ЗАВЕРШЕНО
ГО «НУО «ІН ТАЧ ЮКРЕЙН ФУНДЕЙН», код ЄДРПОУ 44749100 запрошує до співпраці експерта, який може виконувати роль юриста проєкту «Впровадження універсальної прогресивної моделі домашніх візитів та інтегрованих медико-санітарних послуг, орієнтованих на дитину, на місцевому рівні в окремих регіонах України», що реалізовуватиметься спільно з Дитячим фондом ООН (ЮНІСЕФ) у межах програми домашніх візитів «Турбота з народження вдома».
Проєкт «Впровадження універсальної прогресивної моделі домашніх візитів та інтегрованих медико-санітарних послуг, орієнтованих на дитину, на місцевому рівні в окремих регіонах України» впроваджується Дитячим фондом ООН (ЮНІСЕФ) та ГО «НУО «ІН ТАЧ ЮКРЕЙН ФУНДЕЙН» і буде проходити з березня 2024 року по січень 2025 року.
Період надання послуг: 4 місяці (березень-квітень 2024 року та листопад-грудень 2024 року).
Географія проекту: Житомирська, Київська, Чернігівська, Львівська, Волинська, Одеська, Дніпропетровська, Закарпатська області.
«Турбота з народження вдома» — це спільна програма Міністерства охорони здоров’я України та ЮНІСЕФ, що передбачає впровадження універсально-прогресивної моделі домашніх візитів для покращення надання медико-соціальної допомоги родинам із дітьми від 0 до 3 років на первинній ланці. Зустріч з родиною в її власному середовищі дає фахівцеві унікальну можливість розуміння проблем і прийняття правильного рішення.
Вимоги до кандидатури:
- Повна вища юридична освіта.
- Досвід юридичної діяльності не менше 5 років.
- Досвід аналогічної роботи в громадських організаціях, міжнародних проєктах (буде перевагою).
- Зміння працювати з базами даних.
- Вміння роботи з Word, Exel, Google WarkSpace, SLACK, Вчасно, Base тощо.
- Знання англійської мови на мінімальному рівні А2; Знання додаткової іноземної мови буде перевагою
- Наявність сертифікатів про підвищення кваліфікації або розвитку компетенцій будуть перевагою.
- Нульова толерантність до будь-яких проявів насилля та дискримінації, дотримання етичних норм.
Короткий опис функціональних обов’язків:
- Підготовка та підписання договорів, актів, видаткових, додаткових угод тощо;
- Юридичний супровід при проведені закупівель (асистування спеціаліста із закупівель та бухгалтера);
- Консультування при звітуванні, взаємодії з установами учасниками-проекту при підписанні документів;
- Консультування учасників-проекту щодо оплати за надані послуги;
- Консультування ФОПів – надавачів послуг за проектом;
- Систематизація документів організації;
- Формування баз даних для якісної роботи команди з документами;
- Юридичне асистування проєктної команди під час написання проєктних документів та звітності;
- Контроль документації проєкту;
- Моніторинг інформації про зміни в законодавстві, які можуть вплинути на діяльність проєкту.
Особисті якості:
- вміння самостійно організувати власну роботу, процес збору інформації, складання звітності;
- високий рівень комунікабельності, ввічливість, здатність працювати в команді;
- готовність до навантажень;
- уважність до деталей;
- розуміння побудови рівнів доступу до інформації в організації та вміння зберігати конфіденційну інформацію;
- відповідальність, дисциплінованість.
Умови роботи:
- Конкурентна заробітна плата;
- Своєчасна оплата праці;
- Робоче місце: офлайн, м. Житомир.
Ми пропонуємо:
- Перспективну та динамічну роботу;
- Можливості для особистісного та професійного розвитку;
- Нові завдання та професійні виклики.
Якщо Ви готові приєднатися до нашої команди заповніть форму за посиланням до 10.03.2024 р. У випадку наявності додаткових питань при заповнені форми Ви можете звертатись на електронну пошту [email protected].
ГО «НУО «ІН ТАЧ ЮКРЕЙН ФУНДЕЙН» розглядатиме лише повні заявки та контактуватиме лише з кандидатами обраними до співбесіди.
При наявності, ГО «НУО «ІН ТАЧ ЮКРЕЙН ФУНДЕЙН» може залучити успішного кандидата до закінчення фінального строку подачі заявок.