Закупник/ця / Supply Chain Assistant

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
[email protected]

Представництво Датської Ради у справах біженців в Україні (далі DRC) є міжнародною неурядовою організацією, яка заохочує та підтримує довгострокове вирішення проблем, з якими стикаються біженці та внутрішньо переміщені особи в усьому світі.

Наразі Датська рада у справах біженців шукає Закупника у місто Херсон.

Загальна мета вакансії:

Закупник забезпечує технічну підтримку логістики та закупівель, включно з управлінням автопарку та складування. Ця роль має територіальну спрямованість і забезпечує дотримання процедур та керівних принципів ДРБ на місцевому рівні.

Ця роль сприяє забезпеченню ефективної роботи та наданню необхідної підтримки діяльності ДРБ в Херсонській області. За підтримки свого керівництва він/вона зможе пропонувати ініціативи та дії у своїй сфері діяльності, допомагаючи виконувати основні вимоги до організації та розвитку команди реагування.

Географічне охоплення: Базується у Херсоні. Місце дислокації – офіс ДРБ в Херсоні з частими поїздками в офіс ДРБ в Миколаєві та можливими поїздками в Київ. 

Основні обов’язки:

Закупівлi: 

  • Забезпечувати відстеження всіх замовлень з моменту планування та запиту до остаточного отримання
  • Готувати відповідні документи для закупівлі товарів та послуг
  • Брати участь у оцінці заявок та пропозицій та забезпечувати, щоб звіт про оцінку заявок, технічна оцінка, протоколи переговорів та погоджений контракт при відборі консультантів містили всі факти та інформацію, необхідні для обґрунтування рекомендацій, зроблених у звіті
  • Брати участь у спільній перевірці товарів та обладнання, що закуповуються, та перевіряти відповідність товарів технічним специфікаціям та кількості
  • Правильно застосовувати процеси ланцюжка постачання ERP

Здійснювати управління активами та товарами:

  • Контролювати поставки на склади ДРБ та відправлення зі складів, а також оформляти необхідну документацію
  • Підтримувати хорошу комунікацію зі співробітниками складів в інших локаціях ДРБ та партнерських організаціях
  • Перевіряти правильність обліку та маркування всіх старих та нових активів / проводити інвентаризацію фізичних активів

Управління автопарком: 

  • Допомога у вирішенні завдань з керування автопарком, коли необхідно
  • Оновлення щоденного графіка руху транспортних засобів, реєстру, а також розподіл всіх механічних транспортних засобів, коли необхідно
  • Складання регулярних звітів про витрату палива та щомісячний аналіз використання транспортних засобів.

 Необхідний досвід та компетенції: 

    • Знання місцевих громадських організацій і постачальників у Херсонській області є перевагою.
    • Мінімум 1 рік відповідного досвіду роботи.
    • Відмінні навички роботи з інформаційними технологіями. Досвід роботи із системою управління ланцюжками постачання ERP є перевагою.
    • Досвід адміністративного менеджменту та керування документацією .
    • Досвід керування ланцюжком поставок, включаючи закупівлю, транспортування та розподіл, керування складом та запасами.
    • Досвід роботи зі стандартною процедурою закупівель та веденням документації.
    • Досвід роботи з автомеханікою чи електрообладнанням (не обов’язково).
    • Англійська А2 або вище.
    • Вільне володіння українською та російською мовами.

Усі посади ДРБ вимагають від особи, яка займає посаду, володіння основними компетенціями ДРБ: 

  • Прагнення до досконалості: зосередженість на досягненні результатів при забезпеченні ефективних процесів.
  • Співпраця: залучення відповідних сторін і заохочення відгуків.
  • Взяття ініціативи: взяти на себе відповідальність та ініціативу, прагнучи до інновацій.
  • Комунікація: слухати та говорити ефективно та чесно.
  • Демонстрація доброчесності: дотримання та просування найвищих стандартів етичної та професійної поведінки щодо цінностей і Кодексу поведінки ДРБ, включаючи захист від сексуальної експлуатації, насильства та переслідувань. 

Ми пропонуємо:

  • Цікаву роботу у міжнародній гуманітарній організації.
  • Офіційне працевлаштування. Контракт: 12 місяців із можливістю продовження залежно від результатів роботи та фінансування. Попередньо відбувається проходження 3-х місячного випробувального терміну 
  • Медичне страхування та страхування життя.

Процес подачі заявки

Заявки відкриті лише для громадян України.

Заробітна плата та умови будуть відповідати умовам працевлаштування національного персоналу ДРБ в Україні. 

Усі кандидати повинні надіслати супровідний лист та оновлене резюме (не більше чотирьох сторінок) англійською або українською мовами за посиланням: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1036&ProjectId=170236&DepartmentId=19100&SkipAdvertisement=true

Заявки, надіслані електронною поштою розглядатися не будуть.

 Кінцева дата подачі резюме: 26 лютого 2024 р.


Останні публікації цього розділу:

Асистент/ка відділу гуманітарних програм

Менеджер/ка по роботі з кадрами / HR Manager

Консультант/ка-розробник/ця PL/SQL (розробка інформаційної панелі для ВПО) / PL/SQL Developer Consultant (IDP dashboard development)

Координатор/ка проєкту з надання психосоціальної підтримки дітям та дорослим шляхом розвитку мережі та розбудови потенціалу Центрів життєстійкості у Харківській області

Аналітик/иня даних у сфері геоінформаційних систем

Комунікаційний менеджер_ка до ІСАР Єднання