Заступник_ця керівника Компоненту “Зміцнення кадрового потенціалу сектору охорони здоров’я”
ЗАВЕРШЕНО
Мета діяльності Проекту USAID «Підтримка реформи охорони здоров’я» (Проект) полягає у підтримці прозорої, підзвітної та ефективної системи охорони здоров’я, здатної задовольняти потреби населення України. Сприяння реформуванню сектору охорони здоров’я, підвищення прозорості та боротьба з корупцією зменшать власні витрати громадян на охорону здоров‘я та покращать доступ українців до високоякісних та заснованих на доказах медичних послуг. Ліквідація корупції є складовою кожного компоненту, який має бути виконаним у рамках Проекту, а саме:
- Покращення управління у секторі охорони здоров’я.
- Сприяння трансформуванню моделі фінансування охорони здоров’я.
- Зміцнення кадрового потенціалу сектору охорони здоров’я.
- Підвищення прозорості, підзвітності системи охорони здоров’я та її чутливості до змін.
- Покращення системи надання послуг на всіх рівнях.
Загальна інформація/мета
Заступник керівника Компоненту “Зміцнення кадрового потенціалу сектору охорони здоров’я” допомогатиме керуватиме Компонентом 3 «Зміцнення кадрового потенціалу сектору охорони здоров’я» Проекту. Він/вона забезпечуватиме експертну підтримку усім заходам Проекту, пов‘язаним з критичними питаннями кадрового забезпечення сектору охорони здоров’я України, такими як удосконалення освіти (БПР), кадрове планування та утримання персоналу (грошові та негрошові стимули), а також удосконалення нормативно-правової бази у галузі охорони здоров’я. Крім того, посада передбачає суттєві керівні функції та досягнення результатів за цим Компонентом у тісній координації з керівництвом Проекту. Посада також передбачає управління персоналом, закріпленим за цим Компонентом. Заступник керівника Компоненту “Зміцнення кадрового потенціалу сектору охорони здоров’я” стане експертом Проекту з питань кадрового планування в охороні здоров’я і братиме участь у підготовці і виконанні робочого плану Компоненту. Посада передбачає постійне виявлення проблем і ризиків, пов’язаних з реалізацією заходів Проекту, і пошук відповідних рішень.
Ідеальний кандидат повинен мати досвід кадрового планування у сфері охорони здоров’я на посаді керівника закладу охорони здоров’я або значний технічний досвід консультування закладів чи інших проектів міжнародної технічної допомоги в Україні з таких питань.
Посада передбачає перебування в Києві.
Основні обов‘язки: (починаються з іменника з малої літери)
Управління і лідерство
- Забезпечення керівництва і нагляду за якісним виконанням усіх проектних заходів і досягненням усіх результатів, пов’язаних із зміцненням кадрового потенціалу сектору охорони здоров’я. Загальна відповідальність за ефективне і своєчасне виконання робочих планів в межах визначеного бюджету, та за їхню відповідність очікуванням клієнтів і зацікавлених сторін і відповідність умовам контракту.
- Здійснення нагляду за плануванням проектних заходів, надання технічної експертної підтримки, якщо це необхідно для забезпечення реалізації проекту, з акцентом на результатах і фінансовій звітності за всіма проектними заходами, пов’язаними зі зміцненням кадрового забезпечення охорони здоров’я.
- Забезпечення стратегічного бачення сталості програми.
- Визначення кадрових потреб Компоненту 3 і розробка ТЗ для основного персоналу та консультантів, які працюють в Україні та за кордоном.
- Підтримка тісних робочих стосунків з керівництвом Проекту та, за потреби, участь у розробці технічних підходів і напрямків.
- Налагодження тісних робочих стосунків і ведення регулярного спілкування щодо прогресу та викликів із персоналом проекту в Києві та персоналом, який відділено надає короткострокову технічну допомогу.
- Налагодження тісних робочих стосунків з ЦОВВ, відповідними зацікавленими сторонами та установами, забезпечення співпраці з урахуванням різноманітних інтересів цих зацікавлених сторін.
- Виконання інших завдань, на вимогу.
Технічне керівництво
- Надання технічної експертної підтримки з питань кадрового планування в охороні здоров’я в Україні.
- Забезпечення обговорення питання розробки та реалізації стратегії та робочого плану Проекту у команді та з урядовими та неурядовими зацікавленими сторонами.
- Підготовка та перегляд складових стратегії, робочого плану і звітів про виконану роботу Проекту, зокрема тих, що стосуються заходів зі зміцнення кадрового потенціалу сектору охорони здоров’я, а також надання інформації іншим Компонентам за запитом.
- Відповідальність за виконання договірних зобов’язань, отримання кінцевих результатів і досягнення цілей, а також результатів Проекту.
- Планування та проведення оцінки та аналізу, якщо це необхідно для розробки стратегії та робочого плану Проекту.
- Проведення навчання та інших заходів з розвитку спроможності команди Проекту та зацікавлених сторін.
- Підготовка коротких записок, звітів та аналізу на основі потреб Проекту, клієнта та партнерів.
- Забезпечення демонстрації хорошого співвідношення ціни та якості в межах діяльності Проекту.
Управління персоналом
- Контроль та наставництво для внутрішньої команди, забезпечення її постійної професійної та ефективної роботи.
- Застосування ефективної практики управління персоналом, включаючи планування, наймання, адаптацію, оцінку ефективності та розвиток.
- Проведення регулярних зустрічей з прямими підлеглими для підвищення якості їхньої роботи та надання конструктивного відгуку і наставництва з питань технічних та управлінських навичок.
- Проведення оцінки спроможності команди, розробка та впровадження планів підвищення її ефективності та, якщо це необхідно, її навчання на робочому місці.
Ця посада є ключовою для Проекту. Будь-які пропозиції, що випливають із цього оголошення, передбачають попередню згоду клієнта.
Обов‘язкові вимоги:
- Доведена компетентність і щонайменше п’ять (5) років досвіду управління та надання технічної допомоги в ключових сферах удосконалення медичної освіти, кадрового забезпечення охорони здоров’я, настанов і стандартних операційних процедур (СОП) для інституціоналізації практик і процедур, заснованих на доказах, і сприяння прозорості та підзвітності у системах медичної освіти.
- Сильні навички міжособистісного спілкування, упевнене володіння англійською мовою письмово та усно, а також вільне володіння українською мовою.
- Ступінь магістра (або вище) або ступінь бакалавра плюс додаткові три (3) роки досвіду роботи у галузі державного управління, охорони здоров’я, політики в охороні здоров’я, соціології або суміжній галузі.
Кандидати, які відповідають вищезазначеним вимогам, повинні надіслати своє резюме, супровідний лист та два професійні рекомендаційні контакти на [email protected] не пізніше 15 липня 2024 року. У полі теми електронного листа треба зазначити посаду: «Заступник керівника Компоненту «Зміцнення кадрового потенціалу сектору охорони здоров’я» . На співбесіду будуть запрошені лише кандидати, які пройдуть попередній відбір.