Закупівля послуг операційного/ї менеджера/ки

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
legal_dev_network

tender_ntylth(13) закупівля послуг
Закупівля послуг операційного/ї менеджера/ки

Закупівля послуг відбуватиметеся в рамках проєкту «HAVEN – гуманітарна діяльність через волонтерів, активістів і мережі» (далі – Проект), що реалізується за сприянням FCDO, з метою Створення нових координаційних структур гуманітарного реагування на території Херсонської та Миколаївської областей та надання підтримки територіальним громадам та обласним політичним адміністраціям для координації реагування на виявлені потреби та інтеграції нагальних гуманітарних проблем у довгострокову стратегію соціально-економічного розвитку в Херсонській та Миколаївській областях.

Метою даного напряму є надання послуги зі збору, обробки та структурування інформації про населенні пункти Миколаївської та Херсонської областей, включаючи дані щодо громад, їх потреб, а також організацій, які можуть задовольнити ці потреби з подальшим адмініструванням таблиць і баз даних.

У зв’язку із розширенням впроваджуваних ініціатив МПР запрошує постачальників послуг подати цінову пропозицію на послуги операційного/ї менеджера/ки.

Просимо цінові пропозиції надсилати на пошту [email protected] з темою листа “Конкурс  № FCDO_LDN_2024_42 Послуги операційного/ї менеджера/ки”

Кінцевий термін подання заявок: 25 серпня 2024 року до 19:00 за київським часом.

Детально з обов’язками, умовами та вимогами до тендерних пропозицій просимо ознайомитись: ІНСТРУКЦІЯ ЗАПИТ ЦІНИ Закупівля послуг № FCDO_LDN_2024_42.

Період заключення контракту: до 31 січня 2025 року.

Кваліфікаційні вимоги:

  1. Вища освіта.
  2. Досвід надання послуг в даній сфері не менше 1 року.
  3. Досвід роботи в ОГС буде перевагою.
  4. Досвід організації заходів різних форматів (онлайн, офлайн, гібридних).
  5. Знання англійської мови буде перевагою.
  6. Відмінні комунікаційні та організаційні навички.
  7. Здатність працювати в умовах багатозадачності та високої відповідальності.

Учасники конкурсу надають організаторам наступні документи:

  1. Резюме
  2. Заповнену та підписану цінову пропозицію у затвердженому ГС “МПР” форматі документа (Додаток – Цінова пропозиція) у форматі PDF.
  3. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію ФОП 3-ї групу (якщо зареєстрований ФОП). 
  4. Копія документу, що підтверджує податковий статус ФОП 3-ї групу  (якщо зареєстрований ФОП). 

Якщо учасник не зареєстрований фізичною особою підприємцем:
Просимо надати лист згоду (у довільній формі) про готовність зареєструвати ФОП 3-ї групи у разі вашого відбору.

Важливо! Якщо учасник/ця конкурсу не надасть будь-який з вищезазначених документів, його/її заявка не розглядатиметься у межах подальшої оцінки.

Щодо додаткових питань, просимо звертатись на пошту [email protected]


Останні публікації цього розділу:

Закупівля послуг експерта/ки з адвокації протидії ГЗН

Асистент/ка відділу закупівель

Місцевий/а радник/ця з питань доброчесності бізнесу / Local Business Integrity Advisor в проєкт USAID «Сприяння доброчесності у публічному секторі»

Менеджер/ка технічної підтримки

Координатор/ка програми публічних електронних закупівель