Закупівельник/ця у проект «Розбудова стійкої системи громадського здоров’я»

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
INTOUCH

0042
Закупівельник/ця у проект «Розбудова стійкої системи громадського здоров’я»

Вакансія: Закупівельник у проект «Розбудова стійкої системи громадського здоров’я» 

Номер вакансії: 003/IN TOUCH
Тип контракту: Договір з ФОП 
Місце роботи: Житомир
Формат роботи: офлайн
Період виконання: 2 місяці.

Організаційний контекст роботи: Громадська організація “НУО “Ін Тач Юкрейн Фундейшн” шукаємо експерта, який може виконувати роль закупівельника для проєкту «Відновлення доступу до медичних послуг у громадах Житомирської області» в рамках проекту “Інновації для подолання епідемії СНІД” впродовж 2 місяців. 

Проект реалізується ГО “НУО “Ін Тач Юкрейн Фундейшн” у регіоні за підтримки проекту USAID «Розбудова стійкої системи громадського здоров’я», що фінансується американським народом через Агентство США з міжнародного розвитку (USAID) і виконується організацією Пакт у партнерстві зі Швейцарським інститутом тропічної медицини та громадського здоров’я (Swiss TPH) та Європейським інститутом політики громадського здоров’я (ЄІПГЗ)

Проект спрямований на надання медичної та психосоціальної допомоги віддалених населених пунктів Житомирської області (Олевської, Словечанської та Народицької громад).

Мета Проєкту USAID «Розбудова стійкої системи громадського здоров’я» (2022-2027 рр.) полягає у зміцненні спроможності Уряду України попереджувати, виявляти та реагувати на загрози громадському здоров’ю, забезпечувати виконання критично важливих функцій громадського здоров’я в кризовий період та захищати здоров’я усіх українців, у тому числі вразливих та маргіналізованих груп, а також розширювати та забезпечувати послуги з охорони психічного здоров’я для населення, що зазнало впливу війни.

Вимоги до кандидатури: 

  • Повна вища освіта: економіка, управління тощо.
  • Досвід діяльності у галузі не менше 3 років.
  • Знання англійської мови на мінімальному рівні В2.
  • Вміння працювати з Excel, Word, Google Drive, Google Docs, Canvas, Figma, CRM системами, Data Check.
  • Досвід роботи з ____
  • Наявність сертифікатів про підвищення кваліфікації або розвитку компетенцій будуть перевагою.

Додаткові документи необхідні для участі у конкурсі:

  • Надайте підтвердження якісної взаємодії з органами ОМС, ОДА чи іншими державним чи муніципальними органами визначених територій (у довільній формі); 
  • Наведіть мінімум 1 успішний результат реалізації проектів МТД, де ви виступали членом команди.

Короткий опис функціональних обов’язків 

  • Виконання обов’язків і функцій Уповноваженої особи на здійснення закупівель в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:

Планування закупівель:

  • Збирання, агрегування потреби ГО  у товарах, роботах і послугах. Здійснення ефективної комунікації з іншими структурними підрозділами в межах установи.
  • Опрацювання отриманої інформації та формулювання структурованих висновків, комплексне представлення опрацьованої інформації щодо необхідності проведення закупівлі товарів, робіт і послуг.
  • Визначення обґрунтованої очікуваної вартості, здійснення вибору процедури закупівлі, прогнозування ризиків при проведенні закупівель.
  • Участь у плануванні видатків і визначенні потреби в товарах, роботах і послугах, що будуть закуповуватися.
  • Складання та затвердження місячного плану закупівель, здійснення вибору процедури закупівлі та її проведення.

Організація та проведення закупівель:

  • Підготовка відповідних документів щодо проведення закупівель, у тому числі тендерної документації, включаючи технічну специфікацію, внесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації (у разі наявності вимог / скарг закупівлі):
  • розробка недискримінаційних кваліфікаційних вимог до виробників/постачальників/товарів/послуг;
  • проведення закупівельних процедур в електронній системі;
  • забезпечення оприлюднення, розміщення, за необхідності внесення змін, інформації, звітів та інших документів в електронній системі закупівель (кабінет замовника), дотримуючись вимог щодо термінів оприлюднення інформації передбачених законодавством;
  • надання роз’яснення особам, що виявили намір взяти участь у процедурі закупівель, щодо змісту тендерної документації у разі отримання відповідних запитів;
  • розгляд тендерних пропозицій, забезпечення рівних умов для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця.
  • Проведення аналізу інформації щодо цін на товари, роботи та послуги та формулювання структурованих висновків.
  • Здійснення моніторингу постачальників (підрядників, виконавців).
  • Забезпечення складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених Законом.
  • Недопущення створення конфлікту між інтересами Фонду та учасника чи між інтересами учасників процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, наявність якого може вплинути на об’єктивність і неупередженість ухвалення рішень щодо вибору переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
  • Забезпечення об’єктивності та неупередженості процесу організації та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель в інтересах Фонду.
  • Здійснення інших дій, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі».

Аналіз проведених закупівель:

  • Аналіз проведених закупівель.
  • Аналіз результативності закупівельної діяльності та виявляти ризики публічних закупівель.

Виконання супровідних функцій:

Участь у договірній роботі:

  • Організація роботи, направленої на своєчасне укладання договору за результатами проведених процедур закупівель.
  • Організація роботи, направленої на внесення змін до договору (у разі необхідності), звітування про його виконання.
  • Забезпечення оприлюднення інформації та звіту про виконання договору про  закупівлю, з дотриманням вимог щодо термінів оприлюднення інформації в електронній системі закупівель, передбачених законодавством.
  • Отримання від структурних підрозділів інформації про хід виконання зобов’язань постачальника (підрядника, виконавця) та її опрацювання.

Виконання супровідних функцій:

  • Взаємодія з контролюючими органами, структуроване надання необхідної інформації.
  • Підготовка та надсилання органу оскарження – Антимонопольному комітету України (у разі отримання скарги) на його запит інформацію, завірені належним чином документи та матеріали щодо проведення процедур публічних закупівель.
  • Проведення постійного моніторингу змін у закупівельному та суміжному законодавствах.
  • Робота в електронній системі закупівель.

Для участі в конкурсі просимо заповнити аплікаційну форму тут

Більше інформації про проект Ви знайдете  тут.

Електронна пошта за якою Ви можете задати додаткові питання: [email protected] 

Якщо Ви зацікавились конкурсом та готові стати частиною команди Громадської організації “НУО “Ін Тач Юкрейн Фундейшн” у реалізації даного проекту, просимо до 12 грудня 2023 року (включно) надіслати вашу аплікаційну форму наведену вище.

Ми зв’яжемося лише із кандидатами/кандидатками, що пройшли перший етап відбору, для проведення співбесіди.

Кандидату/ці, який/яка успішно пройде відбір буде запропоновано строковий контракт.


Останні публікації цього розділу:

Регіональний/а координатор/ка

IT Specialist/ Спеціаліст_ка з інформаційних технологій

Subcontracts Specialist/ Спеціаліст_ка з субконтрактів

Фасилітатор/ка щорічної конференції з декриміналізації секс-праці БО "Легалайф-Україна"

Старший менеджер\ка підрядних договорів

Спеціаліст/-ка з інформаційного менеджменту/ (Information Management Specialist) - Міжнародна організація з міграції (МОМ), Представництво в Україні