32% НУО мають стратегію використання соцмедіа – 2017 Global NGO Online Technology Report
Public Interest Registry і Nonprofit Tech for Good оприлюднили основні дані Звіту про використання онлайн-технологій НУО за 2017 рік. Мета дослідження (The 2017 Global NGO Online Technology Report) - ...
Додано:
Громадський Простір
Public Interest Registry і Nonprofit Tech for Good оприлюднили основні дані Звіту про використання онлайн-технологій НУО за 2017 рік. Мета дослідження (The 2017 Global NGO Online Technology Report) – виявити, яким чином неурядові організації по всьому світу використовують онлайн-технології (веб- та емейл-комунікації, інтернет та мобільні інструменти для залучення фінансування, а також соціальні та мобільні мережі) для залучення донорів. Це, на сьогодні, єдине дослідження світового масштабу, до опитування долучилось 4,908 НУО зі всього світу (Африка, Азія, Австралія і Океанія, Європа, Північна Америка, Південна Америка). З кожним роком його результати більш точні та інформативні, стверджують дослідники, оскільки число НУО, які беруть у ньому участь, зростає. Минулого року для Global NGO Online Technology Report 2016 було опитано 2,780 НУО.
Онлайн технології у всесвітньому секторі НУО – ключові показники
- 92% НУО у світі мають сайт, 78% з яких створили і мобільну версію.
- 38% НУО активно ведуть блог.
- 71% регулярно здійснюють емейл-розсилку донорам. Малі організації мають в середньому – 6,203 користувачів, середні – 44,768, великі – 169,339.
- 67% приймають онлайн пожертви через картки (78%), PayPal (50%), автоматичну оплату рахунків (42%) та електронні гаманці (6%).
- 15% регулярно здійснюють смс-розсилку донорам, з них 40% приймають пожертвування з мобільних пристроїв.
- 92% НУО мають сторінку у Facebook. Малі організації в середньому мають – 4246 вподобань, середні - 30133, великі – 172132.
- 72% НУО активно використовують Twitter. Невеликі організації в середньому мають – 3755 підписників, середні - 12815, великі – 80371.
- 39% НУО мають акаунт в Instagram. Середня кількість підписників для малих організацій – 1465, середніх – 2999, великих – 28392.
Використання інших соціальних мереж: YouTube (55%), LinkedIn (51%), Google+ (28%) та WhatsApp (16%)
- 52% публікуються в реальному часі у Facebook (79%), Twitter (56%), YouTube (23%) та ін.
- 30% НУО доручають управління соціальними мережами працівникам відділів комунікацій, 6% – відповідальним за фандрайзинг, 15% – керівникам, 18% – повністю залежать від волонтерів, 11% наймають спеціального менеджера з соціальних медіа на повний або неповний робочий день.
- 32% НУО мають документ – стратегію використання соціальних медіа/мереж.
- 34% користуються платною рекламою у соцмережах.
- 95% вважають соціальні медіа ефективними для просування бренду
- 71 % вважають соцмедіа ефективними для онлайн фандрейзингу.
- 80 % згодні, що соцмедіа ефективні для залучення волонтерів
44% НУО, які дуже мало використовують соцмедіа, як причини озвучують: недостатні знання та навички у сфері соціальних медіа, небажання інвестувати фінансові та людські ресурси, побоювання "правових" проблем, внаслідок використання соцмереж.
Найпопулярніші Онлайн технології серед НУО всього світу
Facebook – 92%
Twitter – 72%
Е-мейл-розсилка – 71%
Instagram – 39%
СМС-розсилка – 15%
Ефективність онлайн технологій
Дуже дієво |
У чомусь дієво |
Малоефективно |
Не ефективно |
|
Емейл-розсилка |
28% |
52% |
18% |
2% |
СМС-розсилка |
35% |
39% |
22% |
4% |
Блог |
23% |
54% |
21% |
2% |
|
26% |
48% |
22% |
4% |
|
12% |
39% |
38% |
11% |
|
8% |
34% |
43% |
15% |
Просування бренду |
69% |
24% |
5% |
2% |
Збір коштів |
30% |
35% |
28% |
7% |
Залучення волонтерів |
32% |
38% |
25% |
5% |
Анонсування подій |
36% |
40% |
20% |
4% |
Зміна настроїв громадськості |
40% |
39% |
17% |
4% |
Соціальні мережі – чудове поле для поширення інформації про діяльність вашої громадської організації чи ініціативи. Ретельне ведення своїх сторінок. зокрема, регулярність постів, їхня якість, вчасність, цікавість, достовірність – примножать аудиторію ваших симпатиків.
Більше про соціальні мережі, стратегії та поради як ефективно використовувати інші онлайн технології у Базі знань НУО
Автори дослідження:
Nonprofit Tech for Good – провідний соціальний медіаресурс для неурядових організацій. Портал Nonprofit Tech for Good, створений і керований Хізер Менсфілд, спеціалізується на наданні цінної і зрозумілої інформації, новин і ресурсів, що мають відношення до технологій НУО, онлайн-комунікацій, залучення коштів за допомогою мобільних і соціальних мереж.
Public Interest Registry – неурядова організація, оператор домена верхнього рівня .org, 3го в світі за величиною «типового» домена верхнього рівня з більш ніж 10,7 млн. , зареєстрованих доменних імен по всьому світу, а також нещодавно започаткованими доменами .ngo і. ong
Підготувала Алеся Божицька, Громадський Простір