Заступник/ця головного бухгалтера

Зафіксувати у Google календарі!


Chemonics logo
Заступник/ця головного бухгалтера

Загальна інформація:

Програма USAID з аграрного і сільського розвитку (АГРО) є семирічним проектом міжнародної технічної допомоги, що впроваджується компанією «Кімонікс Інтернешнл Інк.» у межах Договору про співпрацю з Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) починаючи з 15 листопада 2019 р.

Метою Програми є прискорення економічного розвитку сільських громад України, що потребують найбільшої підтримки, шляхом покращення управління в сільськогосподарському секторі, що сприяє розвитку більш продуктивних, сучасних та прибуткових мікро-, малих та середніх сільськогосподарських підприємств (ММСП), які успішно інтегруються в конкурентні українські та міжнародні ринки.

Цілі програми співпадають із трьома елементами ринкової системи: ланцюги доданої вартості, функції підтримки, нормативно-правова база.

З метою забезпечення швидкого реагування на продовольчу кризу, що розгортається в Україні та світі у зв’язку із розв’язаною Росією війною, АГРО працює задля відновлення сільськогосподарського сектору, зокрема його модернізації, підвищення ефективності та диверсифікації, що в свою чергу сприятиме довгостроковому економічному відновленню України та покращенню глобальної продовольчої безпеки.

Кімонікс-АГРО є одним із виконавців  Ініціативи USAID на підтримку стійкості агросектору – AGRI-Україна, спрямованої на посилення стійкості українського агросектору і забезпечення продовольчої безпеки.

Діяльність АГРО ґрунтується на концептуальному підході, що передбачає розвиток ринкової системи (https://beamexchange.org).

У 2023 році кошторисна вартість проекту збільшена до 205 млн дол. США, строк реалізації – продовжено до 13.11.2026, на сьогоднішній день у Проекті працює 85 українських штатних працівників.

Мета роботи

Для досягнення загальних цілей «АГРО», метою роботи Заступника головного бухгалтера є контроль  фінансових аспектів закріплених за ним сфер діяльності Програми «АГРО». Заступник головного бухгалтера  працюватиме з командами операційних / адміністративних і технічних працівників для забезпечення того, щоб фінансові системи відповідали стандартній практиці бухгалтерського обліку, а також політиці, процедурам і правилам компанії «Кімонікс» і USAID.

Основні обов’язки та зобов’язання (основні функції):

Посадові обов’язки Заступника головного бухгалтера включатимуть такі основні обов’язки та зобов’язання:

  • Контроль за фінансами і бюджетом регіонального офісу, перевірка витрат.
  • Перевірка щомісячних фінансових звітів, а також забезпечення точності і своєчасності подання табелів місцевими працівниками.
  • Перевірка точності, повноти та своєчасності подання фінансової звітності за допомогою системи (ABACUS), зокрема щомісячних нарахувань / електронних таблиць з планування платежів, а також забезпечення своєчасного їх подання до головного офісу. Підготовка та / або перевірка спеціальних аналізів і звітів у разі необхідності. Контроль за готівковими виплатами, документацією і звітністю.
  • Забезпечення того, що здійснені витрати є допустимими, вірно призначеними і доцільними відповідно до правил USAID щодо витрат, а також політики і процедур компанії «Кімонікс».
  • Перевірка і затвердження бухгалтерських і супровідних документів, а також транзакцій для забезпечення точності, повноти і дотримання політики та процедур компанії «Кімонікс» і правил USAID.
  • Перевірка систем внутрішнього фінансового контролю для забезпечення того, щоб відповідні механізми, процедури та системи були в наявності. Забезпечення належних гарантій наявності коштів і дотримання встановлених фінансових і бухгалтерських процедур USAID та компанії «Кімонікс».
  • Перевірка і забезпечення належної авторизації, своєчасна обробка запитів на оплату / відшкодування для співробітників / постачальників товарів і послуг.
  • Планування, здійснення і внутрішній контроль кредиторської заборгованості, дебіторської заборгованості, нарахування заробітної плати, основних засобів та дрібної готівки.
  • Перевірка звірок витрат за банківським рахунком і звірки каси, і звіт про наявність фінансів під час поповнення.
  • Перевірка подання всіх податкових відрахувань (податок з доходів фізичних осіб, відрахування від джерела виплати зарплати) ГДІП і відповідних звітів (звіти з ПДВ) до відповідних сторін.
  • Перевірка нарахування заробітної плати і забезпечення віднесення витрат на оплату праці до відповідних загальних рахунків Головної книги.
  • Тісне співробітництво з внутрішніми і зовнішніми аудиторами в ході перевірок програм на місцях.
  • Надання технічним і фінансовим фахівцям інформацію стосовно політики, процедур і правил компанії «Кімонікс» і USAID.
  • Взаємодія з банками та іншими офіційними установами у разі необхідності.
  • Відповідає за повноту і точність бухгалтерського обліку – пов’язані з ним супровідні документи, зокрема, рахунки-фактури постачальників товарів і послуг, контракти, видаткові накладні, акти приймання і передачі робіт і послуг; регулярні (не рідше, ніж один раз впродовж календарного року) звірки розрахунків з постачальниками товарів і послуг
  • Забезпечує точність в обліку операцій
  • Відповідає за повноту і точність супровідних документів,   пов’язаних з бухгалтерським обліком
  • Здійснює прозорі й зрозумілі для аудиту бухгалтерські записи згідно з політикою компанії «Кімонікс»
  • Встановлює контакти з Генеральною дирекцією Інпредкадри і банком. Вирішує організаційні питання в роботі Програми.
  • Розповсюджує настанови щодо використання і дотримання облікової політики та процедур USAID / «Кімонікс» серед працівників Програми «АГРО»; здійснює комунікацію між центральним офісом компанії «Кімонікс» і працівниками Програми щодо специфіки застосування відповідних політик і процедур.
  • Застосовує знання відповідних законів і нормативних актів України і США для планування фінансової діяльності. Відстежує останні зміни в українському законодавстві про працю, оподаткування та бухгалтерський облік.
  • Допомагає Головному бухгалтеру та співробітникам Програми у забезпеченні щоденної діяльності Регіонального офісу, включно із підготовкою фінансових та кадрових документів.
  • Виконує роботу головного бухгалтера у період його / її відсутності.
  • Виконує будь-які інші фінансові завдання, поставлені головним бухгалтером / директором з фінансових і адміністративних питань / заступником директора / директором проекту або призначеною ним / нею особою, або самостійно, які відповідають його / її кваліфікації, цьому Обсягу робіт та загальним вимогам Програми «АГРО».
  • Ведення обліку військовозобов’язаних;
  • Комунікація з ТЦК та СП.
  • За вказівкою брати участь у зборі та аналізі даних моніторингу і оцінки (MEL);
  • На вимогу готувати розділи звітів, планів, історій успіху і подібних документів;
  • Брати участь у регулярних обговореннях «АГРО» на тему Співпраці, Навчання та Адаптації (CLA);
  • Дотримуватися принципів ділової етики компанії «Кімонікс»;
  • Виконання інших обов’язків у разі необхідності або за дорученням.

Умови і терміни роботи та підпорядкування:

Для залучення на цю посаду передбачається укладення річного трудового договору з можливою щорічною пролонгацією до завершення строку впровадження Проекту (13 листопада 2026 р.) – в залежності від завдань, що включатимуться до наступних Річних планів робіт Проекту.

Заступник головного бухгалтера працює в складі фінансово-адміністративного  департаменту під безпосереднім керівництвом та підпорядковується Керівникові фінансово-адміністративного департаменту або призначеній ним/нею особі, або іншій(им) призначеній(им) Керівником проекту особі(ам).

Визначене місце роботи: Київський офіс Проекту (м. Київ, Україна, за необхідності – віддалена робота).

Працівник/Працівниця періодично їздитиме у відрядження в інші регіони України.

Необхідні навички та професійна кваліфікація:

Працівник/Працівниця повинен(-нна) бути здатним(-ною) задовільно виконувати всі основні обов’язки, зобов’язання та покладені на нього/неї відповідальності. Перелічені нижче кваліфікаційні вимоги відображають знання, вміння та/або здатності, необхідні для виконання основних обов’язків.

  • щонайменше 3 (три) роки досвіду роботи бухгалтером, бажано у проектах технічної допомоги USAID або інших міжнародних донорів;
  • диплом магістра (бухгалтерія, фінанси, економіка) або еквівалентна спеціальність
  • добре знання письмової та розмовної англійської мови;
  • знання і вміння працювати з бухгалтерським ПЗ та системами онлайн-банкінгу
  • підтверджене вміння працювати професійно, конструктивно, співпрацювати як член команди, ефективно комунікувати, працювати з різноманітними партнерами у динамічному середовищі
  • вміння виконувати щоденну роботу та досягати очікуваних результатів без безпосереднього нагляду
  • Вільне володіння українською мовою;
  • Володіння англійською мовою на рівні, достатньому для виконання професійних обов’язків та розуміння пов’язаної з роботою Програми письмової комунікації (наприклад, електронної пошти);
  • Досвідчений користувач програм MS Office 365;
  • Успішний досвід роботи у багатонаціональних і багатомовних колективах під тиском та в умовах стислих термінів.

Принципи ділової етики

Кандидат повинен дотримуватись принципів ділової етики «Кімонікс Інтернешнл». Успішний кандидат погоджується виконувати свої обов’язки сумлінно, в повному обсязі та відповідно до своїх здібностей, дотримуватись місцевого законодавства та звичаїв, діяти у відповідності до принципів ділової етики «Кімонікс Інтернешнл» та прийнятих в Україні стандартів. З принципами ділової етики «Кімонікс Інтернешнл» можна ознайомитись у місцевому офісі Компанії. Якщо кандидат зіткнеться із питаннями чи проблемами етичного характеру, такими як конфлікт інтересів, хабарництво або відкати, подарунки, плагіат і т.д., він може проконсультуватися з Керівником програми «АГРО».

Порядок подання резюме

Просимо надсилати резюме та супровідний лист на електронну адресу [email protected] не пізніше 31 січня 2025 р. з поміткою Deputy Chief Accountant та Вашим прізвищем у темі листа. Будь-ласка, жодних запитів за телефоном, ми зв’яжемося тільки з фіналістами.

Компанія «Кімонікс» – роботодавець, що надає рівні можливості всім кандидатам і працівникам та не дискримінує за ознаками раси, кольору шкіри, віросповідання, статі, національності, політичних переконань, сексуальної орієнтації, гендерної ідентифікації, сімейного статусу, інвалідності, генетичної інформації, віку, членства в професійних організаціях, або за іншими факторами, що не входять до переліку необхідних навичок та професійної кваліфікації.


Останні публікації цього розділу:

Фасилітатор/ка з виявлення та надання медичної допомоги

Послуги тренерів/ок з арттерапії, майстер-клас з контактної імпровізації

Закупівельник/ця (Запоріжжя)

Асистент/ка гарячої лінії (Запоріжжя)

Супервайзер/ка кейс-менеджерів/ок

Менеджер/ка з фінансових питань (Запоріжжя)