Закупівля послуг підрядника на налаштування та супроводу рекламних кампаній в соцмережах

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
legal_dev_network

зовнішнього-ї консультанта-ки з посилення спроможності спільнот та громад, копия
Закупівля послуг підрядника на налаштування та супроводу рекламних кампаній в соцмережах

Проєкт фінансовано Чеським агенством розвитку в рамках проєкту “Віднова” – Створення місцевого, інклюзивного та прозорого процесу відновлення в Україні – Чеської Республіки”.

У зв’язку із розширенням впроваджуваних ініціатив МПР запрошує підрядників послуг подати цінову пропозицію на закупівлю послуг підрядника на налаштування та супроводу рекламних кампаній в соцмережах.

Підрядник повинен подати пропозицію згідно з доданим Запитом ціни. 

Кінцевий термін подання заявок: 23 квітня 2025 року до 23:59 за київським часом.

Період укладання контракту: до грудня 2025 року.

Просимо надсилати пропозиції на пошту [email protected] з темою листа “Конкурс № PF.UKR25_LDN_23 Закупівля послуг підрядника на налаштування та супроводу рекламних кампаній в соцмережах”. 

Просимо детальніше ознайомитися з:ІНСТРУКЦІЯ ЗАПИТ ЦІНИ Закупівля послуг № PF.UKR25_LDN_23.

Пропозиції надіслані на іншу пошту до розгляду прийматись не будуть!

Загальна інформація про рекламні кампанії:

Період співпраці: квітень — кінець грудня 2025 року. 

Загальна тривалість кампанії — 1-2 тижні.

Орієнтовна кількість кампаній протягом року — 5.

Географія таргетингу: 

Баштанської, Березнегуватської, Галицинівської громад Миколаївської області

Коломийської, Тлумацької, Калуської громад Івано-Франківської області 

Цільові аудиторії:

  • ОМС
  • ОГС
  • лідери громад
  • інші стейкхолдери

Рекламні носії — facebook, instagram реклама на майданчиках Мережі правового розвитку та партнерів. 

Оплата послуг буде складатися із вартості кампанії ресурсу та вартості послуг підрядника щодо налаштування кампанії. В ціновій пропозиції зазначається лише вартість послуг підрядника із розрахунку загального бюджету на всі кампанії.

Опис очікуваних послуг:

  • створення рекламного допису;
  • налаштування таргетингу;
  • відстеження результатів та коригування стратегії ставок.

Вимоги до підрядника послуг:

  1. Досвід надання подібних послуг не менше року.
  2. Якісне та оперативне виконання запитів замовника.
  3. Знання інструментів аналітики.
  4. Дотримання термінів та погоджених стратегій просування.
  5. Розуміння специфіки соціально орієнтованих проєктів.

Для розгляду пропозиції та визначення переможця необхідно:

Для участі в конкурсі учасник/ця надає:

  1. Описаний досвід роботи із налаштуванням рекламних кампаній в довільній формі.
  2. Заповнену та підписану цінову пропозицію у затвердженому ГС “МПР” форматі документа (Додаток – Цінова пропозиція) у форматі PDF.
  3. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію.
  4. Копія документу, що підтверджує податковий статус. 
  5. Підписаний кодекс поведінки для постачальника

Якщо учасник не зареєстрований фізичною особою підприємцем:

Просимо надати лист згоду (у довільній формі) про готовність зареєструвати ФОП 3-ї групи у разі вашого відбору.

Важливо! Якщо учасник/ця конкурсу не надасть будь-який з вищезазначених документів, його/її заявка не розглядатиметься у межах подальшої оцінки.

Після первинної оцінки, з кандидатам можуть бути проведені співбесіди. Остаточне рішення щодо обрання переможця буде оголошено після аналізу всіх отриманих пропозицій. 

Щодо додаткових питань, просимо звертатись на пошту [email protected]

 


Останні публікації цього розділу:

Експерт/ка з терапевтичних підходів (в роботі з особами з інвалідністю)

SMM-спеціаліст/ка (с. Магала, Чернівецька обл.)

Тренер/ка для проведення спеціалізованих тренінгів (робота з психотравмою, European Trauma Course, Advanced Life Support)

Доглядальник/ця (с. Магала, Чернівецька обл.)

Експерт/ка з кейс-менеджменту (с. Магала, Чернівецька обл.)

Кейс-менеджер/ка, с. Магала (Чернівецька обл.)