П’ять порад із цифрового фандрайзингу для невеликих НУО
Якщо ви ставитесь до цифрового фандрайзингу, як до чогось другорядного, тоді ви втратите можливість для таких пожертв. Не намагайтеся уникнути цього через нестачу вигадливих інструментів чи технічних ...
Додано:
Громадський Простір
Якщо ви ставитесь до цифрового фандрайзингу, як до чогось другорядного, тоді ви втратите можливість для таких пожертв. Не намагайтеся уникнути цього через нестачу вигадливих інструментів чи технічних навичок. Ось кілька основних порад, які допоможуть невеликим НУО створити ефективну стратегію збору цифрових коштів, зокрема, на прикладі ініціативи GlobalGiving, великої спільноти з краудфандингу, яка поєднує некомерційні організації, донорів та компанії.
1. Поставте реалістичні цілі
Перегляньте свій бюджет, час персоналу/волонтерів та ресурси та поставте реалістичні цілі щодо того, як ви могли б розширити свій збір коштів через цифрові інструменти. Залучайте всіх учасників на етапі планування, щоб вони були обізнані із загальними цілями, а також зі своїми конкретними ролями в цьому процесі. Цей робочий документ зі стратегії збору коштів у цифровому вигляді може допомогти вам встановити цілі на рік та розподілити завдання та обов’язки між персоналом та волонтерами (приклад англійською).
2. Зробіть процес пожертвування простим
Вивчіть різні способи, як донори можуть зробити пожертву на вашу справу, включаючи кнопки пожертвування на веб-сайті та платформи для збору коштів. Виберіть рішення, яке відповідає вашим доступним ресурсам та річному бюджету.
Ви також повинні врахувати якість всього процесу для донора чи жертводавця: що бачить донор і скільки кліків потрібно здійснити, щоб пожертвувати? Чим коротший та інтуїтивніший досвід користувача, тим більше шансів на пожертви ви маєте. У організації GlobalGiving проведено багато тестувань всього шляху донорів, затраченого на пожертвування. В середньому, донор на GlobalGiving витратить чотири секунди на сторінку проекту, перш ніж вирішить, робити пожертвування чи ні, тому дуже важливим є те, щоб ви забезпечили для них гладенький процес.
3. Будьте стратегічними у своїх комунікаціях
Обов’язково спілкуйтеся з прихильниками за допомогою правильних цифрових каналів. Це можуть бути соціальні медіа, наприклад, Facebook є важливим каналом для благодійних організацій, але якщо у вас немає великої кількості прихильників, можливо, під час формування вашої аудиторії ви захочете зосередитись на використанні інших каналів, таких як електронні розсилки.
Також важливо включити чіткий меседж, заклик до дії у всіх ваших комунікаціях. Якщо ви хочете попросити когось пожертвувати, включіть у своє повідомлення посилання на сторінку пожертв або якщо ви хочете, щоб хтось поділився сторінкою вашої кампанії, створіть цікавий контент, яким легко поділитися. Приклади успішних постів можна переглянути тут (англійською).
4. Погоджуйте календар
Намагайтеся мобілізувати прихильників в Інтернеті приблизно в певний час року, щоб збільшити залучення та зменшити втому жертводавців. Щорічний календар GlobalGiving включає популярні свята та події, які можуть стати хорошими можливостями для збору коштів. Перегляньте його для натхнення.
Чому б не доповнити фандрайзингову подію в режимі офлайн цифровою кампанією зі збору коштів? Ви можете включити онлайн-посилання про пожертви в листуванні електронною поштою з учасниками події, або в колонтитулі відео, яким ви ділитесь, або у контенті, який ви розміщуєте на своєму веб-сайті. Прихильники можуть здивувати вас своєю готовністю пожертвувати до і після збору коштів, тому обов’язково надайте їм широкі можливості. Врешті, також важливо мати дату початку та закінчення кампанії, та комунікувати протягом процесу, повідомляючи про результати.
5. Слухайте, дійте, вчіться, повторюйте!
Візьміть до уваги те, що працює, а що не працює, і повторіть те, що було найефективнішим. Це допоможе вам зосередити свій час та ресурси на тих сферах, які мають найбільший вплив.
Автор: Катрін Купер
Переклад з англійської за матеріалами сайту