Закупівля юридичних послуг

Зафіксувати у Google календарі!


tender_ntylth(15) закупівля послуг
Закупівля юридичних послуг

Міжнародна благодійна організація «Благодійний фонд «СОС Дитячі Містечка» в рамках реалізації проєкту «Імплементуючі партнери “СОС Діти. Програма екстреного реагування” HGFD Implementing» запрошує взяти участь у закупівлі юридичних послуг

Період надання послуг: до 31.12.2024

Вимоги до надавача послуги:

  • Вища юридична освіта (магістр або спеціаліст) ;
  • Мінімум 3 роки досвіду роботи за професією юрист;
  • Відмінні навички ділового спілкування та листування українською мовою;
  • Володіння англійською мовою на рівні не нижче середнього;
  • Професійний рівень володіння стандартними комп’ютерними програмами (пакет MS Office);
  • Високий рівень відповідальності, порядності,  відсутність шкідливих звичок.

Попередній зміст послуги:

  • здійснення супроводу поточної операційної діяльності Благодійної організації, надання юридичної підтримки співробітникам організації щодо напрямків їх роботи;
  • підготовка зразків документів, положень, порядків, стандартів роботи та іншої документації, яка регулює діяльність Благодійної організації та/або процес реалізації проєкту;
  • оформлення господарських договорів, підготовка висновків про їх юридичну спроможність;
  • проведення юридичного аналізу документів;
  • здійснює підготовку змін до установчих документів організації;
  • надає висновки про відповідність чинному законодавству проектів наказів, положень, розпоряджень та інших документів організації.
  • здійснювати підготовку законодавчих ініціатив, внесення змін до нормативно-правових актів, у разі необхідності.
  • складання договорів, додаткових угод, актів, специфікацій, їх правовий аналіз тощо;
  • юридична підтримка у напрямку закупівель товарів та послуг організації;
  • підготовка проєктів договорів для проведення закупівель;
  • аналіз документів та здійснення юридичної перевірки учасників закупівель;
  • розгляд і аналіз ситуації щодо врегулювання спорів із постачальниками, як шляхом мирного врегулювання, так і в судовому порядку;
  • представлення інтересів Благодійної організації ворганах державної влади, в судах (у разі потреби).

Послуги можуть надаватися як дистанційно або за адресою м. Київ, вул. Боткіна 4а (за потреби).

Оплата наданих послуг здійснюється на умовах післяплати по безготівковому розрахунку за фактично надані послуги (але не частіше як двічі на місяць). Орієнтовний обсяг послуг – 40 годин/тиждень.

З технічним завдання на закупівлю Ви можете ознайомитися за посиланням Технічне завдання.

Якщо ви відповідаєте вимогам, запрошуємо приєднатися до нашої команди!

Пропозиції необхідно надсилати на імейл [email protected].

Термін подачі пропозицій продовжено до 13.09.2024, до 15:00 включно.

До участі в тендерній процедурі допускаються учасник/ця має надати наступні документи:

  • Комерційна пропозиція із зазначенням рівня винагороди за одну годину;
  • Резюме (портфоліо);
  • Документи про освіту (якщо у документі про освіту зазначене інше прізвище, ніж актуальне (наприклад, дівоче), то додати документи, які підтверджують зміну прізвища (свідоцтво про шлюб тощо));
  • Документи, які підтверджують досвід роботи або надання аналогічних послуг, (скан-копії трудової книжки, аналогічних договорів, листи-відгуки від попередніх Замовників тощо);
  • Скан-копія реєстраційних документів (виписка або копія актуального Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб- підприємців, витяг з Реєстру платників податку) – у разі якщо надавач послуг ФОП;
  • Копія паспорту та ІПН (для ФОП та фізичних осіб)

МБО БФ «СОС Дитячі Містечка» Україна робить все можливе, щоб у всіх видах діяльності, які ми здійснюємо, діти та молодь були в безпеці, їхні права були захищені, а до них ставилися з гідністю та повагою. У своїй діяльності ми дотримуємось принципу абсолютної нетерпимості до будь-якої форми насильства над дітьми, нехтування їхніми потребами та їхньої експлуатації. Тому, наш процес відбору співробітників (підрядників) передбачає перевірку даних кандидата та його ознайомлення із стандартами захисту дітей та молоді. Подаючи заявку, кандидат підтверджує своє розуміння даних процедур найму (надання послуг).


Останні публікації цього розділу:

Менеджер/ка спільноти "Клуб УП" в Українська правда

Конкурс на закупівлю послуг менеджера/ки з комунікації та посилення партнерства

Асистент/ка з підтримки програм

Information Management Specialist до UNDP

Офіс відновлення та реформ Кабінету Міністрів України шукає Старшого/у проєктного/у менеджера/ку (Реформа державного управління та європейська інтеграція)

Юрист/ка з питань соціального житла у Дніпропетровській, Кіровоградській та Київській областях