Закупник_ця/Supply Chain Assistant

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
[email protected]

Vacancy_dfrfycsz(3)
Закупник_ця/Supply Chain Assistant

Представництво Датської Ради у справах біженців (ДРБ) є провідною міжнародною гуманітарною організацією, основною метою якої є захист, підтримка та просування довгострокових рішень для постраждалого від переміщення населення.

ДРБ існує в Україні з 2014 року. На даний момент у ДРБ працює понад 700 співробітників загалом на території України. У 2024 році ДРБ продовжить суттєве розширення для впровадження реагування на надзвичайні ситуації в секторах соціально-правового захисту, економічного розвитку, відбудови житла та розселення та гуманітарного роззброєння та миробудівництва (гуманітарного розмінування), надаючи пряму підтримку відповідальним особам та громадським організаціям (ГО), а також їх партнерам. ДРБ надалі розвиватиме довгострокові рішення, адаптуючи їх до ситуації, що змінюється.

Загальні цілі посади:

Закупник забезпечує технічну підтримку логістики та закупівель, включно з управлінням автопарку та складування. Ця роль має територіальну спрямованість і забезпечує дотримання процедур та керівних принципів ДРБ на місцевому рівні.

Ця роль сприяє забезпеченню ефективної роботи та наданню необхідної підтримки діяльності ДРБ в Херсонській області. За підтримки свого керівництва він/вона зможе пропонувати ініціативи та дії у своїй сфері діяльності, допомагаючи виконувати основні вимоги до організації та розвитку команди реагування.

Вашими основними обов’язками будуть:

Закупівлi:

  • Забезпечувати відстеження всіх замовлень з моменту планування та запиту до остаточного отримання
  • Готувати відповідні документи для закупівлі товарів та послуг
  • Брати участь у оцінці заявок та пропозицій та забезпечувати, щоб звіт про оцінку заявок, технічна оцінка, протоколи переговорів та погоджений контракт при відборі консультантів містили всі факти та інформацію, необхідні для обґрунтування рекомендацій, зроблених у звіті
  • Брати участь у спільній перевірці товарів та обладнання, що закуповуються, та перевіряти відповідність товарів технічним специфікаціям та кількості
  • Правильно застосовувати процеси ланцюжка постачання ERP

Здійснювати управління активами та товарами:

  • Контролювати поставки на склади ДРБ та відправлення зі складів, а також оформляти необхідну документацію
  • Підтримувати хорошу комунікацію зі співробітниками складів в інших локаціях ДРБ та партнерських організаціях
  • Перевіряти правильність обліку та маркування всіх старих та нових активів / проводити інвентаризацію фізичних активів

Управління автопарком:

  • Допомога у вирішенні завдань з керування автопарком, коли необхідно
  • Оновлення щоденного графіка руху транспортних засобів, реєстру, а також розподіл всіх механічних транспортних засобів, коли необхідно
  • Складання регулярних звітів про витрату палива та щомісячний аналіз використання транспортних засобів.

Для того, щоб бути успішним у ролі Закупника, ми очікуємо мінімум 1 рік досвіду роботи у відповідній сфері. Також ми очікуємо:

  • Знання місцевих громадських організацій і постачальників у Херсонській області є перевагою.
  • Диплом бізнес-адміністрування, логістики і/або менеджменту закупівель або еквівалентна професійна кваліфікація.
  • Відмінні навички роботи з інформаційними технологіями. Досвід роботи із системою управління ланцюжками постачання ERP є перевагою.
  • Досвід адміністративного менеджменту та керування документацією .
  • Досвід керування ланцюжком поставок, включаючи закупівлю, транспортування та розподіл, керування складом та запасами.
  • Досвід роботи зі стандартною процедурою закупівель та веденням документації.
  • Досвід роботи з автомеханікою чи електрообладнанням (не обов’язково).
  • Базовий рівень володіння англійською мовою або вище.
  • Вільне володіння українською мовою.

Для усіх посад ДРБ вимагається, щоб особи, які їх займають, володіли ключовими компетенціями, визначеними ДРБ:

  • Прагнення до досконалості: Зосередженість на досягненні результатів з одночасним забезпеченням ефективності процесів.
  • Співпраця: Залучення відповідних сторін та їх заохочення до надання зворотного зв’язку.
  • Ініціативність: Особистий контроль ситуації та взяття на себе ініціативи, з одночасним прагненням до інновацій.
  • Спілкування: Вміння ефективно і чесно слухати та говорити.
  • Доброчесність: Дотримання та просування найвищих стандартів етичної та професійної поведінки стосовно цінностей та Кодексу поведінки ДРБ, включаючи захист від сексуальної експлуатації, насильства та домагань.

Ми пропонуємо:

Контракт: безстроковий контракт після успішного проходження 3-х місячного випробувального терміну;

Рівень: І — неуправлінський

Місце виконання обов’язків: Херсон

Дата початку: якомога швидше

Заявки відкриті лише для громадян України. Заробітна плата та умови будуть відповідати умовам працевлаштування Датської ради у справах біженців.

Процес подачі заявки:

Усі кандидати повинні надіслати супровідний лист та оновлене резюме (не більше чотирьох сторінок) англійською мовою за посиланням: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1036&ProjectId=170236&DepartmentId=19100&SkipAdvertisement=true

Заявки, надіслані електронною поштою, розглядатися не будуть.

Кінцевий термін подачі заявок: 1 квітня 2024 року.


Останні публікації цього розділу:

Вакансія: Inclusion Advisor

Вакансія: Facilities and Inventory Management Lead

DAI Global LLC шукає Technical Copy Editor

Press and Media Coordinator - Посольства США

Public Health Specialist (Strategic Information) - Посольство США

Administrative Assistant in the Community Liaison Office (Посольство США)